Miten tästä suosta päästään ylös?

  • 76 611
  • 536

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
lintu kirjoitti:
Mulle on tärkeää pelaajien ilme kentällä. Heikki Laine antaa aina kaikkensa ja on valmis vaikka syömään sen kiekon jos koutsi niin sanoo.

Miten jengi pystyy hehkuttamaan jotain Heikki Lainetta. Mies on täysi mikkihiiri, kyllä hän luistelee ja yrittää taklata, mutta taklaukset ovat kuin hyttysen pistoja. Ei tunnu vastustajassa missään. Heikille paremminkin tulee pipi. Mestis on oikea sarjataso Heikki 'Hesus' Laineelle. Jotain realismia hypetykseen.
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
lintu kirjoitti:
Mulle on tärkeää pelaajien ilme kentällä. Heikki Laine antaa aina kaikkensa ja on valmis vaikka syömään sen kiekon jos koutsi niin sanoo. Sahlstedt on pehmeä flegu joka kyllä tekee pinnoja, mutta siihen se jääkin. Tykkäsitkö Teppo Kivelästä aikanaan? Entäs Aigars Cipruss? Hyviä pelaajia kaikki, muttei IFK:hon.

Mä en saatana ymmärrä miksi se voittaminen on niin tärkeää. Mulle IFK on paljon enemmän kuin jääkiekkoseura ja yhtä innoissaan lähden kattomaan peliä vaikka oltaisiin kakkosdivarissa, kunhan IFK on IFK. Onhan se kiva voittaa joo, myönnän. Olin innoissani vuonna -98, mutta jos IFK:n mestaruus tulisi samalla tavalla kuin Tapparan viime mestaruus häpeäisin.
Lienet siis myös sitä mieltä, että kaudella 97-98 mm. Jan Caloun, Johan Davidsson ja Brian Rafalski, jotka epähifkiläisesti tekivät pisteitä ja ratkoivat pelejä, olisi pitänyt korvata divaritason puukätisillä koheltajilla? Mestaruus olisi mennyt, mutta väliäkö sillä, ainakin olisi syöty kiekkoja paremmalla ilmeellä.

No, ainakin joku nauttii tästä kaudesta.
 
Viimeksi muokattu:

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
tant gredulin kirjoitti:
Tottahan johto tietää, että sellaisen rahamäärän puuttuminen vaikkapa ensi kauden hankintoja silmälläpitäen tuntuu jo jossain.

Aivan varmasti johto tämän asian tietää, mutta välittävätkö he siitä (rahamäärän mahd. puuttumisesta) onkin jo toinen juttu. Minä veikkaan, että eivät välitä pätkääkään. Hokevat vain toisilleen sitä brändi mantraa ja tekevät siinä sivussa Sakke Lindforssille maalivahtivalmentajasopimuksen sadaksi vuodeksi.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
OldTimeHockey kirjoitti:
Oletko siis sitä mieltä, että kaudella 97-98 mm. Jan Caloun, Johan Davidsson ja Brian Rafalski olisi pitänyt korvata puukätisillä koheltajilla? Mestaruus olisi mennyt, mutta väliäkö sillä, ainakin olisi syöty kiekkoja paremmalla ilmeellä.

No, ainakin joku nauttii tästä kaudesta.

Ei, ei ihan niinkään. Tykkään myös taitokiekosta. Mutta mulle Kalle Sahlstedt on ihan sama kuin joku Teppo Kivelä tai Aigars Cipruss, mitä vittua me niillä tehdään? Jan Caloun on taitavimpia pelaajia mitä olen eläessäni nähnyt. Davidsson oli helvetin hyvä, taitava syöttelijä. Kyllähän mä Harkinsista ja Kuhdastakin tykkäsin vaikkevat koskaan taklanneet. Rafalski on varmaankin paras SM-liigassa koskaan pelannut puolustaja.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lapanen kirjoitti:
Siellä on kädettömyyttä.

Ei kädettömyys-näkemyksesi tietenkään tuulesta temmattu ole.

Ote IFKn viime kauden runkosarjapisteistä:

1. Kuhta Kimmo 49
2. Pirjetä Lasse 36
3. Harkins Brett 34
4. Zidlicky Marek 31
5. Ruutu Jarkko 28
6. Luttinen Arttu 25
7. Söderholm Toni 24
8. Hirschovits Kim 21
9. Pikkarainen Hannu 20
10. Pärssinen Timo 18
11. Jokinen Olli (14 ottelua, joissa pisteitä) 17
12. Vihko Joonas 16

Eipä tuota tarvitse kovin syvältä osata lukea, kun pystyy toteamaan, ettei käsiä jäänyt jäljelle. Nykyhyökkääjien keihäänkärkenä Luttisen jälkeen Hirso ja Vihko. Sattuu.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Senior: Kun tätä ketjua avattiin ajattelin, että jees nyt puhutaankin laajemmin.
Petyin, puhumme vain tästä kaudesta. Minä ole taas sitä mieltä, että suossa ollaan jo oltu pitkään, ei vain nyt. Minä puhun siis muusta kuin pelkästä urheilullisesta menestyksestä. Junnupuoli on mielestäni hyvässä jamassa.
Voin myöntää, että Tom Nybondas ei kuulunut "suosikkeihini", mutta mielipiteeni hänestä alkavat jo olla hyvin positiivisia.

Enkä ota näitä kirjoituksia millään henkilökohtaisesti, potuttaa vain sinun jatkuva mantrasi näistä pessimisteistä, jotka ovat mielestäni lähinnä realisteja. En ole kuitenkaan nähnyt sinun kirjoittavan määrättyjen nimimerkkien jatkuvien ketju- ja kokoonpanokoostumuksista mitään tai näistä yltiöoptimistien kirjoituksista. Niittenkin kirjoituksien takana on usein samat nimimerkit ja niitä kirjoituksia on niin maan perkeleesti. Ehkä se on sitä tasoa, jota haet?
Piis and love!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanotaanko niin, ettei keskinäisellä riitelyllä ainakaan saada mitään aikaan. Jos asia on tärkeä, uskon kyllä, että jollakin keinoin se message menee perille. Riidellään nyt ensin siitä, koska ja missä ilmaisemme mielipiteemme:)
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
lintu kirjoitti:
Ei, ei ihan niinkään. Tykkään myös taitokiekosta. Mutta mulle Kalle Sahlstedt on ihan sama kuin joku Teppo Kivelä tai Aigars Cipruss, mitä vittua me niillä tehdään?
No ei se nyt ihan sama ole. Pelaaja voi olla henkisesti kova voittajatyyppi, vaikka pelaisikin puhdasta taitolätkää. Eivätkä tsemppaaminen ja loppuun asti pelaaminen ole koohottajien yksinoikeus. Esim. juuri Sahlstedt on ratkaissut maaleillaan mestaruuksia, enkä epäile yhtään etteikö olisi tulevanakin keväänä kovaa valuuttaa tärkeissä matseissa.

Se, että muutama kovalla rahalla hankittu taitopelaaja on osoittautunut vastuuta pakoilevaksi luuseriksi, ei tarkoita, että kaikki taitopelaajat olisivat samanlaisia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
lintu kirjoitti:
Ei, ei ihan niinkään. Tykkään myös taitokiekosta. Mutta mulle Kalle Sahlstedt on ihan sama kuin joku Teppo Kivelä tai Aigars Cipruss, mitä vittua me niillä tehdään? .

Jos ett ymmärrä mitä tekisimme Kalle Sahlstedtillä keskustelua lienee turha jatkaa. Uskomatonta.....Heikki Laine.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Svante kirjoitti:
Niittenkin kirjoituksien takana on usein samat nimimerkit ja niitä kirjoituksia on niin maan perkeleesti. Ehkä se on sitä tasoa, jota haet?

Näihin ketjukoostumuskirjoituksiin/niiden "sisältöön" en ole aikoihin jaksanut ottaa kantaa. En ole asemassa hakea mitään tasoa toisilta kirjoittajilta. Kyllä minä jossain määrin uskon hahmottavani IFKn metsän puilta. Jos kirjoittajia ylipäätään pitää karsinoida, voisin kuvitella olevani positiivislatautunut pitkäaikaisrealisti.

Svante kirjoitti:
Piis and love!

Halataan vaan, virtuaalisesti tosin vain.

ps jätitkö epähuomiossa vai tarkoituksella vastaamatta kysymyksiin viestissä kirjoitettu tähän ketjuun klo 14.39?
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Senior kirjoitti:
Ei kädettömyys-näkemyksesi tietenkään tuulesta temmattu ole.

Ote IFKn viime kauden runkosarjapisteistä:

1. Kuhta Kimmo 49
2. Pirjetä Lasse 36
3. Harkins Brett 34
4. Zidlicky Marek 31
5. Ruutu Jarkko 28
6. Luttinen Arttu 25
7. Söderholm Toni 24
8. Hirschovits Kim 21
9. Pikkarainen Hannu 20
10. Pärssinen Timo 18
11. Jokinen Olli (14 ottelua, joissa pisteitä) 17
12. Vihko Joonas 16

Eipä tuota tarvitse kovin syvältä osata lukea, kun pystyy toteamaan, ettei käsiä jäänyt jäljelle. Nykyhyökkääjien keihäänkärkenä Luttisen jälkeen Hirso ja Vihko. Sattuu.


Tottakai sieltä puuttuu käsiä mutta puuttuu niin paljon muutakin.
Satutko muistamaan kun mainitsin nuo samat nimet joskus kesällä kuin sinä nyt niin heti tuli 50 vastausta että ei Nhl-miehiä tarvitse mitenkään korvata että viime vuosi oli erikoisvuosi.
Mutta jonkun täytyy kuitenkin pelata sillä paikalla kun OJ (nyt Hauhtonen) tai Pirjetä (nyt Häppölä) yms.
Käsien puutteen on kaikki tienneet jo puolivuotta mutta nyt sitten Hifkin HC-fanitkin huomaavat asian.
Ei tajuta sitä että Hikfistä lähti 15 miestä ja nyt ovat tulleet Salmelainen,Hauhtonen,Schnapel ja Askey.
Kaikki muut paikat on täytetty junnuilla ja mestis-Laineilla.
Sitten vielä kokiksi hämmentäjä Kanadasta niin soppa on todella sekaisin.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Senior kirjoitti:
Jos kirjoittajia ylipäätään pitää karsinoida, voisin kuvitella olevani positiivislatautunut pitkäaikaisrealisti.

ZoriZätti, mutta ihan pakko tiedustella, että saako ko. diagnoosilla vakipaikan Väiskin kentän eteläpuolella olevasta valkoisesta rakennuksesta?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Johannes kirjoitti:
Älkää pessimistit vielä paskoko housuunne, aikaa on. Jos kaikki on viturallaan vielä marraskuun puolivälissä, niin sitten on broilereiden aika, ei vielä.

Voi olla, että ne pahimmat pessimistit ovat jo paskoneet housuihinsa. Jos he ovat olleet liian hätäisiä niin yhtälailla on huolestuttavaa tuudittautua siihen luuloon, että HIFK voi odottaa purren kääntymistä tuonne marraskuun puolivälin tietämille saakka, sanoisin, että kyllä se pursi on käännettävä jo lokakuun kuluessa tai muuten joukkue jää aivan liikaa ennalta ajatelluista vastustajistaan.

Suomeksi asia ilmaistuna: seuraava kuukausi on hyvin ratkaiseva..

vlad.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
lintu kirjoitti:
Mutta mulle Kalle Sahlstedt on ihan sama kuin joku Teppo Kivelä tai Aigars Cipruss, mitä vittua me niillä tehdään?
Mä olen samoilla linjoilla. Mielummin mä näen hifkissä esim Heikki Laineen kuin Kalle Sahlstedin. Varmaan todennäköisemmin hifk tekisi enemmän maaleja ja menestyisi paremmin jos Salhstedt yms pelaajat olisivat jengissä, mutta ei se ole minulle tärkein syy miksi kannatan hifkiä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
lintu kirjoitti:
Mä en saatana ymmärrä miksi se voittaminen on niin tärkeää. Mulle IFK on paljon enemmän kuin jääkiekkoseura ja yhtä innoissaan lähden kattomaan peliä vaikka oltaisiin kakkosdivarissa, kunhan IFK on IFK. Onhan se kiva voittaa joo, myönnän. Olin innoissani vuonna -98, mutta jos IFK:n mestaruus tulisi samalla tavalla kuin Tapparan viime mestaruus häpeäisin.

Urheilussa voittaminen lienee tärkeintä - sikäli siis ymmärrän näiden puheita jotka puhuvat voittamisesta millä tyylillä tahansa, itse kuitenkin näkisin, että HIFK:n budjetilla olisi mahdollista rakentaa menestyvä joukkue mikä pelaisi HIFK:n tyylistä kiekkoa. Eli kiekkoa missä taito ja fyysisyys muodostaisivat menestyvän kombinaation eli kiekkoa mikä olisi mielestäni sellaista millaisena HIFK:n näköisen kiekon miellän.

Seuraavaksi herää kysymys miksei HIFK kykene kokoamaan joukkuetta jossa yhdistyisivät menestyminen ja oma perinteinen tyyli? Kaipaisiko organisaatio uudistusta jonkin verran jotta menestyminen tulisi mukaan kuvioihin? Ja ei, en tarkoita menestymisellä sitä, että jokainen vuosi joukkue ottaa mestaruuden vaan, että on jokainen kausi taistelemassa pleijareissa mitaleista. Väliin voi tulla yskittäisiä suvantokausia mutta niiden olisi nähdäkseni oltava ennemminkin poikkeuksia kuin sääntöjä.

vlad.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Brewer kirjoitti:
Aivan varmasti johto tämän asian tietää, mutta välittävätkö he siitä (rahamäärän mahd. puuttumisesta) onkin jo toinen juttu. Minä veikkaan, että eivät välitä pätkääkään. Hokevat vain toisilleen sitä brändi mantraa ja tekevät siinä sivussa Sakke Lindforssille maalivahtivalmentajasopimuksen sadaksi vuodeksi.

Ja David Seamanin Saken assistentiksi. Tässä alkaa kohta brandy virrata Koffin sijasta, jos ei hallitus ymmärrä mistä on kysymys. Olihan Rantasen kirjoitus kaupallinen, mutta siinä on kuitenkin niin runsaasti totuutta pohjalla, että hirvittää. IFK ottaa nyt suuren riskin siinä, että kerran menetetty (asiakas) kausikorttilainen on myös lopullisesti menetetty. Ja uusien hankkiminen on aina kalliimpaa, kuin vanhojen pitäminen, ei hyvältä näytä, jotain signaaleja heräämisestä pitäisi olla jo ilmassa.
 

muropakkaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Senior kirjoitti:
Tuskastuttavan kaukaiselta tuntuu päivämäärä eli 24. lokakuuta 2005. No, kuukauden vielä odottaa helposti, mutta siihen mennessä IFKlla on vielä _yksitoista_ peliä (äkkilaskemisen perusteella).


Jaa tuonne asti pitäisi vielä vahvistuksia odottaa?
Tuohon kun lasketaan vielä viikko - 2viikkoa mikä menee uudelta pelaajalta joukkueeseen sisälle pääsemiseen sekä uuteen maahan/kulttuuriin sopeutumiseen, onkin runkosarjasta pelattu jo lähes puolet. Eli jos peli ei ole sitä ennen parantunut huomattavasti, eikä pisteitä ole tullut nykyistä kovemmalla tahdilla, taitaa olla ihan sama tuleeko niitä vahvistuksia vaiko ei. Sen verran paljon ollaan siinä vaiheessa annettu muille eteen!

Minkä takia muuten Pena hokee viikko viikon perään, että ensi viikolla ratkeaa tuleeko pelaaja joka on kiikarissa, jos tuonne asti kuitenkin odotellaan? Sanoisi pokkana, että näillä mennään vielä kuukausi ja sitten katotaan ketä saadaan vai saadanko ketään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pete2004 kirjoitti:
Mä olen samoilla linjoilla. Mielummin mä näen hifkissä esim Heikki Laineen kuin Kalle Sahlstedin. Varmaan todennäköisemmin hifk tekisi enemmän maaleja ja menestyisi paremmin jos Salhstedt yms pelaajat olisivat jengissä, mutta ei se ole minulle tärkein syy miksi kannatan hifkiä.

Miksi kannatat "hifkiä"? Koska he ovat hyviä tappelemaan?
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ja tuskin Laine veis edes tappelussa Sahlstdein poikaa.
No kukin saa tyydytyksensä eri asioista ja toiset siitä että katsoo mahdollisimman huonoja pelaajia.
 

Stigu

Jäsen
Svante kirjoitti:
Eli tässä:

"IFK? Mieleen ei tule yhtään joukkuetta, joka olisi ollut yhtä huono kuin
IFK on ollut. Doug Sheddenin kyvyistä valmentajana ei osaa kukaan sanoa
mitään, mutta kyllä tämä soppa on rakennettu jossain IHAN MUUALLA.

Kukaan ei ymmärrä miten Pentti Matikainen saa jatkaa tehtävässään. Ainut syy
on se, että hänen leveän selkänsä takana saavat Frank Moberg ja Kimmo Heino
jatkaa muina miehinä karseita virheitään.

HIFK:n herättämiseen ja 2000-luvulle hinaaminen vaati rajut toimet. Tuhotaan
heiltä se ainoa jäljellä oleva hyvä asia: kannatuspohja.

Herätkää, HIFK uskolliset kannattajat. Lakatkaa rakastamasta seuraa, joka
kusee teitä silmään vuodesta toiseen. Ostakaa kausikortti vasta, kun
seurassa tehdään joku asia urheilunkin puolesta. Pelastatte rakkaan seuranne
vain ryhtymällä avoimeen kapinaan nykyjohtoa vastaan."

Pakko lainata Svanten jo kerran lainaama teksti- oli sen verran viiltävä analyysi. Tosin kaksi asiaa, joista en ole aivan varma:

- jos kannatuspohja katoaa, katoavatko sponsoritkin ja sitä kautta meidän TOP 3 megabudjetit? Jos näin käy, miten noustaan ylös?

- onks Penalla oikeesti leveä selkä?
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
vlad kirjoitti:
Urheilussa voittaminen lienee tärkeintä - sikäli siis ymmärrän näiden puheita jotka puhuvat voittamisesta millä tyylillä tahansa, itse kuitenkin näkisin, että HIFK:n budjetilla olisi mahdollista rakentaa menestyvä joukkue mikä pelaisi HIFK:n tyylistä kiekkoa. Eli kiekkoa missä taito ja fyysisyys muodostaisivat menestyvän kombinaation eli kiekkoa mikä olisi mielestäni sellaista millaisena HIFK:n näköisen kiekon miellän.

Seuraavaksi herää kysymys miksei HIFK kykene kokoamaan joukkuetta jossa yhdistyisivät menestyminen ja oma perinteinen tyyli? Kaipaisiko organisaatio uudistusta jonkin verran jotta menestyminen tulisi mukaan kuvioihin? Ja ei, en tarkoita menestymisellä sitä, että jokainen vuosi joukkue ottaa mestaruuden vaan, että on jokainen kausi taistelemassa pleijareissa mitaleista. Väliin voi tulla yskittäisiä suvantokausia mutta niiden olisi nähdäkseni oltava ennemminkin poikkeuksia kuin sääntöjä.

vlad.

Allekirjoitetaan. Tämähän ei kuitenkaan liity mun tekstiin, sillä mähän vain sanoin etten Sahlstedtia HIFK:ssa halua nähdä. Kyllä mä ymmärrän, että ihmiset haluavat voittoja ja että se on IFK-faneillekin tärkeää. Mulle se ei kuitenkaan ole pääasia ja puhunkin vain omasta puolestani. Mutta allekirjoitetaan varsinkin se, että IFK:n pitäisi pystyä kokoamaan joukkue joka on sekä fyysinen että menestyvä. 1998 oli täydellinen kausi, rymisteltiin ja voitettiin kultaa ja kaikki olivat tyytyväisiä.

Ja kyllä, joku uusi kasvo johtoon voisi tehdä hyvää. Ei Heinon tai Mobergin välttämättä tarvitse väistyä, mutta hyvä UTJ voisi tehdä organisaatiolle tosi hyvää.

Mutta ei UTJ:kaan mikään varma tie menestykseen ole, niin kuin täällä annetaan ymmärtää. Kekäläisen ensimmäisellä kaudella kaikki ulkomaalaiset olivat järkyttävän huonoja ja joukkue muutenkin paska. Jäätiin pleijareiden ulkopuolelle eikä pelattu edes IFK:n näköistä kiekkoa. Sitten seuraavalla kaudella kaikki meni nappiin, ulkomaalaiset onnistuivat ja saatiin kovia suomalaisia nimiä, Kekäläisen avulla saatiin tärkeät Jokinen ja Elomo, mutta sekin oli täysi poikkeus eikä kukaan muu suomalainen UTJ olisi niitä saanut. Katsokaa Ilvestä, onko siellä Juha Hautamaa saanut Ilveksen menestymään? Entä JYP? Holtari teki hyvää duunia ja haki hyviä pelaajia mutta floppeja oli aivan yhtä paljon.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
lintu kirjoitti:
Ja kyllä, joku uusi kasvo johtoon voisi tehdä hyvää. Ei Heinon tai Mobergin välttämättä tarvitse väistyä, mutta hyvä UTJ voisi tehdä organisaatiolle tosi hyvää.

Enempiä vihjailematta. Vielä sellainen UTJ/TJ kenellä olisi ihan oikeastikin valtaa ja näkemystä, ettei toimisi vain hallituksen kumileimasimena.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
lintu kirjoitti:
Kyllä mä ymmärrän, että ihmiset haluavat voittoja ja että se on IFK-faneillekin tärkeää. Mulle se ei kuitenkaan ole pääasia ja puhunkin vain omasta puolestani.
En minäkään vaadi että joka vuosi olisi voitettava yms.
Tärkeintä olisi se että resurssit käytettäisiin oikein ja seurassa alettaisiin tehdä töitä pitkäjänteisesti.
Mietittäisiin tarkkaan minkälaisen valmentajan Hifk haluaa ja yritettäisiin hankkia hänet.Sitten taattaisiin täysi työrauha ja työkalut sen mukaan mitä hän toivoo ja mitä budjetti sietää.
Nuorten kanssa toimittaisiin myös pitkäjänteisesti ja niin että ei ensimmäisenä vuotena tai vielä toisenakaan olisi pakko olla joukkueen kantava voima.
Nuorista nostettaisiin ylös 1-3 vuodessa, ei missään tapauksessa enempää.
lintu kirjoitti:
Mutta ei UTJ:kaan mikään varma tie menestykseen ole, niin kuin täällä annetaan ymmärtää. Katsokaa Ilvestä, onko siellä Juha Hautamaa saanut Ilveksen menestymään? Entä JYP? Holtari teki hyvää duunia ja haki hyviä pelaajia mutta floppeja oli aivan yhtä paljon.

Näissä kahdessa seurassa toimitaan huomattavasti pienemmällä budjetilla kuin Hifkissä ja silti menestys on ollut vähintään kohtuullista.
Tottakai Utj:llekin sattuu hutikuteja mutta uskon että tilanne olisi huomattavasti parempi kuin nykyinen.
Tällä hetkellä tilanne on siinäkin mielessä nurinkurinen että ulkomaalaisista odotetaan sateentekijöitä ja nimenomaan heidän kohdallaan ollaan menty pahasti pieleen Pentin aikana.Kotimaiset vahvistukset ovat olleet suhteellisesti parempia ja siksi toivoinkin että niihin satsattaisiin enemmän koska tiedettäisiin paremmin mitä saadaan.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen verran tulee vaan mieleen, ettei sellaista ihmemiestä olekaan joka pystyisi lokakuussa hyppäämään lätkäjengin johtoon ja uudistamaan koko edustusjoukkueen hallituksineen päivineen pelastaen koko kauden. Johdon suhteen olisi hyvä mennä tämä kausi näillä, muussa ei olisi oikeastaan mitään järkeä. Mutta ensi kausi olisi kyllä viisaampi hoitaa ilman Matikaista.

Ja mielipide ei muutu: Penalle kenkää. Ihan sama miten seuraavat 10-60 matsia matsia menee. Pentille iso kiitos viime kauden ukoista ja toivottavasti homma aukeaisi vielä tänäkin vuonna: Mutta "lähe menee ku vielä ehdit", Joensuussa on vielä tilaa. Eikä varmasti tulisi ikävä.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Jankutan

matti&teppo kirjoitti:
Mutta ensi kausi olisi kyllä viisaampi hoitaa ilman Matikaista.

Okei. Mutta tilalle sitten myös sellainen ukko (tai akka) kenellä on ihan oikeastikin valtaa, näkemystä, jääkiekkotuntemusta, ihmistuntemusta ja osaa toimia työyhteisössä jäsenenä. Unohtamatta tietenkään hyviä suhteita liike-elämään ja sponsoreihin. Eikä yhteiskuntasuhteiden moitteeton hoitaminenkaan pahaksi olisi. Sen enempää ottamatta kantaa Penan puolesta tai vastaan, niin yrittäkääpä keksiä hyviä kandidaatteja? Ei ole helppoa ei.
Tuskin kukaan lähtee IFKn hallituksen kumileimasimeksi ja ottaa vielä paskaa niskaansa, vaikka kuinka olisi toimitusjohtaja titteliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös