MM 2012: Ranska-Kazakstan su 6.5.2012 - ottelu mielenilmauksen välineenä

  • 204 282
  • 459
Tila
Viestiketju on suljettu.

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Totta, mutta "Kummola ja riistohinnat alas!" ei varmaankaan yhtään avaa ulkomaalaisille tätä asiaa. Eikö isomman luokan huomio ollut tavoitteena? Siksi myös toivottiin enganninkielisiä tekstejä, näin ollen olisi hyötyä myös pikkuisen enemmän avaavista teksteistä, joissa asianyhteys ja ydinjuttu selviäisi paremmin. Toki suomalaisille tuollainen yksinkertainen riittää ja sellaisia voisi kirjoittaa suomenkielisiin lakanoihin jne.

Kummola ulos, riistohinnat alas! on rytmiltään parempi kuin Kummola ja riistohinnat alas!

Itse en millään pääse paikalle eikä kisat kiinnosta yhtään. Kiitos ylikalliiden lippujen ja otteluiden näkyminen maksukanavalla.. Toivottavasti katsomoissa on tunnelma kuin mummon hautajaisissa ja kisat kusevat lipunmyynnissä täysin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Totta, mutta "Kummola ja riistohinnat alas!" ei varmaankaan yhtään avaa ulkomaalaisille tätä asiaa. Eikö isomman luokan huomio ollut tavoitteena? Siksi myös toivottiin enganninkielisiä tekstejä, näin ollen olisi hyötyä myös pikkuisen enemmän avaavista teksteistä, joissa asianyhteys ja ydinjuttu selviäisi paremmin. Toki suomalaisille tuollainen yksinkertainen riittää ja sellaisia voisi kirjoittaa suomenkielisiin lakanoihin jne.

Ainakin p-amerikkalaisille lyhyt ja ytimekäs on kaunista noissa banderolleissa. "GO KUMMOLA GO! JUST GO AWAY!" ainakin herättäisi mielenkiinno, että mistähän tässä on kyse, ja siitähän joku noheva TSN:n toimittaja voisi alkaa kysellä ympäriinsä, että mistä tässä on kyse. Taidanpa muuten ottaa selvää, että miten noille voisi antaa juttuvinkin.

Mitä tulee tuohon kannustamiseen pelin aikana yleensä, niin muutoin kannustakaa pelaavia joukkueita, mutta pidemmillä pelikatkoilla raivokas Suomen kannustaminen käyntiin.


Minulla ei ole pienintäkään intressiä keksiä teille parempaa protestitapaa, koska lippujen kalleus ei häiritse minua tippaakaan. Jos johonkin asiaan ryhtyy, pitää se mielestäni tehdä kunnolla. Sellaisesta meiningistä minä pidän.

Haluan vielä täsmentää, että kaikilla on oikeus protestoida ja osoittaa mieltään, mutta minusta se tässä tehdään hieman typerällä tavalla persettä antaen, joten minusta tämä on siksi noloa meininkiä.

Sinulla ei ole asiaan kiinnostusta, josta osoituksena olet tänne kirjoittanut jo aika ahkerasti, ja asiaa ei olla tekemässä mielestäsi kunnolla vaan typerällä tavalla persettä antaen, mutta silti sinulla ei ole pienintäkään intressiä keksiä parempaa protestitapaa? Juu, toiminnassasi ei ole yhtään mitään noloa. Jäin miettimään, olisitko kirjoittanut tänne mitään jos olisit ymmärtänyt koko toiminnan idean, mutten kovin pitkäksi aikaa.
 

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
Sinulla ei ole asiaan kiinnostusta, josta osoituksena olet tänne kirjoittanut jo aika ahkerasti, ja asiaa ei olla tekemässä mielestäsi kunnolla vaan typerällä tavalla persettä antaen, mutta silti sinulla ei ole pienintäkään intressiä keksiä parempaa protestitapaa? Juu, toiminnassasi ei ole yhtään mitään noloa. Jäin miettimään, olisitko kirjoittanut tänne mitään jos olisit ymmärtänyt koko toiminnan idean, mutten kovin pitkäksi aikaa.

Opettele lukemaan. En ole missään vaiheessa ilmaissut, että asia ei minua kiinnostaisi. Tottakai tämä asia minua kiinnosti, tosin "negatiivisessa" mielessä. Asia, joka minua ei kiinnosta, on teille paremman protestimuodon keksiminen, sillä minua lippujen hinta ei häiritse. Tämä siis Sinulle koontina kirjoituksistani tähän ketjuun, koska et näemmä ole kykyneväinen seuraamaan tätä keskustelua.

Asia, jota olen hakenut takaa, on se, että en ymmärrä miksi suostutte pelaamaan liiton pussiin menemällä peliin ja maksamalla siitä. Itse en suostuisi tällaiseen toimintaan. Keksisin toisenlaisen tavan protestoida. Toisaalta, käyttäkää roponne mihin käytätte, eihän se minulle kuulu.

Kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä ja niitä ilmaista. Olen joutunut selventämään mielipiteitäni tässä nyt paljon, toivottavasti se on nyt jo valjennut lukutaitoisille.

[HINT] Vinkkinä voisi sanoa, että laittakaa tuo 36 € sukan varteen ja jättäkää yksi baarireissu väliin, niin siinäpä tuo lipun hinta on säästettynä. [/HINT]
 
Eikös tässä nyt tule vastaan juuri se ongelma, että Suomen matsiin meneminen on teille liian kallista?

Älä yleistä. Ei meistä (siis minusta) Suomen matsiin meneminen ole niin kallista, etteikö talouteni antaisi myöden, mutta rehellisyyden nimissä noilla hinnoilla en edes harkitse lipun ostamista. Jääkiekon MM-kisat eivät ole sen luokan ja tason tapahtuma, että viitsisin maksaa noin paljon matsilipusta.

Minusta tähän "protestiin" sopisi mainiosti se, että jossakin Suomen pelissä joku porilainen porvari vetäisi katsomossa esiin lakanan, johon olisi kirjoitettu paskalla käsialalla juuri tuo aiemmin mainitsemasi "Kohtuu nolo meininki. Vitun köyhät." Olisi aivan tautisen hyvä veto siihen paikkaan.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Opettele lukemaan. En ole missään vaiheessa ilmaissut, että asia ei minua kiinnostaisi. Tottakai tämä asia minua kiinnosti, tosin "negatiivisessa" mielessä.

Kiitos kehotuksesta, mutten koe kyseisen asian vaativan jatkotoimenpiteitä. Lainaamasi kirjoitukseni pätkä on lähinnä koontia omista kommenteistasi, jotka siis olen kerännyt keskustelusta jota en ole kykeneväinen seuraamaan... Miksi me kaikki emme osaa keskustella kuten sinä, jolloin ei tarvitsisi mennä henkilökohtaisuuksiin tai yrittää kohottaa itseään muiden yläpuolelle? Kyllä on taas maailmassa virhe.

Tyhjänhuutelijoita on aina ollut ja tulee aina olemaan. Kun ei itse saa mitään aikaiseksi, niin sitten voi vaikka mollata muita. Mielipiteesi on ymmärretty jo hienosta ensimmäisestä kirjoituksestasi lähtien, mutta ihanko oikeasti odotit saavasi yhtään sen rakentavampaa vastausta takaisinpäin? Katsos, kun henkilöä, jonka asenne tiivistyy virkkeeseen "teidän ideat on noloja, mutta en mä itse aio parempia esittää, vaikka osaisin kyllä" ei ole syytä ottaa vakavasti. Sitä en kiellä, etteikö sellaisten kirjoitukset olisi viihdyttäviä, siis omalla tavallaan.

Ja taas uudellen, jos olisit ymmärtänyt koko toiminnan idean, niin olisitkohan edes sitä ensimmäistä provoviestiäsi kirjoittanut. Pohdin tätä nyt tässä, vaikka oikeasti asia ei kiinnosta, ja olisin itse osannut tehdä sen paremmin vaikka en nyt anna näytettä, että miten.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Minulle ei ole kysymys siitä, että 155 € olisi tuloihini suhteutettuna liikaa lätkäpelistä (mitä se tosin on tällä hetkellä), vaan siitä, että 155 € MM-kisojen alkusarjan ottelusta Suomi - B-korin maa on absoluuttisesti liikaa. Vaikka minulla olisi rahaa käytettävissä ylimäärin jääkiekkoon, en varmasti ostaisi tuollaista lippua. Kyseessä on periaate.

Kun törkeisiiin lippujen hintoihin lisätään ylimielinen ja/tai amatöörimäinen tiedottaminen, jossa totuus vaihtuu joka viikko, vittuilen mielelläni liitolle ja Kalelle mediassa 36 €:n hintaan.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Protestin kärki on tähdätty kait kuitenkin nimenomaan Suomen otteluhinnoittelua vastaan, ei tapahtumaa tai jääkiekkoliittoa vastaan sellaisenaan. Tuskin kukaan haluaa sulkea kiekkoliiton rahahanoja tai kaivaa maata suomalaisen kiekon alta. Tuskin kukaan myöskään haluaa sellaisenaan itse kisoja tai maajoukkuetta ja sen mahdollista menestystä terrorisoida. Tämän takia boikotin pitäisi olla sellainen, että siitä aiheutuisi haittaa ja häpeää vain jääkiekon johdolle, ei itse lajille, kisoille tai maajoukkueelle.

Tämän takia juuri tällainen protesti tuntuisi ainakin omasta mielestä mitä parhaimmalta vaihtoehdolta. Ottelu, joka tavallisesti keräisi vain kourallisen katsojia, voisi protestin onnistuessa vetää hallin täyteen ja kyllä se olisi uutinen, vaikkakin sitten suhteellisen pienessä kiekkomediassa. Toisaalta en tiedä, ymmärtääkö Kummola tätä protestia oman maailmankuvansa kautta, mutta kyllä ihmisten hänen ympärillään (jotka ovat kiinni tässä päivässä) pitäisi se ymmärtää.

Kyse ei siis ole siitä, etteikö kiekkoliiton laariin saisi valua rahaa, vaan siitä, kuinka se tehdään moraalisesti oikein ja maan ykköslajina myös kestävällä ja kansallisesta näkökulmasta, eheyttä vaalivalla tavalla.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Minulle ei ole kysymys siitä, että 155 € olisi tuloihini suhteutettuna liikaa lätkäpelistä (mitä se tosin on tällä hetkellä), vaan siitä, että 155 € MM-kisojen alkusarjan ottelusta Suomi - B-korin maa on absoluuttisesti liikaa. Vaikka minulla olisi rahaa käytettävissä ylimäärin jääkiekkoon, en varmasti ostaisi tuollaista lippua. Kyseessä on periaate.

Kun törkeisiiin lippujen hintoihin lisätään ylimielinen ja/tai amatöörimäinen tiedottaminen, jossa totuus vaihtuu joka viikko, vittuilen mielelläni liitolle ja Kalelle mediassa 36 €:n hintaan.

Todellakin näin. Vaikka kiekkoon tulee jonkin verran rahaa kipattua vuosittain, niin tuo hinta yksittäisestä ottelusta on aivan järkyttävän paljon liikaa. Siis kun vielä otetaan huomioon, että kyse on kisoista, jossa pelaa pääsääntöisesti Stanley cup kisasta pudonneet pelaajat höystettynä eurooppalaisilla (lue 2.luokan) tähdillä.

Ainoa asia, jonka tähden voisin nähdä tuon summan maksamisen arvoisena, olisi avausotteluun järjestettävä protesti, jossa siis muutoin oltaisiin täysissä juhlameiningeissä, mutta siinä vaiheessa kun Kummola kantaisi itsensä jäälle puhumaan, koko halli buuaisi läpi puheen. Ehkä skidit buuakset myös muille IIHF:n dirikoille.
 

Mogly

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdottomasti jotain vastaavaa Kummolalle. Menee muuten pelkästään Pentin tönimiseksi.

Kalervo ulos, samalla tyylillä?

Kohta pitää jo melkein laittaa galluppia pystyyn, että mitkä kaikki katsomot ovat hallussa.

Linkissä siis legendaarinen Pentti ulos möykkä!
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minusta tähän "protestiin" sopisi mainiosti se, että jossakin Suomen pelissä joku porilainen porvari vetäisi katsomossa esiin lakanan, johon olisi kirjoitettu paskalla käsialalla juuri tuo aiemmin mainitsemasi "Kohtuu nolo meininki. Vitun köyhät." Olisi aivan tautisen hyvä veto siihen paikkaan.

Ei paskalla käsialalla, vaan PASKALLA. :)

Vaihtoehtoinen teksti voisi olla "Ei alle 1000 euron hintakategorioita enää MM-kisoihin!"

SpaidAce ilmeisesti ajattelee samalla logiikalla kuin järjestäjäkin, että niin kauan kun katsojia tulee, ei lipunhinta ole liian korkea. Ja onhan se tietyssä mielessä niinkin. Mutta jos tavoitteena on tehdä koko kansan (perussuomalaisia äänestävien) kisat, niin silloin korkea lipunhinta karsii niitä potentiaalisia katsojia pois, jotka toisilla hinnoilla olisivat tulossa. Lipunmyynti oli ennen nopeus- ja sitkeyskisa, nykyään hinnat pitävät lippujen saatavuuden suorastaan erinomaisena, koska ani harva käy todella monessa ottelussa.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Liput hankittu, eli ehdottomasti mukana!

Kohtuu nolo meininki. Vitun köyhät.

Loistava Mängimies, itsellänihän ei varmasti olisi tullut tällainen edes mieleen, mutta tässähän tuota olisi !
Saisikohan tuon toteutettua siten, että teksti olisi keskellä ja lakanan toisessa reunassa karikatyyri/ääriviivavedos Kummolan kuvasta? Esim. tästä tai tästä. (Linkit ohjaavat kuviin.)
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
radio voimalta tulee tänään klo:1900 juttua tästä meidän mielenilmauksesta.

No eipä ole ainakaan nettiradion kautta mitään tuosta edes mainittu. Olen 20 minuuttia odottanut että jotain puhuttaisiin. Taidan mennä tv:tä katsomaan, kun ei kerran mitään tullutkaan.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
No eipä ole ainakaan nettiradion kautta mitään tuosta edes mainittu. Olen 20 minuuttia odottanut että jotain puhuttaisiin. Taidan mennä tv:tä katsomaan, kun ei kerran mitään tullutkaan.

Se tuli jostain syystä jo 18.45.

Sennin Wakizashin idea on loistava, tuo jälkimmäinen kuva varsinkin sopii tekstin asenteeseen.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
En usko että on kuunneltavissa mistään, koska ei löydy radio voiman ääniarkistosta.

Ja Patrikille: sinänsä meni ihan hyvin, mutta yhteen kysymykseen annoit kiertävän vastauksen. Kysyttiin jotain että ettekö pidä tyydyttävänä liiton tavoitetta käyttää lipputuloilla saatavat rahavarat juniorikiekon kehittämiseen tms. Vastasit jotain että suunnittelitte menevänne Ruotsiin katsomaan pelejä koska ne ovat halvempia siellä, samaan hintaan saa risteilyt ja hotellit pelien lisäksi.

Haastattelija puhui koko ajan Ranska-Valko-Venäjä-pelistä, vaikka Patrik puhui luonnollisesti Ranska-Kazakstanista. Että sekin sekoitti vähän päätä.

______________________________

Olen samaa mieltä kanssanne tästä tempauksesta ja haluaisin osallistua. Itse asiassa olin suunnitellutkin meneväni katsomaan juuri jotain vastaavaa matsia kun kuitenkin on kisat Suomessa. Valitettavasti kisakassani tyhjentyi viikko sitten johtuen huolimattomuudestani liikenteessä, sakot nielevät lippurahat.

SpaidAcelle haluan sanoa että kyllä, olen köyhä. Tätä se auton omistavan opiskelijan elämä on, ylimääräistä ei vain ole, varsinkaan tässä vaiheessa vuotta (kesätöistä on jo kohta vuosi, rahat ovat ehtineet kulua). Anteeksi offtopic.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Ratiomies tosiaan sekosi ja höpisi Ranska-Valko-Venäjä pelistä... Tuonne Ranska-Kazakstan spektaakkeliin on muuten vielä myynnissä lipettejä 103 katsomoon Veikkaajan asiakkaille. Hinta tuonne alakatsomoon on 41 euroa per lippu ja niitä on vielä suureksi hämmästykseksi jäljellä...

Kirjautukaa hyvät ja pahat ihmiset Veikkaajan sivuille ja sieltä kanta-asiakasetuihin. Lippuja näyttää olevan "polkuhintaan" vielä Kanada-USA 111 e (normaali hinta 195!) ja Sveitsi-V-Venäjä peleihin 67 e. Kaikki piletit on samaiseen 103 katsomoon.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kummola on niin perseestä että kannatan, en vain voi käsittää miten voidaan puhua muka kansallislajista jos sinne vain rikkaat pääsevät, noi hinnat on niiiiiin älyttömät, että normaali tuloisen ei todellakaan kannata ostaa yhtäkään lippua! Tottakai MM-lippujen kuuluu maksaa enemmän, mutta joku roti sentään!
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Protesti kiekkoliittoa ja sen kummolointia vastaan on ihan paikallaan, mutta on mielestäni typerää mennä tekemään se johonkin otteluun. Nythän te arvon protestoijat kannatte yhä rahaa riistäjille, vai? Joku mielenilmaus tai marssi areenan ulkopuolella ennen Suomen peliä toimisi paljon paremmin, koska nyt kiekkoliitto vain kiittää teitä viimeisistä rahoistanne. Kunnon show ja rähinä hallin edessä toimisi paljon paremmin ja saattaisi säikyttää rikkaita firmojen "leijonafänejakin".
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Mielestäni tämä rotestikäytäntö on varsin hyvä ja omaperäinen ja saanut mukavasti julkisuuttakin. Tärkeintä tässä on kuitenkin tuoda tyytymättömyys etenkin Suomen otteluiden riistohintaisia piletinhintoja vastaan varsinaista kisatunnelmaa kuitenkaan pilaamatta. Harmi vaan, että nykyään epäolennaiset asiat ovat nousseet esille näissä keväisissä MM-karkeloissa. Viime vuonna mestaruuskompastelut olivat viedä huomion pelillisestä suorituksesta. Toivottavasti tämä lippuryöstö ei tärvää kisatunnelmaa tänä vuonna. Kyllä tässä pelottaa arvailla otteluiden yleisömääriä... Löytyykö edes kaikkiin Suomen peleihin täyttä hallillista maksukykyistä porukkaa, vai tehdäänkö samoin kuin takavuosien Hollannissa järjestetyssä MM-kisojen B-sarjan kisoissa, jossa katsomoa täyttivät pahviset ukot.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Huomasin vasta nyt että tällainen on tekeillä. Muutama ajatus, jotka on tosin voitu jo aiemmin ketjussa tuoda esiin.

- Ehdottomasti ainakin osa banderolleista englanniksi. Jos Kummola halutaan edes jotenkin nolata, sen pitää tapahtua kansainvälisen liiton ja vaikuttajien silmissä. Se, että joutuu selittelemään Faselille ja muille kamuille (tai vastailemaan ulkomaisten toimittajien kysymyksiin), voi jo vähän tuntuakin. Kotimaan sisäiseen kritiikkiin hänen sikaniskansa on liian paksu ja parkittu.

- Ilman muuta Ranskan ja Kazakstanin lippuja mukaan ja kunnon kannustus joukkueille. Joukueille ja niiden faneille (ynnä medialle) pitää jäädä tapahtumasta positiivinen fiilis. Mutta. Olisi ensiarvoisen tärkeää, että protestijoukko erottuu selvästi Suomen kannattajiksi (fanipaidat päälle jos kenellä on). Jääkiekon ankkalammikon sisällä suomalaiset tiedetään fanaattiseksi lätkäkansaksi, jolta ei olla totuttu kuulemaan nurinaa pikkuasioista tai muutenkaan. Siksi suomalaisten (tässä tapauksessa vielä kisojen kotiyleisön) mielenilmaukseen uskon reagoitavan paremmin kuin marginaalimaiden fanien huutoon.

- Ei missään tapauksessa mitään asiattomuuksia. Protest like a sir/lady.


Protesti kiekkoliittoa ja sen kummolointia vastaan on ihan paikallaan, mutta on mielestäni typerää mennä tekemään se johonkin otteluun. Nythän te arvon protestoijat kannatte yhä rahaa riistäjille, vai? Joku mielenilmaus tai marssi areenan ulkopuolella ennen Suomen peliä toimisi paljon paremmin, koska nyt kiekkoliitto vain kiittää teitä viimeisistä rahoistanne. Kunnon show ja rähinä hallin edessä toimisi paljon paremmin ja saattaisi säikyttää rikkaita firmojen "leijonafänejakin".

Kyseessä on yksittäinen, halpa ottelu, johon monilla on vieläpä lippuja pakettien kylkiäisinä. Liiton saama hyöty on pieni. Sen sijaan protestin potentiaalinen näkyvyys on ottelutapahtumassa ihan eri luokkaa. Hallin pihalla tapahtuva ilmaus näytettäisiin kotimaassa jonain pienenä loppukevennyksenä, ulkomailla ei mitenkään.

Ja ennen kuin kukaan alkaa valistaa minua eri maiden pienistä katsojaluvuista, muistuttakoon hän itseään siitä, kenelle tämä protesti on osoitettu. Eri maiden jääkiekkovaikuttajille, aktiivisille laji-ihmisille ja medialle. Eli juuri niille jotka ottelua takuulla seuraavat, tai joiden tietoon ottelun "poikkeavat" tapahtumat tavalla tai toisella päätyvät esimerkiksi sosiaalisen median kautta.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Nostan ketjun ylös, ettei hieno idea pääse unohtumaan ja pölyttymään. Tämä IS:n uutinen on ainakin minulle mieluisa. Suomi on jääkiekkomaa ja hallitseva maailmanmestari ja silti ainoastaan välierät, finaali ja alkusarjan Suomi-Kanada ovat loppuunmyytyjä, kun kisojen alkuun on reilu viikko. Tämä johtuu ainoastaan siitä, että hinnoittelu on täysin epäonnistunutta. Tuote kiinnostaa suomalaisia.

Joudun valitettavasti feidaamaan tapahtuman, koska olen tuona sunnuntaina töissä. Toivottavasti äänekkäitä protestoijia on runsaasti.

PAKKO OLLA PILKKUVIRHE!

***

Äääh, kun nappaisi olla mukana.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Katsoin tuossa south park jakson missä Obama valittiin presidentiksi ja sehän hullaannutti south parkissa Obama fanit "nyt tulee muutos" yms. Siinä sitten Stan Marshin isä veti pomoaan turpaan, tietenkin jurrissa ja julisti ettei tarvitse enään tätä työtä kun MUUTOS ON ALKANUT.

Kaikki jolla on siis työtä 6.5.2012 niin erottakaa itsenne ennen sitä koska tällä tempauksella tulee MUUTOS!!
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Löytyykö edes kaikkiin Suomen peleihin täyttä hallillista maksukykyistä porukkaa, vai tehdäänkö samoin kuin takavuosien Hollannissa järjestetyssä MM-kisojen B-sarjan kisoissa, jossa katsomoa täyttivät pahviset ukot.

Tottkai löytyy. Pelkkä pääkaupunkiseutu riittää täyttämään kaikki Suomen pelit hinnoista huolimatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös