Nuorempi Nelson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
RoopeS kirjoitti:Raskasta tässä on se, että osa kirjoittajista ovat niin lapsellisia, että heti kun asiat menevät vähänkin pieleen niin vaaditaan johdon päitä vadille. Viime kaudella, suurin osa tämän hetkisistä Penan kriitikoista näillä sivuilla, kehuivat Penaa maasta taivaaseen, kun joukkueessa porskutteli, OJ, Marek, Jakke, Lyde jne. Kilvan huudettiin "Penaan on kova luotto. Pena on äijä"
.
Vähän pieleen? Ja mitä väliä sillä on jos "suurin osa" hehkutti Penaa. Minä en hehkuttanut. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että Pena ei ole saanut pelaajapuolella mitään aikaan 5 vuoden aikana. Talous on toinen asia ja sillä puolella luottoa viellä löytyy (eli UTJ olisi varmasti ratkaisu joka tyydyttäisi melkein kaikkia).
Minä en valittanut kun Lydeä,Jokista,Ruutua jne. tänne tuotiin. Kuten jostain aikaisemmasta ketjusta voi lukea, en hyväksy uhkapeliä IFK:n tulevaisuudella. Sitä edellinen kausi oli.Siksi en nyt jälkikäteen voi hyväksyä temppua.(kun pelaajat tulivat en tiennyt,että taloudellinen riski on tätä luokkaa) En tietenkään avautuisi, jos mestaruus olisi tullut ja tulos olisi ollut "normaali". Se on kuitenkin ihan inhimillistä. Kuten jo aikaisemmin sanoin uhkapeliä IFK:n tulevaisuudella en hyväksy. En vaikka tulee mestaruus.
IFK on suurseura, sen tulisi olla sijoilla 1-4 vuodesta toiseen. Miksi tämän "haluaminen" on niin väärin? Matikaisen sijoitukset 10,7,3 ja 6. Nyt tulee sijoitus 6-12. Ei tuo kelpaa.
Minusta on lapsellista uskoa,uskoa ja uskoa.
Vaikka viime vuonna seurassa oli useita NHL-pelaajia, ei peli ollut missään vaiheessa kovinkaan ihmeellistä. Tämähän oli tietenkin Aran vika. Kuka palkkasi Aravirran? Kuka palkkasi kaikki pelaajat? Matikainen. Miksi aina haetaan syyllinen "alempaa"? Niin, kuka palkkasi Matikaisen?
Olisi myös tärkeä muistaa seuraava seikka. Minä en varmasti osaa rakentaa tai valmentaa sm-liiga joukkuetta. Minulla ei ole ratkaisuja siihen kenet Penan tulisi hankkia. En minä tiedä mitään esim. Rochester Americansista, enkä edes halua. Ikävä kyllä, en usko että Penakaan tietää...
Osaan kuitenkin arvioida työn tuloksia. Matikaisen tulokset ovat huonoja. Hänellä on ollut epäonnea, mutta kun sitä on jatkuvasti. Onko se epäonnea, vai ammattitaidon puutetta?
Olen pahoillani, en vaan enää jaksa uskoa Matikaiseen.