Mitenkäs Nielikäinen?

• 19 361
  • 149

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ja jatkuu...

"Ja puhdas taklaus on sääntöjen mukaan sallittu, joten en mä sitä väkivallaksi menisi sanomaan..."

Mutta ei siinä taklauksen kohteelta kysytä lupaa kun hänet ajetaan kylmäksi puhtaalla taklauksella.

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
plääh...

daespoo, väkisinkö koitat olla ymmärtämättä mitä tarkotan? Eihän nyrkkeilyssäkään kysellä mitään, mätkitään vaan. Mutta on säännöt, mitä saa ja ei saa tehdä, niin mennessään kehään/kaukaloon pelaaja tietää mitä tuleman pitää. Astumalla sinne hän suostuu siihen että hänelle voidaan tehdä mitä säännöt sallivat.

Ja jottei nyt ihan mee hakoteille mun ajatukset, niin se jos Valtonen ja Nielikäinen soittavat toisillee suuta, ja molemmat haluavat nahistella, ei se olekaan niin paha asia sinänsä. Jos nahistelu menee siihen pisteeseen, että peli vihelletään poikki, jätkät heittävät hanskat jäähän, ja muut pelaajat juovat urheilujuomaa seuraavan 5min ajan kun nää tolvanat mättää toisiaan ja tuomarit kattelee vierestä, niin ollaan mun mielestä kaukana siitä jääkiekosta mitä itse haluan nähdä.
Ne tilanteet, missä tappelussa on halukkaana osapuolena vain yksi pelaaja, ovat niitä mitä haluan nähdä vielä vähemmän. Omasta puolestani reilut pelikiellot sellaselle toiminnalle (kuten muillekkin vakaville vahingoittamisyrityksille).

Ja toisekseen, harrastustoiminnalla ON iso osa lasten kasvatuksessa. Koti on yksi osa, mutta esim. urheiluseuroissa kaveripiiri antaa käyttäytymismalleja, ja vanhemmat pelaajat/valmentajat ovat roolimalleina.

Ja nyt loppu tää vääntö. OK? Palataan aiheeseen sit ku kausi alkaa, jos sillonkaan ;)

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Viestin lähetti breakin
cowboy, jos siis palayaan aiheeseen nielikäinen. pasi ei ole todellakaan keskittynyt vastustajan pelottelemiseen. kertaakaan ei ole kai puhunut vastustajille. tapellut on kerran. taklauksia on antanut välillä, mutta jättänyt välillä hyvistä paikoista taklaamatta.

Siis häh??? Väitätkö tosiaan ettei Nielikäinen ole keskittynyt yhtään vastustajan peloittelemiseen tai ETENKÄÄN vastustajille "puhumiseen" - wake up! Et varmaankaan ole käynyt katsomassa yhtään peliä, jossa Pasi N. on "pelannut" tai sitten hän esittää huonoja puoliaan ainoastaan vieraspeleissä. Tai voihan tietysti olla, että HPK-HiFK -pelissä se numerolla 25 esiintynyt Nielikäinen on esim. Pasin veli tai jotain. Joka tapauksessa näytti nummero 25:sen suu käyvän ja maila heiluvan aina kun kentälle pääsi!

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Halvalla lähtee...

...nimittäin IFK:n lippiksiä Pasi Nielikäisen omistuskirjoituksella vain 170mk kpl.

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lyhyesti aiheesta

HPK-IFK -pelissä näkemäni Pasi Nielikäinen oli yksi huonoimmista koskaan SM-liigassa jäällä näkemistäni pelaajista. Taidot eivät riittäisi avauskokoonpanoon missään divarijoukkueessa. Jos IFK-fanit haluavat miehen pitää ja diggaavat häntä, mikäpä siinä, sopii hyvin minulle. Omapahan on vahinkonne.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Pasiko ei kuulu SM-liigaan?

No sittenhän tässä on kuudes sivu meneillään ihan turhasta äijästä jaarittelua. Lienee SM-liigan 5 tunnetuimman pelaajan joukossa?

No, nää goonithan on sellaisia noin yleisesti ottaen, että kaikki nyrpistää niille nokkaa, mutta viimeistään silloin kun oman jengin staraa otetaan väärin, kelpaa Nielikäinen, Gagnon tai vastaava kummasti omaan jengiin. Ja Urpollakin riittää taas duunia. Ja medialla ihmettelemistä.

Vaikka turpaan mättäminen, siis yksipuolinen sellainen, on typerää, on näillä tyypeillä kuitenkin joku jääkiekolle ominainen sosiaalinen tilaus. Tykkäsi siitä tai ei.

Antaa Nielikäisen kirmailla kaukalossa, sitähän varten siellä on tuomareita peräti 2 kpl/matsi, että väärin pelaamisesta rangaistaan.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
JussiH

On se ihme sitten kun kädetön mr.Nielikäinen pyöritti peliä Kerhon päässä pariinkin kertaan ja samoin Pelicansia vastaan...en sitten tiedä kuinka sumuista oli Rinkelinmäellä sinun paikallasi...

Tämä on oikeasti jo hauskaa, keep it going!!!

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä on ihmeellistä tää elämä! Meinaan ennen kuin Jarkko Ruutu löi itsensä läpi niin samanlaisia juttua heitetti Jakesta kuin nyt Nielikäisestä. Voisiko tästä tehdä jotain johtopäätöksiä? Ehkäpä Pasi LYÖ itsensä läpi.

Maestro

Jäsen
Itse en käsitä, miksi ihmeessä IFK:n kannatajat ovat niin suunnattoman lojaaleja omia pelaajiaan kohtaan. Jokainen kritiikin, edes pikkuriikkinen jyvänen, petopaitojen pelaajia kohtaan otetaan Jumalan pilkkaan verrattavissa olevalla tavalla. Tarkoittamani pelaajat ovat nimiltään Pauli Levokari ja Pasi Nielikäinen. En edes runsasmääräisen rahallisen lahjonnan kohteena voisi ilmaista näiden kahden "maailmanluokan huippuammattilaisen" pelanneen äärimmäisen loistavasti, ilmeisesti keskustelun kohteena olevassa, Hämeenlinnan jääkiekkoturnauksessa.

Olen omat mielipiteeni pelaajista tiettävästi jo aiemminkin maininnut, mutta kertaanpa vielä, sillä sillähän aina sangen positiivinen vaikutus. Pauli Levokarilla oli suunnattomia vaikeuksia hallita kiekkoa jokaisessa kolmessa HIFK:n ottelussa. Pasi Nielikäisen älykkyysosamäärää en tässä lähde arvuuttelemaan, mutta omaa silmääni ei miehen pelityyli miellyttänyt.

Nämä arviot ovat tehtyjä vain ja ainoastaan kyseisen turnauksen mittelöistä unohtaen kaikki aiemmat käsitykseni edellä mainitusta duosta.

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No minä kävin katsomassa yhden ottelun Hämeenlinnassa ja se oli lauantain pelicans matsi. En minä kyllä ainakaan huomannut Paulin otteissa mitään huonoa päinvastoin se oli minusta erittäin hyvä siinä pelissä. Nielikäisestä sen verran,että kyllähän se oli näkyvä siinä pelissä omilla provosoinneillaan mutta oli Pasilla oikeestikkin hyviä vaihtoja useampia kappaleita. Sitä minä kyllä ihmettelen,että miten Hpk:n ihmiset voi nähdä noin paljon eritavalla. Johtuskohan siitä,että asennoituminen on valmiiksi ko. henkilöitä kohtaan negatiivinen. Olen meinaan itse huomannut sen jos on ollut negatiivinen asenne esim. jotain bändiä kohtaan niin on vaikea alkaa siitä pitämään vaikka siinä ei periaatteessa mitään vikaa oliskaan.

apo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Wild
Re: Huoh...

Tätä tuskin kannattaisi jatkaakaan, mutta menköön vielä tämän kerran...

Sinä haluat, että jääkiekkokaukalossa äijät vetävät toisiaan turpiin silloin tällöin, mutta myönnät, että moinen touhu on sääntöjen vastaista, yhtä kuin kiellettyä ja luvatonta, ja siitä kuuluu tulla tappelupukareille rangaistus, esimerkiksi viisiminuuttinen. Kukas nyt on kaksinaismoralisti?

"Itse pidän kaltaisiasi tiukkapipoja täysin turhina (...) jätä tollanen holhoova asenne mirja-suvi linden-pyykkö yleisöpalsta kommandoille samantien."

Jos viestistäni paistoi läpi tiukkapipoisuus, holhoavuus tai mirjapyykkö-suvilindenmäisyys, pyydän varmuuden vuoksi anteeksi ja mutisen perään puoliääneen suosituksia luetunymmärtämisen parantamiseksi.

"Kysyinpä vaan että millä auktoriteetillä te tulette tänne selittämään että tappelut eivät ole osa lätkää."

No ei sitten niin yhtään millään auktoriteetilla, kun ei kerran moista selitetä. Tappelut ovat osa lätkää, näkeehän sen jokainen lajia satunnaista useammin seuraava. "Me" (minä ja kyyberi, kenties?) tulemme tänne vain selittämään, että meistä, meidän vähäisestä mielestämme, niiden ei kenties tarvitsisi olla. Siihen ei tarvittane sen kummempaa auktoriteettia?

Auktoriteettia ei tarvittane myöskään sen mielipiteen esittämiseen, että sälli, joka tulee kaukalon laidalle vain tappeluiden toivossa ja pelaajia niihin (tai muuhun yltiöväkivaltaiseen käyttäytymiseen) yllyttämään, on päästään vialla ja ainakin väärässä paikassa. Korostetusti olen yrittänyt tehdä selväksi, että en ole tarkoittanut enkä tarkoita vieläkään sinua, Daespoo, enkä ketään muutakaan tällä palstalla. Kaaliini mahtuu mainiosti, että joku voi pitää tappeluista osana jääkiekkoa ja arvostaa myös pelin muita osa-alueita. En tosin välttämättä laskisi tuota piirrettä kenellekään plussaksi, mutta siihenkin minulla lienee oikeus?

Minä en ymmärrä, mitä tappelut jääkiekossa tekevät, enkä varmaan ihan helpolla opi ymmärtämäänkään. Mutta jotta tämä jankutus ei venyisi maailmanloppuun, yritän tehdä kantani lopultakin kerralla selväksi:

Aloitanpa toistamalla edellisen viestini otsikon: Ei moraalikysymys vaan makuasia. Minä en leiki täällä mitään suvilindeniä, enkä vastusta lätkätappeluita mistään moraalisista syistä. Vastustan niitä, koska ne eivät mielestäni, jumankekka minun mielestäni, kuulu jääkiekkoon, sellaiseen jääkiekkoon, jota minä haluan Hakametsässä istua katsomassa. En pidä niistä. En ole kiinnostunut niistä. En halua nähdä niitä. Tapelkoot jos huvittaa, aikuiset miehet, mutta minua ei huvita maksaa sen katselusta.

Minä jätän tämän ketjun tähän.

ipaz

Jäsen
Pakko tulla mukaan...

Yritän tuoda hieman esille sitä asiaa miksi näemme tappeluita jääkiekkokaukalossa.

Jokainen vähänkin ylemmällä sarjatasolla jääkiekkoa pelannut on varmasti huomannut pelin tiimellyksessä kuinka, jos ei itseltä niin ainakin joltain joukkuekaverilta alkaa pinna palamaan. Syitä tähän löytyy monia, joista hermokontrollin menettäminen on yksi. Itse koettuja syitä:vastustajan ylivoimaisuus, tuomareiden töpeksinnät tai puolueellisuus, vastustajan vittumainen palosammuttimen kokoinen suunsoittaja, huonosti nukuttu yö, jne...

Tietenkin voi aina sanoa että jos ei noita kestä niin ei pitäisi edes mennä jäälle. Kuitenkin (lähes) kaikki kiekkoa pelaavat tekevät sitä yhden syyn takia: jääkiekko on hauskaa! Itse pelaan alasarjatasolla, eikä pelaamisesta tietenkään makseta penniäkään. Enemmänkin siihen menee omaa rahaa, aikaa ja terveyttä. Joukkueessamme on sanonta "täysillä mutta ei tosissaan", mitä lie sitten tarkoittaakin. Itse ainakin menen jäälle aina voitto mielessä. Niin tekevät varmasti myös kaikki ammattilaiset.

Kun pelin intensiteetti on niinkin kova kuin jääkiekossa, on lähes ihme ettei kaukalossa räjähdä useammin. Loppuun asti pelaaminen, maalille parkkeeraminen, taklaukset, mailat kainalossa... kaikki nostaa pelaajien agressiotasoa. Toisilla enemmän, toisilla taas vähemmän.

Sitten on tämä pelin taktinen puoli. Jääkiekon emämaassa Kanadassa tappeluita on käytetty jo vuosikymmeniä pelin intensiteetin nostajana. Vastustajan saadessa otetta pelistä ja oman joukkueen taistelutahdon latistuessa eräät pelaajat ottavat homman hoitoonsa ja laittavat itsensä peliin, joko taklavat erittäin näyttävästi tai tappelevat. Itse peliä vaihtoaitiosta seuraavana voin todeta että se todella sytyttää taistelemaan, kun näkee toisen antavan ja ottavan iskuja vastaan. Tajuaa että kaveri ainakin on tosissaan, miksen siis minäkin.

Ymmärrän hyvin niitäkin, jotka eivät tappeluita jääkiekossa hyväksy. Sehän on sääntöjen vastaista, kuten on myös poikittainen maila tai kampituskin. Kuitenkin aina välillä joutuu luistamaan sääntökirjan ohjeista jotta oma joukke pärjäisi. Joskus se tarkoittaa jalkojen alta vetämistä yksin läpi päässeeltä, toisinaan taas joukkueen tähtiä terrorisoivan pelaajan "opettamista" vanhan ajan tyylin.

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Pasi Nielikäinen on pelaaja joka kiinnostaa ylivoimaisesti eniten Jatkoajan lukijoita.Kenestäkään muusta ei ole kirjoitettu yhtä paljon kuin Nielikäisestä.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Maestro
Itse en käsitä, miksi ihmeessä IFK:n kannatajat ovat niin suunnattoman lojaaleja omia pelaajiaan kohtaan.
Voi hyvänen aika... pitääkö tämä vielä selittää? Ehkä siksi, että me olemme IFK:n kannattajia. Epalojaalit kitisijät eivät mitään oikeita kannattajia olekaan ja tottakai omia puolustetaan!

Mevatron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HC Slavia Praha
Itse en käsitä, miksi ihmeessä IFK:n kannatajat ovat niin suunnattoman lojaaleja omia pelaajiaan kohtaan. Jokainen kritiikin, edes pikkuriikkinen jyvänen, petopaitojen pelaajia kohtaan otetaan Jumalan pilkkaan verrattavissa olevalla tavalla. Tarkoittamani pelaajat ovat nimiltään Pauli Levokari ja Pasi Nielikäinen.

Maestro. Et ole tainnut seurata IFK:n pelejä kovin tarkkaan, sillä sitä paskan määrää, mitä pelaajille katsomossa annetaan, tarvittaisiin keräämään kokonainen bajamaja-armeija. Vähänkin kun peli tökkii, niin puukko on heti valmiina. Enkä pidä tästä piirteestä tippaakaan.

Levokarin ja Nielikäisen mainitseminen esimerkkeinä sokeasta lojaaliudesta ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Nielikäinen on täysin turha pelaaja, joka ei toivottavasti tule jäällä kauheasti esiintymään. Pasi on kuitenkin nopea luistelija, mutta kädet eivät ole tähän mennessä pysyneet vauhdissa mukana. Täysin idioottimaiset jäähyt sen sijaan ovat arkipäivää, eikä tarvitse olla suuri ennustaja päätelläkseen, että Mälkiä tulee kyllästymään Nielikäisen otteisiin ennen pitkää.

Levokaria puolustan viime viikonlopun turnauksen perusteella. Jokainen (siis joka ainoa) IFK-fani, jonka kanssa puhuin Rinkelinmäellä, oli tyytyväinen Levokarin esityksiin. Ja nyt puhutaan sellaisista kavereista, joiden jääkiekkotietämykseen tiedän erinomaiseksi ja joiden arvioon luotan miljoona kertaa enemmän kuin jonkin yksittäisen hämeenlinnalaisen parjaukseen, joka on vielä täysin päinvastaista omien havaintojeni kanssa. Miksi itse kriittisiksi tietämäni kaverit kehuisivat Levokaria, jota he ennen pelejä pitivät IFK:n huonoimpana hankintana, ylijäämänarrina ja toivottomana tapauksena, jos eivät olisi oikeasti positiivisesti yllättyneet Paulin otteista. Aika ja liigapelit näyttävät jatkuvatko otteet samalla tasolla vai oliko viime viikonloppuinen pelkkä ohimenevä häivähdys.

Jossain ketjussa taidettiin epäillä, että IFK-fanit haluaisivat kovasti uskoa, että Pauli on hyvä pelaaja. Tämän takia he luulottelevat itselleen näin olevankin. Todella halpamainen IFK-faneja ylenkatsova kommentti, joka lähinnä kertoo kommentin antajan keittiöpsykologisten taitojen loppuneen kesken matkan.

Pauli Levokarilla oli suunnattomia vaikeuksia hallita kiekkoa jokaisessa kolmessa HIFK:n ottelussa.

Mitäköhän ottelua olit katsomassa. Voisin jopa väittää, ettet taida tajuta jääkiekosta mitään. Se olisi ainakin saman halveksivan linjan mukainen, mitä hämeenlinnalaisten taholta on totuutena annettu.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
EI jumalauta Apo...

"Sinä haluat, että jääkiekkokaukalossa äijät vetävät toisiaan turpiin silloin tällöin, mutta myönnät, että moinen touhu on sääntöjen vastaista, yhtä kuin kiellettyä ja luvatonta, ja siitä kuuluu tulla tappelupukareille rangaistus, esimerkiksi viisiminuuttinen. Kukas nyt on kaksinaismoralisti?"

Herää nyt hyvä mies, puhuin moraalisesta hyväksynnästä, en siitä mitä sääntökirja sanoo!!!

"Jos viestistäni paistoi läpi tiukkapipoisuus, holhoavuus tai mirjapyykkö-suvilindenmäisyys, pyydän varmuuden vuoksi anteeksi ja mutisen perään puoliääneen suosituksia luetunymmärtämisen parantamiseksi."

Kaikki nuo paistoivat viestistäsi selvästi läpi, kannattaisi ensi kerralla lukea vielä tuotos kerran läpi ennen sen postittamista.

"Aloitanpa toistamalla edellisen viestini otsikon: Ei moraalikysymys vaan makuasia. Minä en leiki täällä mitään suvilindeniä, enkä vastusta lätkätappeluita mistään moraalisista syistä. Vastustan niitä, koska ne eivät mielestäni, jumankekka minun mielestäni, kuulu jääkiekkoon, sellaiseen jääkiekkoon, jota minä haluan Hakametsässä istua katsomassa. En pidä niistä. En ole kiinnostunut niistä. En halua nähdä niitä. Tapelkoot jos huvittaa, aikuiset miehet, mutta minua ei huvita maksaa sen katselusta."

Tässä pieni vihje tulevalle kaudelle, jos et halua nähdä tappeluita niin ei liene kovin vaikeata pistää silmiä kiinni siksi ajaksi kun miehet toisistaan ottavat mittaa. Ei liene liian vaikeata toteuttaa. Näitä tappeluita kun on aika harvoin ja ovat varsin lyhyitä yleensä kestoltaan. Sinä et maksa tappeluiden katsomisesta, ne ovat osa JÄÄKIEKKOA jota sinä olet tullut (kai?) katsomaan jäähalliin pääsylipun hinnalla. Jos tämä osa jääkiekosta ei miellytä niin kukaan ei pakota katsomaan sitä.

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ei kaikki IFK-fanit ymmärrä Nielikäisen peluuttamista. Allekirjoittanut on kritisoinut useaan otteeseen miehen pelikykyjä. No, sitten kun kritisoi, nämä oman joukkueeni teinikannattajat (filmirulla ja bigredbob esim.) vittuilevat heti takaisin. Ei voi olla ilmeisesti IFK-fani, jos haukkuu ja arvostelee Nielikäistä.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Kempes
No, sitten kun kritisoi, nämä oman joukkueeni teinikannattajat (filmirulla ja bigredbob esim.) vittuilevat heti takaisin. Ei voi olla ilmeisesti IFK-fani, jos haukkuu ja arvostelee Nielikäistä.
Eh, eikö sun itsetunto kestä yhtään vastakritiikkiä, kun pitää lähes kolmekymppistä haukkua teiniksi eriävien mielipiteiden takia?

Asia nyt vaan on näin, että minun mielestäni oikeanlaista faniutta ei ole omien selkäänpuukottaminen ja jatkuva mollaaminen. Sinä varmaankin näet kaikessa kypsyydessäsi ja "täynnä elämää"-asenteellasi asiat hieman eri tavalla.

Eikä kyse ole vain Nielikäisestä, vaan tuosta koko asenteesta ylipäätään. Itketään päivittäin milloin mistäkin, milloin Pena kusettaa ja milloin Pasille taas pitäisi antaa kenkää.

Säälittävää ininää.

Kannattaisiko vaihtaa seuraa, jos luottamus valmennusjohdon tietoon ja taitoon on noin vähissä? En usko, että esim. Pasi joukkueessa enää olisi, jos ei hänelle olisi roolia ja käyttöä löytynyt.

Viimeksi muokattu:

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kempes
Ei kaikki IFK-fanit ymmärrä Nielikäisen peluuttamista. Allekirjoittanut on kritisoinut useaan otteeseen miehen pelikykyjä. No, sitten kun kritisoi, nämä oman joukkueeni teinikannattajat (filmirulla ja bigredbob esim.) vittuilevat heti takaisin. Ei voi olla ilmeisesti IFK-fani, jos haukkuu ja arvostelee Nielikäistä.

Kiitos Kempes! Siitä onkin paljon aikaa,kun minua on viimeksi teiniksi väitetty mutta ei se mitään. (Kestän kyllä tämänkin takaiskun!)

Minun mielestä Pasissa on vain sellaisia elementtejä,että niistä on joukkueelle vielä hyötyä erittäin paljon. Toki täytyy myöntää sellainen asia,että noista turhista jäähyistä ainakin osasta olisi päästävä eroon. Jos Pasi saa karsittua edes 20% jäähyistä pois niin se on uskomaton tseppari otteluissa joissa muuten on meininki heikkoa. Sehän tulee olemaan selvä,että Pasi tulee saamaan tulevallakin kaudella jäähyjä aiheesta ja aiheetta mutta se kanssa on elettävä. Jos nyt kuitenkin osoittautuu kauden aikana,että Pasi on kykenemätön liigaan (mitä en usko) niin kyllähän sen pelit sitten on minunkin puolesta pelattu. Kuitenkin antaisen Pasille sen näytönpaikan jota se ei oikeesti ole edes vielä saanut tämän ylikunto jutun takia.On täysin ymmärrettävää,että Pasilla on melkoinen paine päällä,kun se tietää,että nyt tai ei koskaan on se onnistumisen paikka. Eiköhän tuo Pasikin pelaa uran jatkosta!

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tässä pätee vanha sanonta!

"Se on aivan sama puhutaanko susta hyvää vai pahaa, pääasia että puhutaan ja olet esillä"

Näin muistan jonkun joskus väsänneen ja taitaa pitää paikkaansa!

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti filmirulla
Kiitos Kempes! Siitä onkin paljon aikaa,kun minua on viimeksi teiniksi väitetty mutta ei se mitään. (Kestän kyllä tämänkin takaiskun!)

Kattila kotiin vuonna 2002!

Mä hommaan nakit!

£££££££££££££££££££££££

Iästäsi en sen paremmin tiedä, mutta tämä "nakkikattila" tokaisu on kyllä suoraan henkilön suusta, joka on joko teini tai sitten henkisesti jälkeenjäänyt.

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti t4

Iästäsi en sen paremmin tiedä, mutta tämä "nakkikattila" tokaisu on kyllä suoraan henkilön suusta, joka on joko teini tai sitten henkisesti jälkeenjäänyt.

No huh huh! En tiedä miksi vaivaudun vastaamaan Turkulaiselle yhtään mitään,kun sen ainoa kommentti tähän viesti ketjuunkin on ollut noinkin etten sanoisi vallan aikuismainen! t4 taitaa olla muutenkin sellainen henkilö joka arvostelee ihmisiä pukeutumisen tai muun vastaavan takia niinku nyt mun lopputekstiä. Noh jos et nyt satu tuota tajuumaan niin kaiva vaikka vuoden 1998 tapahtumia jos se vaikka sit aukeaisi. Sen voin kuitenkin sanoa,että ainakin olen vanhempi kuin sinä ja enpä usko,että olisin jälkeenjäänytkään. Voisin oikeestaan sanoa,että olen melko suvaitsevainen ihminen toisin kuin sinä. Tosin ehkpä sinäkin opit jossain vaiheessa suvaitsevuutta,kun hiukan kasvat!

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue

No huh huh! En tiedä miksi vaivaudun vastaamaan Turkulaiselle yhtään mitään,kun sen ainoa kommentti tähän viesti ketjuunkin on ollut noinkin etten sanoisi vallan aikuismainen! t4 taitaa olla muutenkin sellainen henkilö joka arvostelee ihmisiä pukeutumisen tai muun vastaavan takia niinku nyt mun lopputekstiä. Noh jos et nyt satu tuota tajuumaan niin kaiva vaikka vuoden 1998 tapahtumia jos se vaikka sit aukeaisi. Sen voin kuitenkin sanoa,että ainakin olen vanhempi kuin sinä ja enpä usko,että olisin jälkeenjäänytkään. Voisin oikeestaan sanoa,että olen melko suvaitsevainen ihminen toisin kuin sinä. Tosin ehkpä sinäkin opit jossain vaiheessa suvaitsevuutta,kun hiukan kasvat!
Sen verran suvaitsematon meikäläinen kuitenkin ainakin on, että en KOSKAAN suostu kirjoittamaan turkua tai varsinkaan turkulaista isolla alkukirjaimella. :D

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Niinpä! Asiaan palaten!

1998 tapahtuma, jolloin hifk:n pelaajat pistivät kiertopalkinnon saunan kiukaalle ja lämmittivät nakkinsa. Pytty taisi olla kopio, mutta korjauslasku taisi olla viisinumeroinen...

Mielestäni hyvin aikuismaista käytöstä ja tällaista kannattaa jopa mainostaa! Ihme, miksei hifk ole ottanut sitä viralliseksi julistukseksi tuleville kausille.

Ilmeisesti kylällä autoja varastelevat(polttavat), näyteikkunoita hajottavat ja muuta yhteistä omaisuutta hajottavat "sivistyneet" henkilöt ovat myös idolejasi.

Jos, jonakin päivänä suvaitsen yhteisen tai yksityisen omaisuuden tuhoamisen niin viekää minut hoitoon...

Mikäli nyt, et ole teini vaan viisikymppinen aikamiespoika "stadista" niin suosittelen lämpimästi päällesi "Medical treatment keeps me going!!!" paitaa!

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Sorry filmirulla ja bigredbob, jos loukkasin teitä.
Antaa nielikäisen näyttää pelikentällä mitä osaa muutaman matsin ajan. Itse lopetan case Nielikäinen käsittelyn tähän, kommentoin vasta kun olen nähnyt miehen kaukalossa tällä kaudella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy