Vikidiviimenen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NHL, Liiga, Leijonat, U20,
15 peliä 1+7 playoffeissa.Löytyykö jostain (helpolla) Lehtosen tehot helmikuun lopulta kauden loppuun??
15 peliä 1+7 playoffeissa.Löytyykö jostain (helpolla) Lehtosen tehot helmikuun lopulta kauden loppuun??
Mikä esti Zehtosta tekemästä Kemppaisia? Olis esittäny loukkaantunutta tai nukkunu pommiin pelipäivinä tai ihan mitä vain. Vastaus: ei mikään.
Mikko itse päätti heittää SKA:n nutun niskaan ja mennä jäälle.
Nykyään on liian kiire päästä tuomitsemaan ja lynkkaamaan. Ei malteta odottaa faktoja.Tämän takia halusin odottaa ennen kuin alan muodostamaan mielipidettä sille, pitäisikö Lehtonen olla mukana jengissä. Mun mielestä Lehtosta ei tarvitse pudottaa joukkueesta nyt kun tiedämme asian todellisen puolen.
– En tiedä vielä, en ole päättänyt tai jutellut siitä vielä. Katsomme todennäköisesti ensi viikolla, mikä tilanteeni on.
Mikä esti Zehtosta tekemästä Kemppaisia? Olis esittäny loukkaantunutta tai nukkunu pommiin pelipäivinä tai ihan mitä vain. Vastaus: ei mikään.
Mikko itse päätti heittää SKA:n nutun niskaan ja mennä jäälle.
Ainakin Jokiharju tulossa NHL:stä mukaan.
Lehtoselle olen itse valmis antamaan synninpäästön tämänpäiväisten uutisten jälkeen mutta Aaltosella ei pitäisi olla asiaa enää joukkueeseen jos tämä pitää paikkaansa. Ei mielestäni eroa mitenkään esim. sen ruotsalaiskoripalloilijan tapauksen kanssa, joka Venäjä-sopimuksen jälkeen potkittiin majusta.Miro Aaltosen nimi voidaankin sitten vetää yli lopullisesti maajoukkuekuvioista. Eliteprospectsin mukaan signannut Metsolan ja Jokipakan kanssa Putinin propagandaliigan ensi kaudeksi.
Noniin, missäpä on nyt ne kaikki 200 viestiä jotka haukkuvat Lehkosta itsekkääksi mulkuksi ja ihmisiä jotka puolustuvat häntä vedoten juuri noihin jutussa mainittuihin asioihin sinisilmäisiksi suomettuneiksi putinisteiksi?Mikko Lehtonen repi jättimäisen KHL-sopimuksensa – puhuu nyt ensi kertaa kevään tapahtumista: ”Se mitä Venäjä tekee Ukrainassa on järkyttävää”
Puolustaja Mikko Lehtonen pelasi kauden loppuun SKA Pietarissa. Se aiheutti paljon arvostelua, mutta harva tiesi asioiden oikeita taustoja.www.iltalehti.fi
Vähän malttia. Itsestäänselvää, että sopimus tehty jos aikapäiviä sitten. Ei kukaan heistä pelaa ensi kaudella Venäjällä.Miro Aaltosen nimi voidaankin sitten vetää yli lopullisesti maajoukkuekuvioista. Eliteprospectsin mukaan signannut Metsolan ja Jokipakan kanssa Putinin propagandaliigan ensi kaudeksi.