Ompas kerrankin sellaiset valinnat, että olisin tehnyt ihan samanlaiset. Palolan kohdalla olisin saattanut miettiä, mutta silti! Onko tuossa enää tilaa änärivahvistuksille?
Mikko Lehtonen oli kyllä melkoinen kani hatusta. Minä olen mieltänyt hänet kiekolliseksi pakiksi ja nuo tehot Ruotsin puolella ovat olleet siinä määrin vaatimattomat, että en pitänyt häntä realistisena kandidaattina. EHT:llä hän ei minua ole vakuuttanut, mutta näköjään tehosaldo kaksi pykälää plussan puolella tämän kauden osalta.
Nyt meni tunteisiin kun ei Virtanen päässyt marginaalirooliin kisoihin. Lehtinen pitäisi olla varmaan myös ykkösveskarina. Se on se ja sama onko siellä Mikko Lehtonen vai Jesse Virtanen.Haha.Marjamäen mielestä pari kuukautta ruotsissa pelaamista tekee niin kovaksi äijäksi että pääsee heittämällä suoraan kisoihin :D Leirityksessä oli kuitenkin kaksi liigan pakkien pistepörssin kärkimiestä mutta eiiii riitä koska SHL on jumala.
Ja Aaltonen,voi helvetti. Vaikka Manninenkin olisi ollut fiksumpi valinta. Tai Palola vaikka paska olikin näissä höntsissä.
Tajua jo erota hiirimarjamäki
Miksei ykkösenä Savinainen-Aho-Puljuväri ja sitten Kärppä-pelaajat?Jos noista miehistä pitäisi ketjut tehdä, niin varmaan näillä lähdetään liikkeelle:
Aho - Filppula - Puljujärvi
Savinainen - M. Aaltonen - Rantanen
Pyörälä - Kemppainen - J. Aaltonen
Hännikäinen - Sallinen - Osala
(+ Pihlström & Lajunen)
Missä Donskoi, Masuhr, Huml ja Maxwell? Nutivaara taitaa olla loukkaantuneena.
Peliaikojen perusteella finaaleissa ottelusta toiseen eniten tai toisteks eniten jääaikaa saanut HV-pakki.Lehtosesta sen verran että sai paljon vastuuta Ruotsin liigan pleijareissa. Esim finaalisarjassa selostajat puhui että "tuntuu että hän on koko ajan kentällä", eli ainakin HV71:sen valmennus arvosti kaverin pelaamista paljon. Varmaa ja hyvää peliä esitti. En muista häntä tämän kauden EHT turnauksista kovin hyvin, joka johtuu varmaan osittain siitä että Suomen osalta tämän kauden EHT pelit pääsääntösesti oli aika moista schaibaa.