Ikä 34
Pituus 167 paino 62,5
Penkkiä teen 50:llä 10-8-7 sarjan.
Kyykkyä teen 60:llä 11-11-11 sarjan.
Kuupperi: vuonna -88 3050
Leukkoja n. 20 kpl
Minulla on jotenkin suhteettoman voimattomat jalat, en tosiaankaan saa kyykkyä enempää. Eivät jalat mitenkään erityisen ohuet ole ja niissä lihasmassaa kertyy harjoittelemalla ihan hyvin lisää. Prässillä teen 60 kilon painoilla (en tiedä mitä kelkka painaa) 11-10-9 sarjan. Voi johtua siitä, että minulla on synnynnäisesti lyhyet reiden takaosan lihakset. Jalat näyttää alkavan ikäänkuin vartalon etupuolelta. Venyttelen kyllä aina treenipäivän iltana kutakin venytysliikettä puoli minuuttia venytyksessä pitäen. Silti en saa sormenpäitä 10 senttiä lähemmäs varpaita suorin polvin. Jos jollain on hyviä vinkkejä ongelmani ratkaisemiseksi, niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.
Toinen ongelmani on vatsalihakset. Rasvaprosentti on n. 10% ja orastavaa pyykkilautaakin on näkyvissä. Mutta vatsa on aivan väärän muotoinen! Se pömpöttää pyöreänä kuin jollain naisella. Voimaa vatsalihaksissa pitäisi olla, teen rutistuksia sarjan 30-21-20. Olisiko minulla rasvaa vatsalihasten sisäpuolella vai onko tämä synnynnäinen ominaisuus, jolle ei mitään voi? Ei kyllä tuntuisi olevan mieltä yrittää painaa rasvaprosenttia väkisin alle 10. Onko jotain konstia "kiristää" vatsalihaksia?