Naurava Kulkuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Julkisia anteeksipyyntöjä ja itsensä tyhmäksi tunnustamisia odotellessa.
Miltäs nyt näyttää? Heiskasten ja näiden rinnalle vaan Tolvasia ja mitä näitä nyt. Mörkö eläkkeelle!!! ???Olen valmis pyörtämään sanani, jos Anttila ratkaisee taas kullan tai on ratkaisuhahmona isoissa otteluissa.
Olen (ja varmaan moni muukin on) sitä mieltä, että Anttilan tilalle löytyisi tasokkaampaa pelaajaa. Vaikka sellaisia, jotka kykenevät enemmänkin maaleja tekemään ym., jos vain peliaikaa saavat.
Eikä Anttilalta mitään pois, mutta mun nähdäkseni nyt alkaa olla Anttilan aika kiintiöMörkönä ohitse. Ihan yhtälailla olen sitä mieltä, että Mäenalanenkin on tuolta korvattavissa.
No fakta on edelleen että Mörkö on alkusarjassa ollut, noh, ei mikään paras kiekkoilija jäällä.Miltäs nyt näyttää? Heiskasten ja näiden rinnalle vaan Tolvasia ja mitä näitä nyt. Mörkö eläkkeelle!!! ???
Niin kyllä näitä lammikoita pitää ottaa messiin jatkossakin kun on änäri status. Anttila kuitenkin vain liigan kolmonen. Ja björninen, ketä kiinnostaa mitkään alotukset ei niistä kuitenkaan tuu maalia, mutta hei hienosti vääntää toi änäri vahvistus tuolla kulmassa!No fakta on edelleen että Mörkö on alkusarjassa ollut, noh, ei mikään paras kiekkoilija jäällä.
Puolivälierässä sen sijaan..
Hyvä näin.
Mites se joukkue sitten menee, kannattaako joukkue rakentaa niin, että se on joukkue, joka pääsee pitkälle vai niin, että siellä on näyttävimmät pelaajat runkosarjojen pistepörssin kärjestä?No fakta on edelleen että Mörkö on alkusarjassa ollut, noh, ei mikään paras kiekkoilija jäällä.
Puolivälierässä sen sijaan..
Hyvä näin.
Jos en ihan väärin kattonu ni 14.20. Ihme aikaan kyllä.monelta suomi usa peli tulee
Samaa ihmettelin itsekin. Suomi kuitenkin kisaisäntä ja vei lohkonsakin eli sekään ei selitä. Miksi siis päiväpeli?Jos en ihan väärin kattonu ni 14.20. Ihme aikaan kyllä.
Jää enemmän palautusmisaikaa finaaliin.Samaa ihmettelin itsekin. Suomi kuitenkin kisaisäntä ja vei lohkonsakin eli sekään ei selitä. Miksi siis päiväpeli?
No mutku Mörkö ei tee alkusarjassa kymmentä pistettä neloskentästä ja ratkoo ainoastaan pudotuspeleissä otteluita. :)@Jyyd vieläkö mietit anttilan valintaa koneeseen? :D
@Jyyd vieläkö mietit anttilan valintaa koneeseen? :D
Sinikoneeseen.Mihinkäs koneeseen niitä näissä kisoissa valitaan? :)
Joo muistan vielä ajat kun vastustajan meni kahden maalin johtoon niin suurinpiirtein ajatteli et se oli siinä, mut nyt ku Slovakia iski toisen maalin ni kohautin vaan olkapäitä ja aattelin et kiva, tästähän tuleekin jännä peli.On tuo leijonajoukkuea kyllä tajuttoman kova!
Olenko ainoa, jonka mielestä tuo on jopa hiukan tylsää seurattavaa koska Suomen joukkueen henkinen kantti kn sitä luokkaa ettei matsit edes jännitä…