Jotain samantyylistä chanttia kehiin?
Suomi-Moldova. Futiksen puolelta protestia liittoa kohtaan.
Mihin katsomoon suunnataan? pitänee pyytää kaikki kynnellekykenevät toveritkin mukaan.
Hyvä idea ja joku sininen tai valkoinen vaate toimii samalla tavalla jos ei halua paitaa hommata. Itse olen kanssa sitä mieltä että Vitut ja kusipäät voi jättää pois lakanoista. Ne on aika lapsellisia ja ei tule saamaan Tv-aikaa. Joku organisaatio pitää kehitellä joka valmistelee banderollit ja ns johtaa touhua jos saataisiin vallattua vaikka pari katsomoa meille. Jokainen voi tuoda vaikka oman kyltin, mutta pari vähän isompaa olisi hyvä olla olemassa.Banderollit, kyltit, ihan must myös. Tykkäsin Pascal Lemoixin tekstiehdotuksesta.
Olisi myös hyvä pistää kyllä suomipaidat päälle (jotta ei jää epäselväksi protestin laajuus), mutta silti heilutella vimmatusti juuri Ranskan ja Kazakstanin lippuja
Koe MM-kisojen avaus ilman Kummolan ja kumppaneitten riistohintoja! Lähde isolla porukalla katsomaan Leijonien avausottelua! Koe oikea kisahuuma keskellä Helsinkiä. Esim Helsingin jäähallin Main Street olisi erinomainen paikka katsoa avausottelu isolla porukalla. Muitakin paikkoja saa vapaasti ehdottaa jos tuo Main Street ei toteudu.
Juu, sinivalkovaatetus toimii myös erittäin hyvin tällaisessa isossa porukassa, jäikin vahingossa mainitsematta se edellisestä viestistäni.Hyvä idea ja joku sininen tai valkoinen vaate toimii samalla tavalla jos ei halua paitaa hommata. Itse olen kanssa sitä mieltä että Vitut ja kusipäät voi jättää pois lakanoista. Ne on aika lapsellisia ja ei tule saamaan Tv-aikaa. Joku organisaatio pitää kehitellä joka valmistelee banderollit ja ns johtaa touhua jos saataisiin vallattua vaikka pari katsomoa meille. Jokainen voi tuoda vaikka oman kyltin, mutta pari vähän isompaa olisi hyvä olla olemassa.
Siksi tämä oli hyvä ehdotus. Tiedä sitten, onko kukaan niin hattuuntunut hintapolitiikasta, että jaksaa nähdä näin paljon vaivaa. Toivottavasti.Buffalo_1988 kirjoitti:Joku organisaatio pitää kehitellä joka valmistelee banderollit ja ns johtaa touhua...
Kuuluuko tapahtumaan kunnon vittuilutsäntit liitolle ja Kummolalle ja raivokasta Suomen kannustusta
Sitten taas mitä noihin liitolle ja Kummolalle vittuiluihin tulee, niin niissä pitäisi kuitenkin pitää joku järki mukana. Tällä tarkoitan, että huutoihin ja/tai lakanoihin pitäisi saada jotain oikeaa viestiä, eikä mitään idiootilta kuulostavaa "Haista Vittu!" -huutoja. Niillä huudoilla ei saada muuta aikaiseksi kuin itsestämme pellejä (joojoo, ollaan toki muutenkin).
Selailin tässä hetken aikaa ketjua, mutta en nyt täysin ymmärtänyt mikä tässä jutussa on ideana, valaiskaa vähän. Tai siis ymmärrän, että tarkoitus on tehdä mielenilmaus lippuhintoja kohtaan, mutta miten se toteutetaan? Menemällä katsomaan tuota peliä, vai aiotteko todella tehdä sielä jotain repäisevää?
Voisi itsekkin käydä ostamassa. Onko 107 nyt sitten ainakin toinen virallinen protesti katsomo?Ostin lipun tänään katsomosta 107.