Kojo teki mielestäni oikean valinnan peluuttamalla Koskista. Etenkin HPK:n fanit voisivat laittaa hieman jäitä hattuun. Minua pidetään totaalisesti Kärppien puolesta vouhottavana, mutta enhän mie ole mitään näitten rinnalla! Saros on ollut vakuuttava, mutta Koskinen pitää testata NYT todella kovassa pelissä. Jos hän tämän ns. ryssii, niin sitten Sarosta kehiin. Aivan sama onko kovia peliä alla vai ei, hermon on kummallakin pidettävä ja kyettävä kovaan näyttöön. Se on Koskisella nyt.
Pulkkisen puolesta olen pahoillani. Jotenkin hän ei saanut kunnolla tilaisuutta. Toisaalta paikka on vaan käytettävä, kun sen saa, olipa ketju mikä hyvänsä. Raakaa peliä, mut noin se menee, kun peliaikaa kuitenkin on saanut. Hyvänä esimekkinä Rantanen, joka oli hyvä siirto ja tulee vain vahvistumaan, myös nelosessa.
En tykännyt Ahosta Wildin miesten kanssa, ei vaan ollut hyvä kombinaatio ja lätäkön takaiset lähinnä pelasivat toisilleen. Koivusta olin huolissani, koska oli alkuun todella huono, surkea suorastaan statukseensa nähden, onneksi on mennyt eteenpäin paljon.
Ehkä nyt änäripelaajat tulevat joukolla esiin myönteisesti. He ovat tottuneet sen sortin kiekkoon ja heidän pitäisi olla kuin "kotonaan." Ei mitään taktikointeja vastustajan suhteen, vaan keskittyminen oleellisempaan, eli voittamiseen. Muulla ei ole väliä. On siellä vaatimattomat kiekkomaatkin järjestäneet isoille yllätyksiä, joten ei kiitos, ei lähdetä tälle tielle.