Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #44, #15, Myyttinen Teutoni
Kaskelle en kyllä anna anteeksi. Koko joukkuuen antisankari, antikristus ja mitä näitä nyt on. Pois mun ruudulta

"Suomessa mä luulen, että pelaan Jyväskylässä. Se on lähinnä se ainut mikä vaikuttaa ehkä enemmänkin kuin palkka." - Jarkko Immonen.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Amandalle välittömästi kenkää, voitolla menty yöhön jo viidettä kertaa. En usko että katsoi edes kisoja

"En seuraa pallopelejä, seuraan urheilua" - Seppo Räty

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ei sanonut Kaski seremoniamestariksi "Ville Nieminen"

No mistään kauneuskilpailustahan täs ei ole kyse, mutta elämässä on niin että saa helpommin uuden muijan kun kunnon kaverin! - Simo "Sörsselssön" Salminen kiteyttää elämän tosiasiat Uuno Turhapuro Muuttaa Maalle - elokuvassa
CAN - FIN 55:54 1-3 Pesonen (Tyrväinen, Hakanpää)

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jörnimisen jälkeen toiseksi parasta ajanvietettä taitaa olla Jatkoaikaan kirjoittaminen. Ja jos mä satun olemaan yksin, niin mä saatan tehdä niitä yhtä aikaa.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Onko Matula ja Harkimo ottaneet kukkotappelun rakennekynnet katkuten?

"En seuraa pallopelejä, seuraan urheilua" - Seppo Räty

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
No mistään kauneuskilpailustahan täs ei ole kyse, mutta elämässä on niin että saa helpommin uuden muijan kun kunnon kaverin! - Simo "Sörsselssön" Salminen kiteyttää elämän tosiasiat Uuno Turhapuro Muuttaa Maalle - elokuvassa
CAN - FIN 55:54 1-3 Pesonen (Tyrväinen, Hakanpää)
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy