Itseasiassa Kale kyllä näin sanoi, minulla on ohjelma nauhalla ja hän näin siinä toteaa!
Kyllä se näin vaan meni ettei menisi ilmaiseksikaan sinne laipioon niitä pelejä kattomaan. Ihan oot oikeessa.
Itseasiassa Kale kyllä näin sanoi, minulla on ohjelma nauhalla ja hän näin siinä toteaa!
Ei Kale muuten noin sanounut, vaan että ei menisi niihin Globenin piippuhyllyllä oleviin halpoihin paikkoihin, kun niistä ei näe kunnolla.
Ei Kale muuten noin sanounut, vaan että ei menisi niihin Globenin piippuhyllyllä oleviin halpoihin paikkoihin, kun niistä ei näe kunnolla.
Katsoppa nyt mihin tuon kommentin sanoin. Siinä kirjoittaja väitti, että Kale olisi sanonut, ettei menisi KOKO piippuhyllylle Globenissa ja minä korjasin, niin kuin lainasitkin, ettei olisi menossa noille "800 paikalle" edes ilmaiseksi. Missä olin väärässä?Sanoi
"Sielä on 800 lippuu sellasella paikalla, että mää en menis edes ilmaseks kattoon"
Artsi on siirtänyt osaamisensa myös maajoukkuejohdon käyttöön, hienoa.
On se Kummola hieno mies kun suostuu ilmaiseksi menemään lähes koko halliin.Katsoppa nyt mihin tuon kommentin sanoin. Siinä kirjoittaja väitti, että Kale olisi sanonut, ettei menisi KOKO piippuhyllylle Globenissa ja minä korjasin, niin kuin lainasitkin, ettei olisi menossa noille "800 paikalle" edes ilmaiseksi.