Kerrotko esimerkkejä miten arroganttius näkyy 2017 TPS:ssä? Minusta ei mitenkään, mutta ole hyvä.
Tässä vaheessa on pakko kysyä esim. nimimerkiltä aurajoki ja kettuherra, olittekko itse katsomassa peliä."
Kuitenkin jos puhutaan arvoista ja organisaation johdon luotaantyöntävyydestä normaalin tallaajan silmin niin voiko sitä edes markkinoilla korjata jos tilanne on kuvailemallasi tasolla? Se on sitten yksi lysti mikäli lyödään lippukampanjaa, mainoksia tai muuta mikäli ihminen vieroksuu koko tapahtuman järjestäjää vahvalla tavalla. Voiko sitä edes pitkäaikainen menestyskään muuttaa?
En ollut!Tässä vaheessa on pakko kysyä esim. nimimerkiltä aurajoki ja kettuherra, olittekko itse katsomassa peliä. Se on nimittäin kaikkein helpoin tapa maata itse sohvalla ja vierittää syy jonkun muun viaksi.
Mitä haastavaa näissä on?Mutta kyllä mulla mulla markkinointipomona aika haastava tilanne olisi jos esim. lukee näitä juttuja täältä: " täytyy päästä piippuhyllylle" , "joutuu liukastelemaan autolle", " en saanut ostettua lippua netistä (itse varannut kymmeniä lippuja ulkomaille, ei voi olla niin vaikeaa)"
Eli pelkästään hallilla käyviä kuuntelemalla saadaan lisää yleisöä? Ja mitä helvetin TEKOsyitä? Ihan valideja perusteluja nuo ovat. Mutta enpä kai saisi itse valittaa, kun vain 2 matsia tällä kaudella olen hallilla käynyt katsomassa, aikaisempina kausina ~10 runkosarjapelissä keskimäärin. Arkipeleihin en enää tule, ennen kuin yläkatsomot avataan.Niin, tässä on lueteltu syitä, minun silmissäni TEKOsyitä, propsit aurajoelle, kun käy hallilla niin on oikeutus valitukseen.
Aikajana aika haastava varmaan alkaa reagoida nyt voiton jälkeen. Peliliikkeet varmaan jo tehty?TPS paketoi tänään sarjajohtaja Tapparan, joten on mielenkiintoista nähdä, mitä TPS:n markkinointiosasto tekee ensi tiistain Jukurit-ottelun markkinoimiseksi, jotta katsomot saadaan mahdollisimman täyteen.
Lehti-ilmoitus Turun Sanomiin ja sitten vaan odottamaan yleisöryntäystä. Näinkö?
Edelliseen vielä jatkoksi kysymys:
Jos ja kun TPS tällä kaudella menestyy monen vuoden "hiljaiselon" jälkeen, niin miksei Turussa ole syntynyt tällä kaudella boomia?
Arroganttisen organisaation aiheuttama uskottavuusongelma ja arvot, joita tavallinen "kadunmies" ei osta, on minun vastaukseni tuohon kysymykseen.
Lehti-ilmoitus Turun Sanomiin ja sitten vaan odottamaan yleisöryntäystä. Näinkö?
Mikä TEKOsyy?Niin, tässä on lueteltu syitä, minun silmissäni TEKOsyitä, propsit aurajoelle, kun käy hallilla niin on oikeutus valitukseen.
TPS paketoi tänään sarjajohtaja Tapparan, joten on mielenkiintoista nähdä, mitä TPS:n markkinointiosasto tekee ensi tiistain Jukurit-ottelun markkinoimiseksi, jotta katsomot saadaan mahdollisimman täyteen.
Kausi, kerrankin olemme samaa mieltä :-) aurajoki taitaa olla jäänyt viime vuosikymmenelle eikä ole yhtään seurannut mitä Palloseurassa nykyään tapahtuu.
Muotoilenko asiani toisin?aikuiset ihmiset (ehkä), voi lässyn lässyn...jakkara viety ja sitä sun tätä..
Tuo edellämainittu uskottavuus kysymys siis varmasti vaikuttaa osaltaan siihen ettei mitään boomia ole käynnissä, mutta eiköhän se pohjaudu lähihistorian heikkoihin peliesityksiin, valmennussekoiluihin, tyhjennysmyynteihin, lunastamattomista lupauksiin (uudelleensyntymisen hype joka lässähti) ym, eikä johonkin "organisaation arroganssiin" tai vastaaviin asioihin, jotka näkyvät varsin rajallisesti isossa julkisuudessa.
On teillä aikuisilla ihmisillä murheet. Mitenköhän porukka pystyy muilla paikkakunnilla lainkaan käymään peleissä, jos ei ole yläkatsomoa ensinkään?
tänään 21.1.2017 ei pitäisi vituttaa mikään Palloseuraamme liittyvä..
Niin, kyllä minä toivon että TPS:n toimistossa mietittäisiin vakavasti sitä kannattaako yläkatsomoita pitää suljettuna. Aika moni sinne yläkatsomoon tuntuu haluavan. Onko se tosiaan esim. kustannussyistä niin iso kuluerä jos arkipeleissäkin yläkatsomot olisivat auki? Jotenkin vaikea uskoa että näin olisi. Säästyttäisiin myös hampaiden kiristelyltä tälläkin palstalla, ja yleinen ilmapiiri paranisi kun olisi yksi asia vähemmän mistä tuntea kiukkua.
Nykyään kannattaa olla hemmetin nöyrä asiakasta kohtaan asiassa kuin asiassa. Kun muutenkin on vaikeaa saada porukkaa hallille niin ei ehkä kannata rajoittaa katsojien valinnanvaraa.
Tässähän sitä arroganssia on lueteltu jo muutamia: valmentajasekoilut, tyhjennysmyynnit, lunastamattomat lupaukset.
Niin, kyllä minä toivon että TPS:n toimistossa mietittäisiin vakavasti sitä kannattaako yläkatsomoita pitää suljettuna. Aika moni sinne yläkatsomoon tuntuu haluavan.