MM-kisat 2011: Päivä 17 (su 15.5.2011) - MITALIPELIPÄIVÄ

  • 345 428
  • 1 175
Tila
Viestiketju on suljettu.

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Ensimmäinen kerta kun ei mulla ollut kisojen aikana yhtään kisastudiota. Mulla on ankara dieetti päällä ja tipaton vuosi menossa. Olen katsonut em. syystä kaikki pelin yksin, avovaimo ei kiekosta perusta.

Olitte pelien aikana minun kisastudioni. Haluan kiittää teitä kaikkia siitä että ympärilläni oli silti pelien aikana kiekkofaneja!

Kiitos jatkoajan hullut! :)
 

Hanskaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-liiga.fi
Olis voinut tulla enenmmän kuvaa kopista.
No pitää ostaa vhs kun valmistuu niin näkee enemmän.
 

tuppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Eepee, Matti Höylä
Enään kukaan ei voi ihmetellä Salmelan paikkaa joukkueessa! :D
Huikeeta showta!
 

Sinister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings, Islanders, TB Buccaneers
Todella haikea fiilis on nyt kun YLEn osalta MM-kisat ovat historiaa. Kiitos kaikista vuosista Tapsa, Antsa ja koko tiimi!

Pukukopissa tunnelma oli loistava, juuri sellainen kun kuvittelinkin. Salmelalla menee pikkaisen lujaaa, mutta suotakoon kaikille ikimuistoinen ilta ja yö! Se om mestaruus ny!!! Kiitos kaikille, jotka tänne ketjuun kirjoittivat. Se on siinä.
 

Travel Boss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, RU-38, NHL
Kiitos YLE! Pääasiallisesti hyvin hoidettuja kisoja jo vuosi kausia. Vähän hirvittää kun mainoskanava päästetään vauhtiin. Mitä maksaa jatkuvien mainosten näkeminen..
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Tuleeko jostain vielä livekuvaa kekkereistä? Saatana. Taidan lähtee nyt sinne torille, vitu sama. AAAAAAAA! HUHHUHHUUUUI!
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Toisen erän lopussa olin vielä vähän että mitähän tästä tulee.

Sitten nuo jätkät tulevat kolmannessa erässä ja MURSKAAVAT RUOTSIN!!!

TEKEE NASU-EINARIA!!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös