Syy tälle on arvoitus, koska kyllähän Tammiselta pitäisi jääkiekkotietämystä löytyä.
Arvoitus? Mies, joka Ylen Muisti-dokumentissakin käyttää omaa Don Tami -kaulahuivia. Kysymys on pelkästä markkinoinnista. Tamminen ei ole tietämyksestään huolimatta enää asiantuntija, vaan samanlainen esiintyjä kuin Marco Bjurström ja Tuija Piepponen, joilla oli joitakin vuosia sitten kysyntää erilaisiin työilmapiiriä käsitteleviin konferensseihin, joissa tarkoitus oli luoda työntekijöihin positiivista latausta pelkällä paskan puhumisella.
Fantastista, naminami, bum bum.
Tamminen on ilmeisesti ymmärtänyt, että hänellä ei ole enää mitään käyttöä jääkiekkovalmennuksessa, joten leipä pitää ansaita joillain muulla tavoin ja siinä hän on totisesti onnistunut. Mitä minä eniten ihmettelen on se, että MTV on lähtenyt mukaan Tammisen markkinointiin ja vielä maksaa hänelle siitä. Tammisen tehtävä on ylistää Suomen joukkuetta ja sitä tunnetta, mitä entinen leijonakapteeni kokee, kun Suomi voittaa, eikä millään muulla ole väliä. Jos Tšekki tänään voittaa, ei puhuu Tamminen hyvin vähän voittavan joukkueen pelistä, vaan alkaa arvuutella omien pelaajien epäonnistumista ja rivien välissä haukkuu Kari Jalosen, koska Tamminen on katkeroitunut siitä, ettei ole itse päässyt Suomen maajoukkueen päävalmentajaksi.
Tamminen oli kommentaattorina myös Ylen studiossa, ja silloin hän keskittyi peliin. Kritisoi tarpeen tullen Suomen peliä ja otti enemmän huomioon muiden maiden pelaajia. Silloin hän vielä oli entinen pelaaja ja kokenut valmentaja Juhani Tamminen, joka puhui jääkiekosta. Nyt hän on markkinajoulupukki, joka esiintyy ja pelleilee.
Vika ei Tami Cornerissa ole pelkästään Tammisessa, vaan siinä ärsyttävässä naisjuontajassa, joka ei osaa kysyä mitään järkevää, vaan nauraa ja kikattaa, kun Tamminen heiluttaa käsiään ja heittää huulta.