olkikuukkeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Olen luullut sua aika fiksuksi kirjoittajaksi, mutta olen erehtynyt. Kun joukkueessa oli eilen 7 joko entistä tai nykyistä Kärppää, osahan laskee Granlundin myös Kärppiin alunperin,ja jos otetaan mukaan, niin 8 Kärppiin liittyvää pelaajaa 19 pelaajan joukossa. --
Täytyy nyt sen verran sanoa, että minun kokemukseni maajoukkueosissa pyörimisestä on, että jos Noitarumpu on johonkin jotain vastannut, niin viesti koskee sitä, että kärppäpelaajia on joku haukkunut... Todellisuudessa kritiikkiä (syystä tai syyttä) satelee ihan seurajoukkuetaustasta riippumatta vähän joka suuntaan, sellainenhan tämä palsta on. En nähnyt sinua barrikadeilla Pihlströmin puolesta muutama päivä takaperin, joten varmaan osa kritiikistä kannattaisi aiheellisena hyväksyä sen sijaan, että fiksun kirjoittajan mainetta olet poistamassa kaikilta muilta.
On ihan normaalia suhtautua intohimoisesti sen oman kaupungin joukkueen tekemisiin, mutta mj-osiossa jotenkin soisi kaikkien siirtyvän enemmän siihen kokonaiskuvan arviointiin.
Ei noi kaksi sulje pois toisiaan, silla kyseessa on ihan oikea talentti ja hype on karannut kasista.
Juuri näin. Tämän voi kuka tahansa todeta menemällä HFBoardsin Laine vs. Matthews-ketjuihin... Se puusilmäinen hype särkee silmiä. Se ei tietenkään ota Laineelta mitään pois, kyseessä on paras suomalainen prospecti sitten Barkovin. Olipa muuten mahtava sanoa noin. Olemme oikeasti tilanteessa, jossa maailmanluokan lahjakkuuksia tulee Suomesta lähes vuosittain! Eipä olisi uskonut vielä vähän aikaa sitten.