MM-kisat 2011: Päivä 17 (su 15.5.2011) - MITALIPELIPÄIVÄ

  • 345 753
  • 1 175
Tila
Viestiketju on suljettu.

trap

Jäsen
Täh? Kättelyt pokaalinnoston jälkeen ja joku puhe kesken pokaalin nostelun? Ja kansallislaulukin ennen kuin kaikki ehti nostaa kannua, MVNT.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onneksi huomenna on iltavuoro. Ei tämmöisen illan jälkeen tule kovin helposti uni silmään.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole edes niin riehakas olo kuin kuvittelin, on vaan niin helvetin nautinnollinen fiilis! On tätä perkele odotettu!

Sama! Johtuu ehkä siitä, että olen ihan selvinpäin ja juonut kivennäisvettä. Mutta mukavan lämmin olo joka tapauksessa.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Mika Nieminen. Sä oot oikeesti hyvä jätkä!
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Olin viimeksi selvänä tässä vaiheessa kisoja 1995, nyt taas olen ollut selvänä koko kisojen ajan. Olisiko pitäny useammin? :D Hieno peli, viimeinen erä 5-0. Hieno on kohta lukea Ruotsalais lehtien otsikot kun pilkka pasahti paskan muodossa Fastin housujen kautta omille nilkoille. :D
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Milloin mennään koppiin?? Kenen muna vilahtaa? Odotan innolla!

Hoviselle munarit päähän ja pokaali soimaan!

Veikkoooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En tajua. EN YMMÄRRÄ. Välivaaralle onnittelut, palkintomatkapa tosiaan, sehän siitä tuli. Kritisoin valintoja mut iha vitu sama. KELPAA!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös