Miten saadaan yleisömäärät nousuun?

  • 728 985
  • 3 722

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
"TPS pelaa lauantain kotiottelun Helsingin IFK:ta vastaan suvaitsevaisuutta ja yhdenvertaisuutta sekä ihmisten tasa-arvoisuutta kunnioittaakseen Pride-teemapaidolla." TPS tekee Liiga-historiaa Pride-pelipaidoilla - HC TPS.

Onko mielestäsi TPS:n jääkiekko-ottelu oikea paikka tällaiselle teemalle ja lisääkö Seuran suosiota tulevan viikonlopun teema ja politikointi? Onko mielestäsi tasapuolista kohtelua?

Tästähän vielä puuttuu, että HIFK antaa kunnon persraiskauksen, niin sopii sekin teemaan.

Tosissaan mulle on ihan sama mitä pelejä siellä pelataan tai millä teemalla. Mitä kukaan menettää tuosta?
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
"TPS pelaa lauantain kotiottelun Helsingin IFK:ta vastaan suvaitsevaisuutta ja yhdenvertaisuutta sekä ihmisten tasa-arvoisuutta kunnioittaakseen Pride-teemapaidolla." TPS tekee Liiga-historiaa Pride-pelipaidoilla - HC TPS.

Onko mielestäsi TPS:n jääkiekko-ottelu oikea paikka tällaiselle teemalle ja lisääkö Seuran suosiota tulevan viikonlopun teema ja politikointi? Onko mielestäsi tasapuolista kohtelua?
Sulta unohtu jotain tuosta viestistä mutta ei hätää mä voin lisätä:

Turun puolest! Hyvä TPS!
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Tästähän vielä puuttuu, että HIFK antaa kunnon persraiskauksen, niin sopii sekin teemaan.

Tosissaan mulle on ihan sama mitä pelejä siellä pelataan tai millä teemalla. Mitä kukaan menettää tuosta?
Samaa mieltä tästä, ei kiinnosta pätkääkään millä teemalla ottelut pelataan kunhan kentällä pelataan 60 minuuttia jääkiekkoa. Plussaa jos Ahokas ottaa kädet pois taskuista pelin aikana. Peliesitykset antavat tarpeeksi aihetta tuskaan ja vitutukseen niin kyllä tuskaista tulee jos vielä tämän päälle tarvitsee teemasta vetää kilarit.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Kyllä kaikki nyt puoltaa vieraskairausta lauantaina. Hypetetty lauantaipeli, johon odotetaan ehkä kevään isointa yleisömäärää? Toivottavasti TPS todistaisi pelon vääräksi. Ja ei, EN ota Cmorea uudestaan.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"TPS pelaa lauantain kotiottelun Helsingin IFK:ta vastaan suvaitsevaisuutta ja yhdenvertaisuutta sekä ihmisten tasa-arvoisuutta kunnioittaakseen Pride-teemapaidolla." TPS tekee Liiga-historiaa Pride-pelipaidoilla - HC TPS.

Onko mielestäsi TPS:n jääkiekko-ottelu oikea paikka tällaiselle teemalle ja lisääkö Seuran suosiota tulevan viikonlopun teema ja politikointi? Onko mielestäsi tasapuolista kohtelua?
Ehdottomasti kyllä.
Tällä hetkellä yksi harvoista asioista joista seurasta voi olla ylpeä.
En minä tosin seuraa häpeä, vaikka edesottamukset ovat olleet nyt hyvinkin karmeita. En kyllä kiellä suunnatonta v-käyrän sojottamista ylöspäin. Hienoa, että tässä iässä siihen suuntaan vielä jokin osa minusta osoittaa.

Mikä asiasta tekee politiikkaa? Tähän kaneettiin törmää hyvin usein. Väitän sen olevan toisaalta kuultua ja hyvin omaksuttua omaan käyttöön. Asiaan sen enempää vihkiytymättä.

Kysymyksessä on filosofia, jonka perimmäinen tarkoitus on tukea ja kannustaa seksuaalivähemmistöön kuuluvan henkilön olemista ja elämää tasa-arvoisena yhteiskunnan jäsenenä. Ilman pelkoa tulla syrjityksi tai kohdata henkistä tai/ja fyysistä väkivaltaa siitä syystä, että hän on ihminen. Valitettavasti näin ei vielä ole ja tämän asian näkyväksi tuominen on jokaisen sellaisen tahon velvollisuus, jotka voivat vaikuttaa ihmisiin.

Olen läheltä nähnyt kun ihminen ajetaan siihen pisteeseen, että hän siirtyy ajasta ikuisuuteen oman käden kautta. Syy tähän ei ollut se, että hän oli homo. Syy tähän oli se, että mielenterveys ei kestänyt sitä väkivaltaa jota hän koki.

Tasa-arvoinen ja turvallinen elämä kuuluu kaikille.

Piste.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En oikein tiedä, mitä mieltä näistä sateenkaari-teemoista pitäis olla. Mites nää muut sorretut vähemmistöt? Koskas on lyhytkasvuisten, saamenkielisten, maahanmuuttajien tai autistien ilta? Nyt nostetaan yksi sorrettu väestönosa erityiseen asemaan, vähän ehkä hyvesignaloinnilta haiskahtavalta toiminnalla.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En oikein tiedä, mitä mieltä näistä sateenkaari-teemoista pitäis olla. Mites nää muut sorretut vähemmistöt? Koskas on lyhytkasvuisten, saamenkielisten, maahanmuuttajien tai autistien ilta? Nyt nostetaan yksi sorrettu väestönosa erityiseen asemaan, vähän ehkä hyvesignaloinnilta haiskahtavalta toiminnalla.
On valittu teemaksi tämä vähemmistö.
Syynä tähän ehkä ongelman laajuus lieveilmiöineen niin kotimaassa kuin kansainvälisesti.

Miksi ei lyhytkasvuisia? En tiedä. Onko heitä liian vähän? Suomessa lukumäärä ainakin on pieni. Heidän verkosto liian pieni? Ääni jää liian heikoksi.

Saamelaisten lukumäärä 10 kertaa suurempi. Asia ollut tapetilla. Teemana voisi olla ihan hyvä. Asia valitettavan kaukana meistä, mutta avosylin otan vastaan sen sivistyksen mitä heistä voisi meille antaa.

Maahanmuuttajien eteen Palloseura tekee työtä. Tiedoksenne. Tähänkin asiaan teema olisi enemmän kuin suotava.

Autistit ryhmänä on yksinkertaisesti liian suppea. Autismikirjo sen ja sijaan teemana taas olisi erinomainen! Lähipiirissäni näitä lapsia on. Mahtavia ihmisiä! Työskentelen myös näiden supersankareiden kanssa.

Mä voisin lähestyä autismikirjon suhteen Seuraa ja ehdottaa siihen liittyen jotain teema- tms. juttua hallille.

Minkä sinä ehdottamistasi valitset? Saa ottaa myös saman.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
On valittu teemaksi tämä vähemmistö.
Syynä tähän ehkä ongelman laajuus lieveilmiöineen niin kotimaassa kuin kansainvälisesti.

Miksi ei lyhytkasvuisia? En tiedä. Onko heitä liian vähän? Suomessa lukumäärä ainakin on pieni. Heidän verkosto liian pieni? Ääni jää liian heikoksi.

Saamelaisten lukumäärä 10 kertaa suurempi. Asia ollut tapetilla. Teemana voisi olla ihan hyvä. Asia valitettavan kaukana meistä, mutta avosylin otan vastaan sen sivistyksen mitä heistä voisi meille antaa.

Maahanmuuttajien eteen Palloseura tekee työtä. Tiedoksenne. Tähänkin asiaan teema olisi enemmän kuin suotava.

Autistit ryhmänä on yksinkertaisesti liian suppea. Autismikirjo sen ja sijaan teemana taas olisi erinomainen! Lähipiirissäni näitä lapsia on. Mahtavia ihmisiä! Työskentelen myös näiden supersankareiden kanssa.

Mä voisin lähestyä autismikirjon suhteen Seuraa ja ehdottaa siihen liittyen jotain teema- tms. juttua hallille.

Minkä sinä ehdottamistasi valitset? Saa ottaa myös saman.
Kiitos vastauksestasi. Hyvää pohdintaa, mutta valitsen jonkun muun.

Miks vaan yks vähemmistöryhmä nostetaan esille? Onko sateenkaarikansa vaan ollut tarpeeksi äänekästä ja saanut Palloseuran joskus vähän hitaan hallituksen tmv. reagoimaan?

Toi vaan kuulostaa yhden vähemmistön nostamista eriarvoiseen asemaan. Mullakin on karjalaista verenperimää ja mun pitää kokea olevani syrjitty, koska just mun vähemmistölle ei oo järjestetty mitään spessua peli-iltaa.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos vastauksestasi. Hyvää pohdintaa, mutta valitsen jonkun muun.

Miks vaan yks vähemmistöryhmä nostetaan esille? Onko sateenkaarikansa vaan ollut tarpeeksi äänekästä ja saanut Palloseuran joskus vähän hitaan hallituksen tmv. reagoimaan?

Toi vaan kuulostaa yhden vähemmistön nostamista eriarvoiseen asemaan. Mullakin on karjalaista verenperimää ja mun pitää kokea olevani syrjitty, koska just mun vähemmistölle ei oo järjestetty mitään spessua peli-iltaa.
Hienoa. Minä olen kuolemajärveläisten evakkojen jälkeläisiä. Sieltä muutaman mutkan jälkeen paikka löytyi Maskusta. Siellä rajan toisella puolella on kotitalosta enää perustukset jäljellä. Ooks sä käyny kattelemassa vanhoja paikkoja, isien ja äitien maita?

Sulla on täysi oikeus kokea olla syrjitty, mutta täällä asian ja tunteen purkaminen on turhaa. Todennäköisesti löytyy jokin taho, jonka kanssa asiaa voisi koittaa nostaa esiin.

Valitset siis evakot ja meidät, heidän jälkeläiset. Mä olen satavarmasti muuten paikan päällä.

E. Laitan valmiiksi jo yhteystiedot joka voisi auttaa sinua Yhteystiedot - Karjalan Liitto

Kiitos tuosta autismikirjon nostamisesta esiin. Kirjoitin sähköpostia jo Palloseuralle ja esitin toivomuksen ja idean. Neurokirjon mukana tuomat haasteet ovat hyvinkin tuttuja, niin tuttuja itselle että en ole edes ajatellut, että niitä voisi tälläkin tavalla tuoda mukaan keskusteluun. Näistä olisi myös hyvä keskustella ennakkoluulojen niittämiseksi. Tästä oikeasti vilpitön kiitos.

Otatko kopin evakoista? Minä toimin jo.
 
Viimeksi muokattu:

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Uskaltaakohan romaneille järjestää spesiaaliehtoota?
Urheiluhan tällä syrjityllä kansanosalla on osa DNA:ta. Toki enimmäkseen hevosurheilun ja nyrkkeilyn puolelta mutta kuitenkin.
Menetetään iso potentiaali harrastajien keskuudessa kun ei olla tähän keskitytty.

En tiedä kuka TPS:n puolelta tätä hoitaa mutta voiko jokin muu asia mennä tämän edelle? Välillä hävettää seuran toiminta ja putkinäköisyys, ei ihme ettei katsojia käy kun näin perseilee.


"Peli meille kaikille" on vaan sanahelinää.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hienoa. Minä olen kuolemajärveläisten evakkojen jälkeläisiä. Sieltä muutaman mutkan jälkeen paikka löytyi Maskusta. Siellä rajan toisella puolella on kotitalosta enää perustukset jäljellä. Ooks sä käyny kattelemassa vanhoja paikkoja, isien ja äitien maita?

Sulla on täysi oikeus kokea olla syrjitty, mutta täällä asian ja tunteen purkaminen on turhaa. Todennäköisesti löytyy jokin taho, jonka kanssa asiaa voisi koittaa nostaa esiin.

Valitset siis evakot ja meidät, heidän jälkeläiset. Mä olen satavarmasti muuten paikan päällä.

E. Laitan valmiiksi jo yhteystiedot joka voisi auttaa sinua Yhteystiedot - Karjalan Liitto

Kiitos tuosta autismikirjon nostamisesta esiin. Kirjoitin sähköpostia jo Palloseuralle ja esitin toivomuksen ja idean. Neurokirjon mukana tuomat haasteet ovat hyvinkin tuttuja, niin tuttuja itselle että en ole edes ajatellut, että niitä voisi tälläkin tavalla tuoda mukaan keskusteluun. Näistä olisi myös hyvä keskustella ennakkoluulojen niittämiseksi. Tästä oikeasti vilpitön kiitos.

Otatko kopin evakoista? Minä toimin jo.
En ole koskaan käyny Viipurissa äitini kotipaikkoja katselemassa, siitä yksinkertaista syystä, että mua on aina lähinnä oksettanut itänaapurin touhut. Niin neuvostoaikana kuin nykyisessä Putinlandiassa.

En myöskään tiedä, aktivoidunko tossa evakkoteeman eteenpäin viemisessä. Kuten eilen kirjoitin, koen vähän ongelmalliseksi nää pelien yhteyteen tungetut vähemmistöteemat. Näitä vähemmistöjä kun riittää loputtomasti ja vain osan nostaminen esille sotii pahasti tätä nykypäivän tasa-arvokoohotusta vastaan. Eikä siinäkään oo mitään järkeä, että jokainen peli teemoitettais jonkun syrjityn vähemmistön mukaan. Silloinhan ne menettävät kokonaan merkityksensä. Parempi olis, jos vaan pelattais jääkiekkoa ja jätettäis nää hyvesignaloivat teemaillat muille foorumeille.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole koskaan käyny Viipurissa äitini kotipaikkoja katselemassa, siitä yksinkertaista syystä, että mua on aina lähinnä oksettanut itänaapurin touhut. Niin neuvostoaikana kuin nykyisessä Putinlandiassa.

En myöskään tiedä, aktivoidunko tossa evakkoteeman eteenpäin viemisessä. Kuten eilen kirjoitin, koen vähän ongelmalliseksi nää pelien yhteyteen tungetut vähemmistöteemat. Näitä vähemmistöjä kun riittää loputtomasti ja vain osan nostaminen esille sotii pahasti tätä nykypäivän tasa-arvokoohotusta vastaan. Eikä siinäkään oo mitään järkeä, että jokainen peli teemoitettais jonkun syrjityn vähemmistön mukaan. Silloinhan ne menettävät kokonaan merkityksensä. Parempi olis, jos vaan pelattais jääkiekkoa ja jätettäis nää hyvesignaloivat teemaillat muille foorumeille.
Eli öyhötät mielummin.

Ja kun kaikkia vähemmistöjä ei voi tuoda esiin, niin pidetään kaikki piilossa.
Ja kun naapuri saisi viiskymppiä niin käytät satasen tämän torpataksesi?

Tapahtumat tai teemat eivät ota mitään pois siltä mitä peräänkuulutat. Ei mitään. Vai oletko eri mieltä?

Onneksi asiaa ei koe ongelmalliseksi päättävät elimet. Onneksi. Hallille ei ole pakko mennä. Ja jos esim. Pride, autismikirjo tai evakko-teema aiheuttaa noin vahvoja oireita, niin niistä olisi hyvä käydä puhumassa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eli öyhötät mielummin.

Ja kun kaikkia vähemmistöjä ei voi tuoda esiin, niin pidetään kaikki piilossa.
Ja kun naapuri saisi viiskymppiä niin käytät satasen tämän torpataksesi?

Tapahtumat tai teemat eivät ota mitään pois siltä mitä peräänkuulutat. Ei mitään. Vai oletko eri mieltä?

Onneksi asiaa ei koe ongelmalliseksi päättävät elimet. Onneksi. Hallille ei ole pakko mennä. Ja jos esim. Pride, autismikirjo tai evakko-teema aiheuttaa noin vahvoja oireita, niin niistä olisi hyvä käydä puhumassa.
En ole tässä mitään öyhöttänyt, vaan aika maltillisesti esittänyt oman näkemykseni asiasta. Sehän on vissiin keskustelupalstan tarkoitus. En myöskään koe minkäänlaisia oireita tän asian suhteen. Sulle tää tuntuu olevan elämää suurempi asia, kun jaksat noin provosoitua. Näitä teemamatseja järjestetään, jos/kun joku sen tärkeäksi kokee, mä vaan en näe niissä hirveesti mitään järkeä. Ja pelejä käyn muutenkin niin harvoin katsomassa, että mun poissa- tai läsnäoloni ei vaikuta asiaan mitenkään.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Väsyttävää on että tämäkin "keskustelu" pitää käydä joka vuosi. Se tietysti on tällaisen öyhötyksen tarkoituskin.

Kuka jaksaa vuodesta toiseen vastailla näihin: "Miksi ei ole jalkasilsasta kärsivien tuki-iltaa???!!?!" -tyylisiin juttuihin? Sitten kun kukaan enää ei, tämäkin palsta täyttyy näistä vitun Rameista, jotka yrittävät keksiä mitä vain perusteluja että jonkin ottelutapahtuman nimessä ei lukisi Pride.

Surullista touhua, mutta melkoinen ajan kuva taas. Itse en todellakaan enää jaksa tähän osallistua, mutta oikeasti: Menkää itseenne jos tämä pride-peli on teidän mielestänne jokin kummallinen juttu.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tepsin logo kuvastaa jotenkin turkulaisuutta, ollaan tosiaan aivan liiaksi mustaa tai valkoista. Ei päde vain lätkäämme, vaan kaupunkimme päätöksentekoon laajemminkin. Tuo keskustelu hallin sijainnista kuvastaa hyvin tuota puolta. On vain Artukaisiin autoileva tai Ratapihalle kävelevä, ei voi olla mitään muuta siitä välistä. (sisältää tahallista kärjistämistä) Katson, jaksanko jatkaa tätä myöhemmin.

Tuossa kuitenkin yksi asia, joka ei tuo nykynuoria kovin lähelle meitä vanhempia TPS-kannattajia.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Väsyttävää on että tämäkin "keskustelu" pitää käydä joka vuosi. Se tietysti on tällaisen öyhötyksen tarkoituskin.

Kuka jaksaa vuodesta toiseen vastailla näihin: "Miksi ei ole jalkasilsasta kärsivien tuki-iltaa???!!?!" -tyylisiin juttuihin? Sitten kun kukaan enää ei, tämäkin palsta täyttyy näistä vitun Rameista, jotka yrittävät keksiä mitä vain perusteluja että jonkin ottelutapahtuman nimessä ei lukisi Pride.

Surullista touhua, mutta melkoinen ajan kuva taas. Itse en todellakaan enää jaksa tähän osallistua, mutta oikeasti: Menkää itseenne jos tämä pride-peli on teidän mielestänne jokin kummallinen juttu.
Olihan juuri äskettäin New York Rangersilla oma prideteemainen ottelu. NHL:ssa ei ole enää mikään uusi juttu.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Koska näiden teemaottelujen ympärillä käydään ihan kuumana, niin eikö olisi kaikkein yksinkertaisinta, että TPS järjestäisi vain ja ainoastaan jääkiekko-otteluita, joihin olisivat tervetulleita ihan kaikki maailman vähemmistöt ja enemmistöt.
Urheilu on urheilua. Maailman ongelmat pitää ratkaista muualla kuin urheilun sisällä. Varmasti kaikki viihtyisivät katsomossa huomattavasti peremmin, kun kyseessä olisi vain ja ainoastaan jääkiekko-ottelu ilman mitään muita ulokkeita ja tarkoitusperiä. Miksi sellaisia asioita pitää sekoittaa keskenään, jotka eivät liity toisiinsa kuin korkeintaan mutkan kautta. Nautitaan urheilusta sellaisenaan. Onko liikaa vaadittu?
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
@eki likanen hyvin tossa nostikin että tää sama keskustelu käydään herranjumala joka vuosi. Ei saatana.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole tässä mitään öyhöttänyt, vaan aika maltillisesti esittänyt oman näkemykseni asiasta. Sehän on vissiin keskustelupalstan tarkoitus. En myöskään koe minkäänlaisia oireita tän asian suhteen. Sulle tää tuntuu olevan elämää suurempi asia, kun jaksat noin provosoitua. Näitä teemamatseja järjestetään, jos/kun joku sen tärkeäksi kokee, mä vaan en näe niissä hirveesti mitään järkeä. Ja pelejä käyn muutenkin niin harvoin katsomassa, että mun poissa- tai läsnäoloni ei vaikuta asiaan mitenkään.
Ihmisyys ja tasa-arvo ovat elämääni suurempia asioita.
Provosoitunut olen tästä langasta ihan tasan nolla.
Päin ja vastoin, tämä kantoi hedelmää.
 

kiripuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Colorado Avalanche
En ole tässä mitään öyhöttänyt, vaan aika maltillisesti esittänyt oman näkemykseni asiasta. Sehän on vissiin keskustelupalstan tarkoitus. En myöskään koe minkäänlaisia oireita tän asian suhteen. Sulle tää tuntuu olevan elämää suurempi asia, kun jaksat noin provosoitua. Näitä teemamatseja järjestetään, jos/kun joku sen tärkeäksi kokee, mä vaan en näe niissä hirveesti mitään järkeä. Ja pelejä käyn muutenkin niin harvoin katsomassa, että mun poissa- tai läsnäoloni ei vaikuta asiaan mitenkään.
Olen syyllinen tähän sateenkaarikansasta lähteneeseen keskusteluun. Tein hieman provosoivat kysymykset ja mielipiteitä tuli. Ehkä muutama teema puuttui: terveyden - ja hyvinvoinnin työntekijät, poliisi- ja suojelutoiminnan työn tekijät, politikot, jne.

Tämän ketjun otsikko on "Miten saada nopeasti yleisömäärät nousuun?". Meillä on noin 330.000 asukkaan seutukunta. Halliin mahtuu max 11.820 katsojaa. Siinä faktat. Yritin saada vastausta kysymykseen onko jääkiekkofoorumi yleensä oikea foorumi tällaisiin vähemmistöjen (filosofisten) asioiden ajamiseen saatika TPS:n yleisömäärän nousuun?

Esim. tämä sateenkaariteema. Voimalla on aina vastavoima, niin tälläkin "filosofialla". Kahdeksan (8) vuotta sitten samaa sukupuolta olevat saivat aikaiseksi avioliittolakiin muutoksen, joka tuli voimaan 2017. Taistelu oli verinen ja hyökkäys kirkkoa kohtaan oli agressiivinen - mielestäni kohtuuton. Voittaneet ylpeilivät sillä, kuinka monta kymmentätuhatta erosi taistelun tuloksena kirkosta.

Oma taustani on, että kuulun kirkkoon ja käyn kirkossa rippijulissa, häissä ja hautajaisissa sekä satunnaisesti Tuomikirkossa kuuntelemassa joululaulukonserttia. Lisäksi kehitysvammainen tyttäreni on käynyt seurakunnan järjestämillä kesäleireillä. Olen teknoraatti. Vaimoni on eronnut kirkosta. Minusta oli aivan sama saiko homot ja lesbot saman kohtelun, taloudelliset edut ja mahdollisuuden mennä naimisiin kuin heterot. Mutta en pitänyt siitä tavasta, miten homot ja lesbot hyökkäsivät kirkon kimppuun. Uskon että en ole ainoa.

Asiaan: mielestäni yleisömäärän kasvattamiseksi pitäisi tehdä töitä sen suuren enemmistöryhmän puolesta, jotka ovat kiinnostuneita TPS:n jääkiekosta eikä mistään vähemmistö ryhmästä, aatteesta tai muusta. Se suuri jääkiekkokansa on kaikonnut TPS:n pyhätöstä ja tällaiset filosofiset teemat saattavat vain aiheuttaa vastakkain asettelua kannattajissa. TPS:n markkinointi ja viestintä ei nyt löydä oikeaa kohderyhmää, vaan tuhlaa resursseja kyseenalaisilla teemoilla. Pahimmassa tapauksessa yleisöä vain lähtee lisää katsomosta. Turun puolest! Hyvä TPS!
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Asiaan: mielestäni yleisömäärän kasvattamiseksi pitäisi tehdä töitä sen suuren enemmistöryhmän puolesta, jotka ovat kiinnostuneita TPS:n jääkiekosta eikä mistään vähemmistö ryhmästä, aatteesta tai muusta. Se suuri jääkiekkokansa on kaikonnut TPS:n pyhätöstä ja tällaiset filosofiset teemat saattavat vain aiheuttaa vastakkain asettelua kannattajissa. TPS:n markkinointi ja viestintä ei nyt löydä oikeaa kohderyhmää, vaan tuhlaa resursseja kyseenalaisilla teemoilla. Pahimmassa tapauksessa yleisöä vain lähtee lisää katsomosta. Turun puolest! Hyvä TPS!
Vaikka tämä keskustelu täällä käydäänkin miten yleisömäärät saadaan nousuun ketjussa niin tuskin tps organisaationa pyrkii näin nostamaan katsoja määriä ainakaa dramaattisesti. Itse näen tälläisten teemojen vain osoittavan seuran olevan kiinnostunut yhteiskunnan ongelmakohdista ja sanoa, että seura on avoin kaikille pelaajille ja katsojille omista suuntautumisista huolimatta. Go tps!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös