Puljujärvi haluaa edustaa Suomea tulevissa kisoissa
Raskaiden NHL-vuosien jälkeen Jesse Puljujärvi takoo jälleen kovia tehoja kotimaan kaukaloissa. Mutta mitä hänelle tapahtui Edmontonissa? Ylen Sportliv-sarjassa Puljujärvi kertoo MM-huumasta, NHL-siirrosta ja paluusta kotiin.
yle.fi
Olen tuota Puljujärveä pohtinut kisakoneeseen ja tullut toistaiseksi siihen tulokseen että kuuluisi mukaan. Kun kerran pelaaminen on taas kivaa. Ilmeisesti kovuuttakin on tullut lisää.
Puljujärvi ei ole NHL-mies. Mietinkin että jos pitäisi mennä uudelleen AHL:n, KHL:n ja Liigan kuumimmilla kavereilla niin miltähän joukkue tänä vuonna näyttäisi. Sen kun osaisi kartoittaa niin olisi joukkueen perusta kasassa.
Pudotan hieman nimiä joista en paljoa itse toistaiseksi tiedä mutta syystä tai toisesta mutuilen.
Toiset voisivat lisäillä omia mielenkiintoisia nimiä ja kertoa kausiarvioita, mielipiteitä ja sen sellaista:
Jori Lehterä
Teemu Pulkkinen
Kevin Lankinen
Markus Granlund
Aleksi Saarela
Eeli Tolvanen
Mörkö
- Lehterä on kookkaana hieman diesel mutta hyvä kaikkialla ja varsinkin maalin edessä.. .. jatkoon.
- Itse olen fanittanut AHL-Pulkkista mutta tullut siihen tulokseen että on puolustussuuntaan liian iso riski. Eikä ota opikseen. KHL:ssä tuo pelityyli sallitaan.
Ehkä jonkun Valtteri Filppulan kaltaisen pariksi.. One trick pony. Ei jatkoon.
Samaan syyhyn vedoten tiputtaisin Hongan koneesta.
- Ei tietoa Lankisesta. Henk. Koht. ottaisin tänä vuonna penkille kirjan kanssa vaikka 33% torjuntaprosentilla.
- Markuksen haluaisin nähdä maajoukkuepaidassa. Hyvä ja ahkera pelaaja. AHL:ssä piste-per-peli motivaatiolla liikkeellä.
- Saarelasta ei tietoa..
- En ole ollut suuri Tolvanen-fani ja kausi on ollut käsittääkseni tänäkin vuonna hakemista joskin noususuhdanteinen. .. Ei jatkoon.
- Jos Marko Anttilan ulottuvuus toimii totutusti niin mukaan. Kesäreenit taisivat hieman häiriintyä mörköilyssä. Kunhan skumppajano on tallella.