MM-kisat 2011: Päivä 11 (ma 9.5.2011)

• 206 444
  • 1 044
Tila
Viestiketju on suljettu.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Hienosti alkoi Suomen peli. Ensin Väänänen paskoo housuihin ja sitten pillua ei vaan kiinnosta. Aikalisä varmaan paikallaan, mutta käsittämätön panikointi Jaloselta vaihtaa kassaria.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voevoe kun Pillulla ei nuo kädet vaan ole jalkojen tasolla, vaikka kotoliigassa maaleja kiitettävästi tekikin. Tuli kyllä keppiäkin aika kivasti vanjan pakilta käsille(?), mutta oishan tuostaKIN pitäny börsä repiä.

Jämerä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Oranje
"Jalos-uskovaiset"? Eiköhän tässä kannateta Suomen maajoukkuetta. Tosin näillä Pulkkisfanaatikoilla tuntuu kannatus olevan yleensä vastustajan puolella.
Heh mä en tietääkseni ole sanallakaan edes maininnut Pulkkista. Ja totta helvetissä täällä Suomen joukkuetta kannatetaan. Mä vaan toivon, että Suomi myös menestyy tuolla ja Jalosen valmennuskyvyt ei ainakaan ole vielä maajoukkuetasolla vakuuttaneet. Onko Jalonen muuten joku sun sukulainen kun ryntäät paikalle heti puolustamaan Jalosta jos joku häntä vähän kritisoi?

Kerroppa sä mulle mitä mieltä olet Suomen joukkueen valmistautumisesta tähän peliin? Oma mielipiteeni on se, että siellä on nyt keskitytty vähän vääriin asioihin ja se näkyy tällä hetkellä tulostaululla. Ja mun mielestä tästä voidaan syyttää kyllä ihan suoraan valmennusjohtoa.

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Voevoe kun Pillulla ei nuo kädet vaan ole jalkojen tasolla, vaikka kotoliigassa maaleja kiitettävästi tekikin. Tuli kyllä keppiäkin aika kivasti vanjan pakilta käsille(?), mutta oishan tuostaKIN pitäny börsä repiä.

Tämän takia nämä Pihlströmit ja Immoset pelaavatkin Euroopassa...

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Ärveetä paskaa kyllä tämä matsi. Jokeri-Ossin housuun paskantaminen oli kyllä huikea, kun hormonihirmu rynnisti kohti. Jaahas, jäähy ja oletettavasti 3-0.

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
sananmukaisesti vituttaa... Lajuselta yksi taklaus, muuten on katseltu mitä kaveri tekee.
Ainahan voi kyykkyyn mennä kuten venäläinen Immosen yrittäessä taklata...

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Suomi näköjään haluaa Ruotsin vastaan, että löytyisi edes jonkinlainen takavuosien Leijona-sydän.

Pillulta ei uppoa enää, kun huomasi ettei NHL:ään ole asiaa.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ei hyvää päivää. Nyt siellä jo pelataan kuudella. Kukahan siellä nyt hölmöili.

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Väärä vaihto Suomelle. Taktinen alistuminen...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.