Ihan vaan voita. Voita ei mikään voita. Ja joo, oli kaapissa vielä muutama silli minulle ja pojalle.
Liekö vaan sillinkutjaketta?Silliä kullekin.
Ihan vaan voita. Voita ei mikään voita. Ja joo, oli kaapissa vielä muutama silli minulle ja pojalle.
Liekö vaan sillinkutjaketta?Silliä kullekin.
Päivällä söin jälkikasvuni tekemää makaronilaatikkoa. Oli todella hyvää.
Lounaalla muuten sama setti, mutta savulohta minulla ei ole. Illemmalla sitten lisää uusia perunoita, kasslerpihvejä, kastiketta ja varmaan tuota salaattiakin riittää sinne saakka jos en ala sitä ahmimaan lounaalla.Uusia perunoita, sipulivoikastiketta, silliä, savustettua lohta ja vihersalaattia. "Kevyt" ja maittava juhannuslounas (perinteitä kunnioittaen).
Tänään on suunnitelmissa, että söisin jotain, toki pelkkä juominen saattaa riittää.
Heittämällä lautanen tyhjäksi, kuulostaa öö omanlaiseltaan.Kermainen lohikeitto ilman sen kummempia "twistejä" - jokainen sai toki lisätä tuoretta korianteria makunsa mukaan. Ilman korianteria maistui n. puolitoistavuotiaalle kyläilijällekin heittämällä, lautanen tyhjäksi...
Joo... Sanavalintani tällä kertaa ontuu, pahemman kerran, joskin pienten lasten ruokailuja muutamia tähän ikään nähneenä, ei ehkä sittenkään suuremmassa kuvassa...Heittämällä lautanen tyhjäksi, kuulostaa öö omanlaiseltaan.
Eikun, olihan tuo pilkku oikeassa paikassa. Itse pilkkua viilasin, niinsanotusti.Joo... Sanavalintani tällä kertaa ontuu, pahemman kerran, joskin pienten lasten ruokailuja muutamia tähän ikään nähneenä, ei ehkä sittenkään suuremmassa kuvassa...
Ei ne Rodoksella viime syksynä tyrkyttäneet ranskalaisia. Muutaman euron gyros ja hyvää oli.Kävin Kouvolan kreikkalaisessa ravintolassa syömässä gyrosia tänään. Taisi olla jo 5. kerta, kun kävin siellä. Annos oli ihan ok, mutta ei tarvitsisi kreikkalaisten tunkea ranskalaisia joka ruokaan. Listalla luki, että gyrosrulla, niin ei siinä voinut olettaa olevan ranskalaisia mukana. Tosin kysymällähän se olisi selvinnyt. Sama homma oli Rodoksellakin kesäkuun alussa. Ranskalaisia tungettiin joka ruokaan, kuten myös 2019 Kreetalla.