Nuorempi Nelson kirjoitti:
Minusta ei muuten ole kivaa kun muutama kirjoittaja puolustaa jatkuvasti epäpätevää johtoa.
Raskasta tässä on se, että osa kirjoittajista ovat niin lapsellisia, että heti kun asiat menevät vähänkin pieleen niin vaaditaan johdon päitä vadille. Viime kaudella, suurin osa tämän hetkisistä Penan kriitikoista näillä sivuilla, kehuivat Penaa maasta taivaaseen, kun joukkueessa porskutteli, OJ, Marek, Jakke, Lyde jne. Kilvan huudettiin "Penaan on kova luotto. Pena on äijä"
Ja nyt on takit käännetty. Sitten kun menee taas hyvin, nousee taas sama jengi palstoille huutamaan kilvan, "v'''tu" on se Pena kova äijä-taas se veti meidät höplästä ja hanki kovan vahvistuksen".
Jos osa tällä kirjoittavasta porukasta saisi johtaa yhtään yritystä, voisi jo nyt ennustaa sille yritykselle lyhyttä tähdenlentoa, ja lujaa alastuloa.
Mixu kuluu tähän maailmankuuluun porukkaan joka istuu sivussa katsomassa kahden kaverin shakkipeliä, viisastellen koko ajan muille kuinka päin v**ua ne pelaa, ja joka itse jos joutuisi pelipalille häviäisi ottelun "koulumatilla".
Toinen vaihtoehto on tietysti se, että hän edustaa jotakin sellaista intressiä joka yrittää kampittaa itselleen valtaa HIFK.n johdossa. Näitä on ollut ennenkin.
Onneksi löytyy kirjoittajien joukosta joitakin fiksuja, kokeneita ja vastuullisia kirjoittajia, jotka ymmärtävät jotain johtamisesta ja jääkiekosta. Heidän takia kannattaa lukea läpi viestit ja seuloa helmet paskasta.
Noh. Tää on tätä. Toivottavasti fiksuimmat nuoremmat fanit ymmärtävät seuloa mixun akanat jyvistä. Mixu on vähän niinkuin toi Riidankylvääjä Asterixissa.
Tottakai meillä on ongelmia, mutta niitten ratkaiseminen ei hoidu johtoa vaihtamalla, ainakaan juuri nyt, vaan työtä tekemällä.
Sixtus ehdotti minulle hyvinä vahvistuksina "4 matsin perusteella HPK:n Janis Spruktsista ja Ilveksen Jason Guerrierosta". Tämän tason pelimiehiäkö tyydyttää meitä juuri nyt ? Nämäkö on meille sopivat täsmähankinnat?
Annetaan nyt Penalle aikaa NHL-leirien loppuun, ja Sheddenille ainakin 10 ottelua uudella rosterilla. Niin katsotaan sitten, mihin toimenpiteisiin on ryhdyttävä.
Penalla on vähän neuvostoaikainen ongelma. Ruplia löytyy, mutta ei ostettavaa, paitsi mustalla markkinalla ja siellä maksetaan dollareilla ja kovaa
ylihintaa. Revi siitä huumoria. Mixun pitäisi varmaan laittaa pariksi viikoksi UTJ.ksi niin voi olla, että jutut olisi vähän erilaisia...:o)
Ja Trafalgarin jälkeläiselle haluan todeta, että minä en puolustele epäpätevää johtoa, vaan annan johdon työskennellä rauhassa, vaikeassa tilanteessa. Jotta johtoa voisi väittä epäpäteväksi pitää olla vähän lähempää sen ydintä.
Fanit voisivat keskittyä hoitamaan oman osuutensa, eli joukkueen tukemisen ja kannustamisen, pikemmin kun sen työmoraalin repimistä. Tämä taas ei tarkoita ettei saisi esittää kritiikkiä. Itse olen sitä mieltä, että peli on todella jäässä, ja tilanne lähes katastrofaalinen. Onneksi ei kuitenkaan niin paha kuin naapurinarreilla. Niillä on kokematon valmentaja.