Komarov tällä hetkellä kentän kuningas.
Komarov on kyllä monta kertaa karvannut kiekon hienosti hyökkäyspäässä pois.
Aijai, kun pomppii Lassilalla.
Komarov tällä hetkellä kentän kuningas.
Komeeta ryssimistä, eivät osaa enää edes laskea viiteen.
Se on vain vastareaktio tälle sokealle valmentajan haukkumiselle. Minulle on ihan sama olisiko siellä Shedden, Jalonen tai Tikkanen peluuttamassa tuollaista kiekkoa mitä nyt pelataan. Valmentaja on saanut joka tapauksessa aiheetonta kritiikkiä monenkni asian suhteen.Onko Jalonen muuten joku sun sukulainen kun ryntäät paikalle heti puolustamaan Jalosta jos joku häntä vähän kritisoi?
Joitan yksittäisten pelaajien virheitä havaittavissa ottelun alussa. Siitä en tiedä, mistä se johtuu, koska en pääse pelaajien pään sisään tai joukkueen pukukoppiin - jää siis aika lailla spekulaatiotasolle.Kerroppa sä mulle mitä mieltä olet Suomen joukkueen valmistautumisesta tähän peliin? Oma mielipiteeni on se, että siellä on nyt keskitytty vähän vääriin asioihin ja se näkyy tällä hetkellä tulostaululla. Ja mun mielestä tästä voidaan syyttää kyllä ihan suoraan valmennusjohtoa.
Venäjä pelaa todella ylimielisesti ja jopa huonosti tätä peliä. Suomen otteet tässäkin valossa ja kaikkine jäähyhölmöilyneen on ollut tasoa säälittävä.
:DDDKyllä tämä karkaa nyt käsistä. Jalosen voisi heivata saman tien tuolta pois ja vaikka Lehtinen katsomosta tilalle. Näytöt on annettu.