Mulla ainakin oli hauskaa.
Oli, helvetisti parempi tunnelma kuin viime kauden 4000 katsojan matseissa.
Hyvä meininki tosiaankin hallilla oli tänään, yllätti ainakin minut positiivisesti.
Nämä ovat helvetin hienoja kommentteja kuulla!
Ihan avoin kysymys: kannattaako TPS:n siis tavoitellakaan suurempia katsojalukuja kuin 4.000? Näistä kommenteistahan saa sen mielikuvan, että jo 35% täyttöasteen mukaan hallissa on "
hyvä meininki" tai "
helvetisti parempi tunnelma kuin viime kauden 4000 katsojan matseissa" tai "
mulla ainakin oli hauskaa". Onhan se näinkin, että parinkymmenen hengen porukalla voi olla hauskaa missä vain - jopa 12.000 hengen hallissakin, jossa on paikalla 4.000 henkeä. Mä olen mm. katsonut lätkämatsin 17.000 katsojakapasiteetin (17.131 ollakseni tarkka) hallissa, jossa oli paikalla reilu 1.000 katsojaa (1.137 ollakseni tarkka) - ja ainakin mulla oli "
helvetin hauskaa". Perjantai-illan (24.08.2012) kunniaksi sielläkin oli parinkymmenen hengen porukoita, joilla oli varmasti "
helvetin hauskaa" tai vähintään "
hauskaa". Onko se kuitenkaan mitään siihen verrattuna, kun samassa paikassa on se 16.000+ katsojaa pitämässä ihan oikeasti hauskaa?
Muutamaan otteeseen koko halli lähti mukaan taputuksiin.
Voisin veikata
vähintään neljä kertaa koko ottelun aikana? Pelikellon näyttäessä 06:27, 35:32, 36:33 ja 46:58?
Pohdittiin vain kaverin kanssa, kuinka hassua olisikaan ollut pitää yläkatsomoa auki tänään. Kaikki mahtui alas ja tilaakin oli.
Kysymys ei olekaan siitä, että kuinka ne 4.000 katsojaa järjestetään paikan päällä, vaan kuinka siihen hauskanpitoon ylipäänsä saadaan ENEMMÄN kuin 4.000 katsojaa! Siihenhän ketjun otsikkokin viittaa: "
Miten saadaan yleisömäärät nousuun?". Ketju on perustettu tammikuussa 2007 (kausi 2006-07). Tuolloin oltiin huolissaan siitä, että kauden yleisöTAVOITETTA - 7.500 - ei saada kasaan. Kauden 2015-16 yleisöTAVOITE on 5.700 - ja nyt täällä ollaan tyytyväisiä jo johonkin 4.000 katsojan matseihin?
En henkilökohtaisesti anna paljoa painoarvoa tunnelman radioanalyyseille. Urheilu on parasta paikan päällä.
Käy siellä hallissa kokemassa se tunnelma, niin ei tartte radion perusteella heittää nasevia marttyyrikommentteja.
Ihan oikeasti... mä epäilen, että mä olen nähnyt Turkuhallissa paikan päällä enemmän "11.820"-otteluita kuin sinä hyvä
@Värilasiton sekä sinä hyvä
@Daenboudian yhteensä! Mä tiedän tasan tarkkaan mikä se tunnelma siellä hallilla VOI OLLA ja mikä se tänä päivänä ihan OIKEASTI ON. Se oli helvetin hieno fiilis, kun Aulis Virtanen kuulutti samettiäänellään jo viiden minuutin pelin jälkeen: "
Hyvä yleisö! Jo tässä vaiheessa voimme kertoa, että teitä on täällä paikalla tänään täysi tupa!". Turkuhallin tunnelmasta - tai paremminkin siitä, että mä en tietäisi mitä se on/voi olla - on aivan turha jauhaa mulle yhtään sen enempää!
Ja jos ihan oikeasti kuvittelet, että halvat yläkerran liput olisikin vetänyt tupla, tai edes puoltoistakertaisen määrän ihmisiä hallille, niin olet pahemmin kujalla kuin kuvittelinkaan.
Kuten sanoin pari riviä ylempänä: jos HC TPS Turku Oy on tyytyväinen hallilla käyviin 4.000 katsojaan (sis. 2.100 kausikorttilaista), niin tämäkin ketju ja keskustelu lienevät täysin turhia!
"
On vasta syyskuu, vietetään viimeisiä lämpimiä kesäiltoja, purjehdus-/golfilmat ovat parhaimmillaan, sukkalaatikkokin kaipaa järjestelyä ja hallilla on kuitenkin 4K+ katsojaa - WOO-HOO!!!" - siellä varmasti toimistolla kaikenmaailman
sjöroosinranet ja
rosvoroopet ja
mikaeskolat heittelevät yläfemmoja helvetinmoisen succéen johdosta?
Onko oikeasti "
kujalla olemista", jos kuvittelee, että 180.000 asukkaan Turusta (+ympäristökunnat) ei löytyisi vaikkapa 6.000+ tai jopa 8.000+ katsojaa syyskuun tiistai-iltaiseen KalPa-matsiin? Ehkä mä sitten olen niin helvetin kujalla kaikista asioista, kun olen nähnyt, kuinka asiat toimivat muualla - jopa asukasluvultaan pienemmillä paikkakunnilla...
Ti 16.09.2014 SCB - FRI - katsojia 15.549 - myytyjä kausikortteja 13.000
Ai niin, mutta kun Bern (
129.000)
on asukasluvultaan niin helvetisti isompi paikka kuin Turku (
183.000)
... ei kun... vittu, televisiot ei toimi siellä... tai siis... liput on liian kalliita (seisoma 20CHF)... ei kun... lapsiperheet ei voi... (ottelu alkaa Bern 19:45CET - tai Turku 18:30EET)
, sosiaalinen media ei toimi kuin Suomessa... ei kun... mutku, mutku, mutku, niinku, niinku, niinku, sitku, sitku, sitku...