On mahdollista myös, että muistoni on vuodelta 1992 (ensimmäinen miesten MM-kisamitali). Siinä tapauksessa pahoittelen.
Offtoopiccia sori mutta.
Pointti oli nyt Selänteen halukkuudessa osallistua..
Ei tässä nyt mitään saatanan idiootteja olla, kyllä sen kaikki tietää ettei änäri pelaajia ollut mukana, mutta hommahan meni nyt niin että välieriin olisi Suomikin voinut leimata Selänteen (tahkosi sitä NHL:ää sinne saakka). Mutta et taida vielä(kään) tietää että Nummelinin ja Törmäsen passit jätettiin leimaamatta (miksiköhän?) sen takia että odotettaisin NHL pelaajia mahd. välieriin. (niistä joiden kausi päättyy änärissä runkosarjaan.)
Voin laittaa sulle vaikka video matskua jossa todetaan että Nhl pelaajia ei enää odoteta ja passit leimataan...
Comprende?
Siis väitätkö nyt sitä, että Selänne mietti runkosarjan keskenjättämistä ja tulemista kisoihin? mitä luulet, että Selänteen joukkue olisi tästä tykännyt?Hmm, tämä pöliseminen vuoden -95 kisoista ja Selänteestä rupeaa tosiaan menemään jo otsikon vierestä, mutta mutta...
Muistaakseni miehen mukaantulosta spekuloitiin aika pitkälle kisojen aikana, kunnes päätettiin leimata Törmäsen ja Nummelinin (?) passit. Tämä ihan muistini syövereistä, mutta kuten sanottua rupeaa menemään sen verran asian vierestä notta piste.
Tuo Selänteen homma on lähinnä naurettavaa diivailua! Mies on täysin pelle, minkä osoitti jo tuo NHL pelleily ja nyt tämä. Mun mielestä ei tarvittais koko turhaketta. Pahimmillaan pilaa joukkuehengen.
Jos miehen asenne on tuo niin sillä voi olla huonotkin seuraukset.
Hmm, tämä pöliseminen vuoden -95 kisoista ja Selänteestä rupeaa tosiaan menemään jo otsikon vierestä, mutta mutta...
Muistaakseni miehen mukaantulosta spekuloitiin aika pitkälle kisojen aikana, kunnes päätettiin leimata Törmäsen ja Nummelinin (?) passit. Tämä ihan muistini syövereistä, mutta kuten sanottua rupeaa menemään sen verran asian vierestä notta piste.
Nyt on kuitenkin erikarkelot ja olisin mieluusti nähnyt Ville Niemisen ennemmin neloskentässä kuin vaikka Petrellin/Pihlmanin.
Onko sinulla tästä väitteestä enemmänkin tietoa?
Itse en ainakaan sitä laskisi syyksi, että on useasti kieltäytynyt kisoista.
Ai kaveri joka maksaa 30 000 euroa siitä että saa pelata kisoissa? Miksi pilaisi? Mihin perustat väitteesi?
Ei tuo ole mitään kritisoimista että tullaan tänne itse keksityillä jutuilla sohimaan. Jos kritisoit, niin pysy edes faktoissa.Aikamoinen itku-potku-raivokohtauksen sai aikaan kun maito Teemua kritisoidaan. Ehkä muistin vuoden väärin ehkä en so not mutta melkoinen juupas-eipäs pelle hermanni on silti. Ehkä se joillekin joku Jumalasta seuraava mutta silti....turhake.
OT:tä ja pahasti, mutta täytyyhän faktat oikoa. Useampi kirjoittaja täällä on isolla suulla julistanut, että NHL:n runkosarjaa pelattiin koko 95 kisojen ajan. Ei pidä paikkaansa. Winnipeg Jets pelasi tynkäkauden viimeisen ottelunsa 2.5.1995. MM-kisojen välierät pelattiin 5.5. ja finaali 7.5.
Siihen en ota mitään kantaa, olisiko Selänteen kannattanut tulla kisoihin (luultavimmin ei), tai olisiko valmennusjohdon tuossa tilanteessa kannattanut häntä ottaa (luultavimmin ei).
Aikamoinen itku-potku-raivokohtauksen sai aikaan kun maito Teemua kritisoidaan. Ehkä muistin vuoden väärin ehkä en so not mutta melkoinen juupas-eipäs pelle hermanni on silti. Ehkä se joillekin joku Jumalasta seuraava mutta silti....turhake.
Nyt on kuitenkin erikarkelot ja olisin mieluusti nähnyt Ville Niemisen ennemmin neloskentässä kuin vaikka Petrellin/Pihlmanin. Toisella näistä ei ole lainkaan kokemusta kapeasta kaukalosta ja Pihlman mielestäni on vähän turhanpanttina joukkueessa.
Voit hyvinkin olla oikeassa. Nyt kun tarkemmin muistelen, Nummelinin ja Törmäsen passit taidettiin leimata ennen pudotuspelejä, ja nuo leimat myös sinetöivät joukkueen. Oman viestini tarkoitus oli lähinnä oikoa virheellisiä faktoja NHL:n runkosarjan päättymisen suhteen.Minun muistaakseni joukkue lyötiin lukkoon, jo ennen kun Selänteellä olisi ollut mahdollista tulla kisoihin. Voin toki olla väärässäkin, mutta jotenkin tämmöinen kuva minulle on hommasta jäänyt.
Törmäsellä ja Nummelinilla on kisoista 5 peliä tilastoissa.Minun muistaakseni joukkue lyötiin lukkoon, jo ennen kun Selänteellä olisi ollut mahdollista tulla kisoihin. Voin toki olla väärässäkin, mutta jotenkin tämmöinen kuva minulle on hommasta jäänyt.
Ja olikohan näissäkin kisoissa siten, että Selänne ei ollut sm-liigan loppumisen jälkeen heti 100% haluaako osallistua, ja purkka-Pentti sitten päätti ettei tarvii tulla ollenkaan. Myöhemmin Selänne olisi kuitenkin halunnut pelata. Muistanko nyt ihan väärin?
Ja olikohan näissäkin kisoissa siten, että Selänne ei ollut sm-liigan loppumisen jälkeen heti 100% haluaako osallistua, ja purkka-Pentti sitten päätti ettei tarvii tulla ollenkaan. Myöhemmin Selänne olisi kuitenkin halunnut pelata. Muistanko nyt ihan väärin?
En tiedä muistatko väärin mutta minä muistan asian ollen juuri niinkuin mainitsit. Sillon aluksi vitutti mut sit nostin pentille stetsonia,