OldTimeHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Lienet siis myös sitä mieltä, että kaudella 97-98 mm. Jan Caloun, Johan Davidsson ja Brian Rafalski, jotka epähifkiläisesti tekivät pisteitä ja ratkoivat pelejä, olisi pitänyt korvata divaritason puukätisillä koheltajilla? Mestaruus olisi mennyt, mutta väliäkö sillä, ainakin olisi syöty kiekkoja paremmalla ilmeellä.lintu kirjoitti:Mulle on tärkeää pelaajien ilme kentällä. Heikki Laine antaa aina kaikkensa ja on valmis vaikka syömään sen kiekon jos koutsi niin sanoo. Sahlstedt on pehmeä flegu joka kyllä tekee pinnoja, mutta siihen se jääkin. Tykkäsitkö Teppo Kivelästä aikanaan? Entäs Aigars Cipruss? Hyviä pelaajia kaikki, muttei IFK:hon.
Mä en saatana ymmärrä miksi se voittaminen on niin tärkeää. Mulle IFK on paljon enemmän kuin jääkiekkoseura ja yhtä innoissaan lähden kattomaan peliä vaikka oltaisiin kakkosdivarissa, kunhan IFK on IFK. Onhan se kiva voittaa joo, myönnän. Olin innoissani vuonna -98, mutta jos IFK:n mestaruus tulisi samalla tavalla kuin Tapparan viime mestaruus häpeäisin.
No, ainakin joku nauttii tästä kaudesta.
Viimeksi muokattu: