Miten saadaan yleisömäärät nousuun?

  • 729 210
  • 3 722

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikka tämä keskustelu täällä käydäänkin miten yleisömäärät saadaan nousuun ketjussa niin tuskin tps organisaationa pyrkii näin nostamaan katsoja määriä ainakaa dramaattisesti. Itse näen tälläisten teemojen vain osoittavan seuran olevan kiinnostunut yhteiskunnan ongelmakohdista ja sanoa, että seura on avoin kaikille pelaajille ja katsojille omista suuntautumisista huolimatta. Go tps!
Olet Tuuletin ytimessä.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen syyllinen tähän sateenkaarikansasta lähteneeseen keskusteluun. Tein hieman provosoivat kysymykset ja mielipiteitä tuli. Ehkä muutama teema puuttui: terveyden - ja hyvinvoinnin työntekijät, poliisi- ja suojelutoiminnan työn tekijät, politikot, jne.

Tämän ketjun otsikko on "Miten saada nopeasti yleisömäärät nousuun?". Meillä on noin 330.000 asukkaan seutukunta. Halliin mahtuu max 11.820 katsojaa. Siinä faktat. Yritin saada vastausta kysymykseen onko jääkiekkofoorumi yleensä oikea foorumi tällaisiin vähemmistöjen (filosofisten) asioiden ajamiseen saatika TPS:n yleisömäärän nousuun?

Esim. tämä sateenkaariteema. Voimalla on aina vastavoima, niin tälläkin "filosofialla". Kahdeksan (8) vuotta sitten samaa sukupuolta olevat saivat aikaiseksi avioliittolakiin muutoksen, joka tuli voimaan 2017. Taistelu oli verinen ja hyökkäys kirkkoa kohtaan oli agressiivinen - mielestäni kohtuuton. Voittaneet ylpeilivät sillä, kuinka monta kymmentätuhatta erosi taistelun tuloksena kirkosta.

Oma taustani on, että kuulun kirkkoon ja käyn kirkossa rippijulissa, häissä ja hautajaisissa sekä satunnaisesti Tuomikirkossa kuuntelemassa joululaulukonserttia. Lisäksi kehitysvammainen tyttäreni on käynyt seurakunnan järjestämillä kesäleireillä. Olen teknoraatti. Vaimoni on eronnut kirkosta. Minusta oli aivan sama saiko homot ja lesbot saman kohtelun, taloudelliset edut ja mahdollisuuden mennä naimisiin kuin heterot. Mutta en pitänyt siitä tavasta, miten homot ja lesbot hyökkäsivät kirkon kimppuun. Uskon että en ole ainoa.

Asiaan: mielestäni yleisömäärän kasvattamiseksi pitäisi tehdä töitä sen suuren enemmistöryhmän puolesta, jotka ovat kiinnostuneita TPS:n jääkiekosta eikä mistään vähemmistö ryhmästä, aatteesta tai muusta. Se suuri jääkiekkokansa on kaikonnut TPS:n pyhätöstä ja tällaiset filosofiset teemat saattavat vain aiheuttaa vastakkain asettelua kannattajissa. TPS:n markkinointi ja viestintä ei nyt löydä oikeaa kohderyhmää, vaan tuhlaa resursseja kyseenalaisilla teemoilla. Pahimmassa tapauksessa yleisöä vain lähtee lisää katsomosta. Turun puolest! Hyvä TPS!
Meitsi veti topicin ohi. Äijjä pysty silti keulii ohi :)

Alla pariin kummajaiseen kiinni.

Meinaat, että teemamatsit syövät resursseja isossa kuvassa ja niitä tuhlataan?

Meinaat, että tämä aiheuttaa massiivisen vastakkainasettelun fanien sisällä ja kaventaa kävijämäärää?

Kuvittele teemamatsi kevään mitalipeleihin.
Usko pois, siellä olisi jengiä. Yhdessä, hienossa ja hyvässä sovussa.

Meinaat, että kirkon kokemasta selkäsaunasta nauttivat ainostaan homot ja lesbot?

Kyllä. Huomenna huudetaan paitaa! <3 Veikkaan vaan, että hinnat raketoi mun mahdollisuuksien yli.

Todellakin Turun pualest! Hyvä TPS!
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Kyseenalaisia teemoja" nämä tasa-arvo- ja ihmisoikeuskysymykset? Enemmistön ehdoilla hyvä mennä, vähemmistöt olkoot missä ovat, mieluummin hiljaa piiloissaan häpeämässä? 2020-luvulla seurojen hyvä miettiä ehkä vähän tuoreemmin ja avarakatseisemmin näitä juttuja, monessa muussa lajissa ollaankin jo onneksi pidemmällä isossa kuvassa. Toivottavasti lätkäväkikin vähitellen omaa ajatteluaan pystyy sopeuttamaan tähän päivään. Tämä ihmisoikeuksien ja tasa-arvon puolesta puhuminen ei_oikeasti_ole_keltään_pois.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Kun aikoinani liityin TPS:n jäseneksi, niin minulta ei ainakaan silloin kysytty, mikä on seksuaalinen suuntautumiseni, poliittinen vakaumukseni, uskonnollinen vakaumukseni, mistä olen kotoisin ja ketkä ovat vanhempiani jne.
Silloin riitti, että halusin liittyä seuran jäseneksi. Uskon, että tilanne on edelleen sama. Urheiluseuran ei käsittääkseni kuulu olla tällaisista asioista ollenkaan kiinnostunut. Siksi ihmetyttää, että jotkut kirjoittajat ovat sitä mieltä, että urheiluseuran pitää ottaa kantaa yhteiskunnassa vallitseviin suuntauksiin olkoon ne sitten enemmistöjen tai vähemmistöjen ajamia asioita. Kannattaisi jättää tällaiset asiat kokonaan urheilun ulkopuolelle ja huolehtia vain ja ainoastaan siitä, että seurassa vallitsee kaikenlainen suvaitsevaisuus ja tasa-arvo koskien sekä urheilijoita että kannattajia.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Urheiluseuran ei käsittääkseni kuulu olla tällaisista asioista ollenkaan kiinnostunut.
Urheiluseuralla on ihan helvetin iso mahdollisuus osaltaan pitää keskustelua yllä myös tasa-arvosta ja ihmisoikeuksista sekä rakentaa niiden kannalta rakentavaa ilmapiiriä. Urheilu ei ole yhteiskunnasta irrallinen saareke. Kannattaa katsoa / kuunnella tämän päivän Hunajacast.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun aikoinani liityin TPS:n jäseneksi, niin minulta ei ainakaan silloin kysytty, mikä on seksuaalinen suuntautumiseni, poliittinen vakaumukseni, uskonnollinen vakaumukseni, mistä olen kotoisin ja ketkä ovat vanhempiani jne.
Silloin riitti, että halusin liittyä seuran jäseneksi. Uskon, että tilanne on edelleen sama. Urheiluseuran ei käsittääkseni kuulu olla tällaisista asioista ollenkaan kiinnostunut. Siksi ihmetyttää, että jotkut kirjoittajat ovat sitä mieltä, että urheiluseuran pitää ottaa kantaa yhteiskunnassa vallitseviin suuntauksiin olkoon ne sitten enemmistöjen tai vähemmistöjen ajamia asioita. Kannattaisi jättää tällaiset asiat kokonaan urheilun ulkopuolelle ja huolehtia vain ja ainoastaan siitä, että seurassa vallitsee kaikenlainen suvaitsevaisuus ja tasa-arvo koskien sekä urheilijoita että kannattajia.
Niitä asioita kun vaan ei voi jättää urheilun ulkopuolelle. Valitettavasti.

”…huolehtia vain ja ainoastaan siitä, että seurassa vallitsee kaikenlainen suvaitsevaisuus ja tasa-arvo koskien sekä urheilijoita että kannattajia.”

Tätähän he juuri tällä hetkellä tekevät.

Tahoilla joilla on vaikutusvaltaa on mahdollisuus vaikuttaa.

Olen 666% tyytyväinen, iloinen ja onnellinen Palloseuran valitsemasta tiestä. Ja jos tämä tie ei jollekin kelpaa, niin hallillakin on kivempaa. Helppoa.

Nyt kun tämä teemamatsi aiheuttaa jollekin niin tukalan olon, eikä sen takia kykene hallille raahautumaan niin ei hätää. Vien sinne itseni lisäksi ainakin sällin, mutta ostan muutaman lipun ekstraa. Ihan vaan kun voin. Saadaan edes pieni paikko tehty teemapelin aiheuttamaan rakoon :)
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Hienoa, että jotkut ostavat otteluun itselleen useita pääsylippuja. Se toivottavasti kompensoi sen, etten itse osta tuohon otteluun ensimmäistäkään. Ei johdu ottelun teemasta vaan siitä, etten koe saavani pääsylipun hinnalle mitään vastiketta. TPS:n peli on sekaisin kuin seinäkello enkä usko, että ottelun teema pystyy siihen vaikuttamaan millään tavalla. Minulle on tärkeintä nähdä logolle sataprosenttisesti pelaava kotijoukkue. Nykyinen virkamieskiekko ei minulle riitä. Toivottavasti TPS tajuaa, että hyvin monet kannattajat ovat kaltaisiani ja tekisivät sen eteen kaikkensa, että palaisimme katsomoihin.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hienoa, että jotkut ostavat otteluun itselleen useita pääsylippuja. Se toivottavasti kompensoi sen, etten itse osta tuohon otteluun ensimmäistäkään. Ei johdu ottelun teemasta vaan siitä, etten koe saavani pääsylipun hinnalle mitään vastiketta. TPS:n peli on sekaisin kuin seinäkello enkä usko, että ottelun teema pystyy siihen vaikuttamaan millään tavalla. Minulle on tärkeintä nähdä logolle sataprosenttisesti pelaava kotijoukkue. Nykyinen virkamieskiekko ei minulle riitä. Toivottavasti TPS tajuaa, että hyvin monet kannattajat ovat kaltaisiani ja tekisivät sen eteen kaikkensa, että palaisimme katsomoihin.
Luulet tosissasi, että tämän teemapelin tarkoituksena on vaikuttaa matsiin saapuvien lukumäärään?

Teeman tarkoitus on kertoa jengille, että emme elä tasa-arvoisessa yhteiskunnassa ja meillä kaikilla on mahdollisuus omalla toiminnalla tähän vaikuttaa. He omalla toiminnallaan toimivat esimerkkinä.

Onko jengi oikeasti näin kuutamolla vai esittävätkö vain hirveän typerää? Asia on ihan hemmetin yksinkertainen.
 
Viimeksi muokattu:

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Oletko todellakin sitä mieltä, että urheiluseurassa ”sorretaan” joitakin vähemmistöjä. En ole koskaan sellaista havainnut. Voitko kertoa esimerkin tällaisesta urheiluseuran johonkin vähemmistöön kohdistuvasta sortamisesta?
 

Forre

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itseäni vituttaa myös suuresti Tepsin viimesyksyiset KooKoo-ottelut, joihin kutsuttiin ja joissa kukitettiin sairaanhoitajia, kotihoitajia ja pelastustoimen työntekijöitä kiitoksena korona-ajan kovasta työstä. Miksi se olisi TPS:n homma ottaa kantaa tällaisiin asioihin? Missä on esimerkiksi kokkien tai opettajien teemaottelu? Eikö voitaisi vain pysyä ulkopuolella tällaisista yhteiskunnallisista kysymyksistä kun nyt tulee kuva että vain näillä töillä on väliä ja vain näiden alojen työntekijät ovat tervetulleita peliin!??
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Onneksi Seuralla on näkökenttä laajempi kuin sinulla. Siitäkin voi olla Seuran suhteen ylpeä <3
Jos Seura ei sinunkaan mielestäsi ole syyllistynyt yhdenkään vähemmistön sortamiseen, niin miksi silloin täytyy järjestää tällaisia teemapelejä? Seura on silloin toiminut aivan oikein ja sehän on tärkeintä.
Kannattaa muistaa, että Seura voi vaikuttaa vain omaan tekemiseensä ja sehän on ihan kunnossa vai mitä?
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos Seura ei sinunkaan mielestäsi ole syyllistynyt yhdenkään vähemmistön sortamiseen, niin miksi silloin täytyy järjestää tällaisia teemapelejä? Seura on silloin toiminut aivan oikein ja sehän on tärkeintä.
Kannattaa muistaa, että Seura voi vaikuttaa vain omaan tekemiseensä ja sehän on ihan kunnossa vai mitä?
Katso tai kuuntele se Hunajacast ihan ajatuksella. Sieltä löytyy paljon hyviä vastauksia. Omalta osaltani tämä tästä teemasta.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Kun aikoinani liityin TPS:n jäseneksi, niin minulta ei ainakaan silloin kysytty, mikä on seksuaalinen suuntautumiseni, poliittinen vakaumukseni, uskonnollinen vakaumukseni, mistä olen kotoisin ja ketkä ovat vanhempiani jne.
Silloin riitti, että halusin liittyä seuran jäseneksi
Tuskin näitä asioita edelleenkään kysytään mutta onko sinusta todella väärin että Turun seudulla merkittävä yhteiskunnallinen vaikuttaja sanoo julkisesti vastustavansa syrjintää tai rasismia? Mikä on se ongelma mielestäsi mihin tämä toimintatapa johtaa? Pelkäätkö että katsomossa alkaa näkymään Kiss camissa poikapareja tai jopa ulkomaalaistaustaisia? Onko mielestäsi väärin, että seura sanoo pelaajille joilla on erilainen seksuaalinen suuntautuminen että täällä kaikkia arvostetaan tasapuolisesti? Jos luulet ettei näistä asioista tarvitse puhua ääneen olet todella kuutamolla. Vaikka eletään 2020-lukua nämä asiat ovat edelleen iso ongelma monessa lajissa.
Pahoittelut väärästä ketjusta mutta tämä oli osaltani tässä kun vastausta tähänkään ei taida olla tulossa.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Tuskin näitä asioita edelleenkään kysytään mutta onko sinusta todella väärin että Turun seudulla merkittävä yhteiskunnallinen vaikuttaja sanoo julkisesti vastustavansa syrjintää tai rasismia? Mikä on se ongelma mielestäsi mihin tämä toimintatapa johtaa? Pelkäätkö että katsomossa alkaa näkymään Kiss camissa poikapareja tai jopa ulkomaalaistaustaisia? Onko mielestäsi väärin, että seura sanoo pelaajille joilla on erilainen seksuaalinen suuntautuminen että täällä kaikkia arvostetaan tasapuolisesti? Jos luulet ettei näistä asioista tarvitse puhua ääneen olet todella kuutamolla. Vaikka eletään 2020-lukua nämä asiat ovat edelleen iso ongelma monessa lajissa.
Pahoittelut väärästä ketjusta mutta tämä oli osaltani tässä kun vastausta tähänkään ei taida olla tulossa.
Kerro nyt yksikin konkreettinen esimerkki, jossa TPS:ssä olisi jonkinlaista jonkun vähemmistön sortamista tai väheksymistä esiintynyt. Tähän asti kukaan ei ole tällaista pystynyt esittämään.
Jos ei TPS:ssä ole mitään vikaa tässä suhteessa, niin miksi TPSn tarvitsisi esittää ”maailmanparantajaa”?
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos Seura ei sinunkaan mielestäsi ole syyllistynyt yhdenkään vähemmistön sortamiseen, niin miksi silloin täytyy järjestää tällaisia teemapelejä? Seura on silloin toiminut aivan oikein ja sehän on tärkeintä.
Kannattaa muistaa, että Seura voi vaikuttaa vain omaan tekemiseensä ja sehän on ihan kunnossa vai mitä?
Siis jos Seuralla on mahdollisuus tehdä esimerkiksi ennaltaehkäisevää mielenterveystyötä (joka huomiseen teemaan myös vahvasti liittyy) niin se ei ole sun mielestä järkevää, koska he eivät ketään ole aktiivisesti syrjineet?

Viimisen osion vedät kyllä niin vihkoon kuin vain voi. Seura voi vaikuttaa monen muun tekemiseen, se on ilmiselvää.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Kerro nyt yksikin konkreettinen esimerkki, jossa TPS:ssä olisi jonkinlaista jonkun vähemmistön sortamista tai väheksymistä esiintynyt. Tähän asti kukaan ei ole tällaista pystynyt esittämään.
Jos ei TPS:ssä ole mitään vikaa tässä suhteessa, niin miksi TPSn tarvitsisi esittää ”maailmanparantajaa”?
Mitä! Eihän täällä mun mielestä kukaan ole noin edes väittänyt. Oletko todella sitä mieltä, että jos ja kun tps ei ole tehnyt mitään väärää, ei sen kuulu ottaa kantaa asioihin?
Pelaatko sinä itse jääkiekkoa? Jos et, niin miksi sitten otat täällä kantaa kyseiseen lajiin liittyviin asioihin. Voisikohan asia olla niin, että tps haluaa olla osa yhteiskuntaa ja näyttää että sen arvot kestävät päivänvaloa myös tekojen osalta. Voisitko nyt vastata puolestasi siihen, että mitä harmia tps aiheuttaa puolustamalla vähemmistöjä? Pelkäätkö muiden joukkueiden kannattajien alkavan pilkkaamaan meitä pride-tps kannattajia?
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kerro nyt yksikin konkreettinen esimerkki, jossa TPS:ssä olisi jonkinlaista jonkun vähemmistön sortamista tai väheksymistä esiintynyt. Tähän asti kukaan ei ole tällaista pystynyt esittämään.
Jos ei TPS:ssä ole mitään vikaa tässä suhteessa, niin miksi TPSn tarvitsisi esittää ”maailmanparantajaa”?
Aaaa, sä provosoit tahallas. Luulin että oot tosissas. My bad.

Ei noita sulle tule kukaan esittämään, eikä niitä tarvita, jotta asia voidaan pitää esillä. Se ei ole se pointti. Lapsikin sen ymmärtää.

On vain yksi!
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Mitä! Eihän täällä mun mielestä kukaan ole noin edes väittänyt. Oletko todella sitä mieltä, että jos ja kun tps ei ole tehnyt mitään väärää, ei sen kuulu ottaa kantaa asioihin?
Pelaatko sinä itse jääkiekkoa? Jos et, niin miksi sitten otat täällä kantaa kyseiseen lajiin liittyviin asioihin. Voisikohan asia olla niin, että tps haluaa olla osa yhteiskuntaa ja näyttää että sen arvot kestävät päivänvaloa myös tekojen osalta. Voisitko nyt vastata puolestasi siihen, että mitä harmia tps aiheuttaa puolustamalla vähemmistöjä? Pelkäätkö muiden joukkueiden kannattajien alkavan pilkkaamaan meitä pride-tps kannattajia?
Käsittämätöntä puutaheinää kirjoitat.
Jos olen TPS:n jäsen, niin en todellakaan harrasta koripalloa.
Mieti, jos itse noudatat yhteiskunnan pelisääntöjä, niin pitääkö sinun ilmoittaa ” koko kansalle” että noudatat yhteiskunnan pelisääntöjä? Eikö se ole itsestään selvä asia? TPS:nkin kohdalla on itsestään selvää, että kaikki otetaan seuraan tasa-arvoisina. Ei päivän selvää asiaa tarvitse erikseen todeta.
Moni asia TPS:ssä on pielessä, mutta tamä kaikkien yksilöiden tasa-arvoisuus on asia, mikä on TPS:ssä ihan tikissä. On ollut jo kauan ilman mitään asian esille nostamistakin.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Käsittämätöntä puutaheinää kirjoitat.
Jos olen TPS:n jäsen, niin en todellakaan harrasta koripalloa.
Mieti, jos itse noudatat yhteiskunnan pelisääntöjä, niin pitääkö sinun ilmoittaa ” koko kansalle” että noudatat yhteiskunnan pelisääntöjä? Eikö se ole itsestään selvä asia? TPS:nkin kohdalla on itsestään selvää, että kaikki otetaan seuraan tasa-arvoisina. Ei päivän selvää asiaa tarvitse erikseen todeta.
Moni asia TPS:ssä on pielessä, mutta tamä kaikkien yksilöiden tasa-arvoisuus on asia, mikä on TPS:ssä ihan tikissä. On ollut jo kauan ilman mitään asian esille nostamistakin.
Mitä pahaa tps aiheuttaa itselleen pitämällä näitä asioita esillä?
Kiitos etukäteen nopeasta vastauksestasi.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Käsittämätöntä puutaheinää kirjoitat.
Jos olen TPS:n jäsen, niin en todellakaan harrasta koripalloa.
Mieti, jos itse noudatat yhteiskunnan pelisääntöjä, niin pitääkö sinun ilmoittaa ” koko kansalle” että noudatat yhteiskunnan pelisääntöjä? Eikö se ole itsestään selvä asia? TPS:nkin kohdalla on itsestään selvää, että kaikki otetaan seuraan tasa-arvoisina. Ei päivän selvää asiaa tarvitse erikseen todeta.
Moni asia TPS:ssä on pielessä, mutta tamä kaikkien yksilöiden tasa-arvoisuus on asia, mikä on TPS:ssä ihan tikissä. On ollut jo kauan ilman mitään asian esille nostamistakin.
Piti jo antaa tämän olla mutta ei nyt vain pysty. TPS haluaa varmasti tämän kautta omalta osaltaan olla edelläkävijä ja suunnannäyttäjä. Kuten on moneen kertaan täälläkin todettu, yhdenvertaisuudesta, tasa-arvosta ja ihmisoikeuksista pitää puhua, tässä urheiluseuroillakin on iso mahdollisuus olla osaltaan vaikuttamassa. Mainitsit tuon koripallon. Sitä seuraan itsekin hyvin paljon ja siellä ollaan näissä asioissa paljon pidemmällä kuin lätkäskenessä. Jotenkin tuntuu koriksen parissa olevan varsin fiksua porukkaakin keskimäärin.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Käsittämätöntä puutaheinää kirjoitat.
Jos olen TPS:n jäsen, niin en todellakaan harrasta koripalloa.
Mieti, jos itse noudatat yhteiskunnan pelisääntöjä, niin pitääkö sinun ilmoittaa ” koko kansalle” että noudatat yhteiskunnan pelisääntöjä? Eikö se ole itsestään selvä asia? TPS:nkin kohdalla on itsestään selvää, että kaikki otetaan seuraan tasa-arvoisina. Ei päivän selvää asiaa tarvitse erikseen todeta.
Moni asia TPS:ssä on pielessä, mutta tamä kaikkien yksilöiden tasa-arvoisuus on asia, mikä on TPS:ssä ihan tikissä. On ollut jo kauan ilman mitään asian esille nostamistakin.
Miten se pointti voi vieläkin mennä ohi vai puhutko nyt jo jostain ihan muusta asiasta?
Totta kai ottavat kaikki mulaan seuraan.
Sulla menee puurot ja vellit nyt sekaisin. Kaikella rakkaudella.

Siis huominen teema, käydäänkö vielä yhdessä läpi? Palloseurassa asia voi olla ihan tikissä, en tiedä. Yhteiskunnassa näin ei ole, sen tiedän ja hekin sen tietävät ja haluavat asiasta muistuttaa ja antaa tukensa näin heille. Kaikille.

Eikö se ole hieno asia? Olla heikomman puolella? Auttaa toisia pyyteettömästi ja vielä mahdollisten lisäkulujen riskillä.

Ei heidän tarvitse syyllistyä mihinkään kurjaan, jotta voivat puuttua epäkohtaan.
Ei heidän tarvitse yhtään minkään takia pukea leikkiviittaa ylleen.

Halataan kun tavataan <3
 

gnarlie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"TPS pelaa lauantain kotiottelun Helsingin IFK:ta vastaan suvaitsevaisuutta ja yhdenvertaisuutta sekä ihmisten tasa-arvoisuutta kunnioittaakseen Pride-teemapaidolla." TPS tekee Liiga-historiaa Pride-pelipaidoilla - HC TPS.

Onko mielestäsi TPS:n jääkiekko-ottelu oikea paikka tällaiselle teemalle ja lisääkö Seuran suosiota tulevan viikonlopun teema ja politikointi? Onko mielestäsi tasapuolista kohtelua?

Ihan oikea paikka! Noin hienoilla paidoilla vois pelata koko kauden. Ostan kun tulee myyntiin jos rahat riittää.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
En edelleenkään ymmärrä, jos ongelma ei ole TPS:n toiminnassa, niin miten TPS voisi vaikuttaa sellaisiin asioihin, jotka ovat sen vaikutuspiirin ulkopuolella.
Tietyllä tavalla tällainen ”hyväksi julistautuminen” asiassa, joka on omassa organisaatiossa täysin kunnossa, on sellaista jopa halpahintaista irtopisteiden kalastelua, ettei paremmasta väliä.
Mutta kukin tyylillään ja ilmeisesti tämä on sitä ”hyvää ihmisyyttä” mitä TPS:n nykyjohto ajaa strategiassaan takaa. Urheiluseura yritetään muuttaa yhteiskunnalliseksi toimijaksi tilanteessa, jossa oma urheilutoiminta sakkaa pahemman kerran.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös