CMoren verkkosivuilta näkyy ainakin suora striimi MTV3 lähetyksestä.Pystyykö Suomen peliä tänään seuramaan mistään verkkosivulta? Kun en sattuneesta kelloajasta johtuen pääse television ääreen.
CMoren verkkosivuilta näkyy ainakin suora striimi MTV3 lähetyksestä.Pystyykö Suomen peliä tänään seuramaan mistään verkkosivulta? Kun en sattuneesta kelloajasta johtuen pääse television ääreen.
Pystyykö Suomen peliä tänään seuramaan mistään verkkosivulta? Kun en sattuneesta kelloajasta johtuen pääse television ääreen.
Pelitavasta se ei ole kiinni vaan yskilötaidosta. Joku Mörkö pelaa ns koohotuskiekkoa ja välillä saattaa saada kiekon puikoista reppuun tai muuten älyttömältä pompulla. Suomella ei yksinkertsisesti ole tarpeeksi hyviä maalintekijöitä eikä kyllä juonikkuutta muutamaa suonenvetoa lukuunottamatta.Jengi vauhkoo jos vähänkään kritisoi Suomen tehottomuutta olkoonkin sitten pelitavasta johtuvaa. Oli miten oli menköön ”juna” aikataulussaan tai mitä vaan, mutta pitäisihän Suomen voittaa vaikka H-maajoukkueella Italian, Latvian ja Kazakstanin tasoiset jääkiekkomaat. Noissa maissa on jääkiekon Harrastajia yhtä paljon kun Oulun seudulla. Yhteensä siis viidesosa siitä mitä Suomessa, joten olisihan se ihan suotavaa että vietäisiin jääkiekkolulemilla vaikka 4-1 tai jopa 5-2 eikä jalkapallonumeroin. Suomea me kaikki varmasti kannustetaan ja uskotaan Jumal-Jukkaan!
Samoin. Oli Anttilalta ehdottomasti sitä paremman pään tekemistä, eikä maalikaan hirveän kaukana ollut. En muista kuka pelaajista jossain haastattelussa sanoi, että viime kisoissa nauroivat porukalla ääneen aina noille Iltalehden leijonille ja lampaille. Eli kai ne kannattaa yrittää ottaa ennemmin vitsillä.Suomi vs Kanada iltalehti antoi kolme lammasta Marko Anttilalle.
Mun mielestä taas Anttilalta oli turnauksen paras peli ja esitti hyökkäyspäässä hyviä juttuja. Olen kyllä ihan erimieltä iltalehden kanssa.
Ei kun nimenomaan noin kuten kirjoitat. Italia pelin jälkeen ilmaisin huoleni Suomen pelaajien yksilöntaidon riittävyydestä, kun maalipaikat ensimmäisissä peleissä ennakkoon heikompia maita vastaan oli huolestuttavan alhaisia. Moni tuli puolustelemaan että johtuu pelitavasta, mutta mä olen eri mieltä, mun mielestä maalipaikkojen vähyys johtuu siitä ettei Suomelta löydy riittävästi yksilöntaito (yksilösuorituksia) ratkoa niitä tilanteita joita pitkissä hyökkäyksissä saadaan maalipaikaksi asti, saati sitten maaliksi. Monen kommentit tähän oli että, lässynlää Jukan pelitavalla niitä ei kuulu tullakkaan kun yksi enemmän kun vastustajalle. Mun mielestä pelitapa kyllä antaa mahdollisuuden enemmällekin mutta jostain muusta jää kiinni ja se on ehkä se johon tämä homma kaatuu kun seuraavat kolme peliä pitäisi voittaa. Onneksi turnauksen voi kuitenkin voittaa hyvällä maalivahtipellillä, Lundellin, Määtän ja ylivoimalla Kontiolan ja Innalan taidoilla, riittää kun muut sitoutuu sitten satalasiassa puolustamaan pelitavan mukaisesti.Pelitavasta se ei ole kiinni vaan yskilötaidosta. Joku Mörkö pelaa ns koohotuskiekkoa ja välillä saattaa saada kiekon puikoista reppuun tai muuten älyttömältä pompulla. Suomella ei yksinkertsisesti ole tarpeeksi hyviä maalintekijöitä eikä kyllä juonikkuutta muutamaa suonenvetoa lukuunottamatta.
Jos kritisoit siis Jalosen pelitapaa niin kannattaa katsoa miten syötöt menee lapaan tai kiekko liikkuu. Aivan saatanan takkuistahan tuo Suomen peli on ollut ja se ei mielestäni johdu pelitavasta vaan yksilöiden taidoista.
Katsoinko oikein, niin että Suomen jatkovastustajaksi tulee Slovakia tai Tsekki?
No nyt kyllä keulii hieman. Slovakiaa vastaan varmaan ennakkosuosikki, mutta Tsekki on aikamoinen mörkö Suomelle ja varmaan muutenkin pieni ennakkosuosikki. Mutta voihan ne mennä miten vain.Kyllä katsoit, aivan satavarmasti jompikumpi näistä.. kummankaan ei pitäisi olla mikään ongelma, ja kyllähän tässä ylipäätään kultajana vaikuttaisi olevan täydellisen hyvin raiteilla ja aikataulussa
Mites puolustuspää? Seisoo paikallaan kuin toteemipaalu molemmissa Kanadan maaleissa huitoen kepillään sinne tänne. Minusta Anttila on lähinnä riippakivi omalle ketjulleen, koska on myöhässä jatkuvasti. Juu, laukoohan se paljon ja joka paikasta, mutta ei niistä juuri vaaraa ole.Suomi vs Kanada iltalehti antoi kolme lammasta Marko Anttilalle.
Mun mielestä taas Anttilalta oli turnauksen paras peli ja esitti hyökkäyspäässä hyviä juttuja. Olen kyllä ihan erimieltä iltalehden kanssa.
Mites puolustuspää? Seisoo paikallaan kuin toteemipaalu molemmissa Kanadan maaleissa huitoen kepillään sinne tänne. Minusta Anttila on lähinnä riippakivi omalle ketjulleen, koska on myöhässä jatkuvasti. Juu, laukoohan se paljon ja joka paikasta, mutta ei niistä juuri vaaraa ole.
Ei mitään tietoa, varmaan huomenna selviääMihin aikaan Suomi pelaa torstaina?
Ruohomaa tekee maaleja yllättävän vähän siihen nähden että rannari lähtee ihan terävästi.Olisi kyllä Suomen kannalta hyvä, jos sankarit Ruohomaa ja Turunen saisivat jotakin aikaan jatkopeleissä.