Stolishnaja-votkaa juon just nyt. Jos alkaa tympiä, on muitakin viinoja tossa käden ulottuvilla.
Mulla menee Stalinskayaa. On kyllä kohta loppu.
Stolishnaja-votkaa juon just nyt. Jos alkaa tympiä, on muitakin viinoja tossa käden ulottuvilla.
Riittääkö tuo määrä, näin helteellä..? Tuli vaan mieleen.Vettä. Ihan vitusti vettä.
Kasvaisikohan minttu hyvin parvekkeella kukkaruukussa? Parvekkeeni on kaakonsuuntaan ja hyvin aikaisin iltapäivällä jo varjon puolellla, miten lie vaikuttaa mintun kasvuun tämmöinen valaistusolosuhde. Mutta samaa mieltä siitä, että minttu sopii rommin kanssa yhteen.Kenellä kasvaa minttua pihassa, tietävät, että minttu on vittumainen leviämään ja kasvaa missä vaan. Siksi ajattelin käydä ostamassa rommia ja limeä sekä harventaa hieman minttukasvustoa.
Montako prosenttista?Mansikkamehua keittelen ja samalla siemailen edellistä erää.
Tässä ei nyt parane prosenteilla kikkailla vaan 0% kirkasta jatkeena mehulle. Ja onhan tuo jumalten juomaa jääkylmänä näillä keleillä.Montako prosenttista?
Itse olen tyytynyt, rapakaliasta astetta parempaan kuraveteen.
Vettä. Ihan vitusti vettä.
Se kasvaa missä vaan. Meillä on terassiin tehty sellainen reikä istutuksille. Betonilaattaa siinä ympärillä ja minttua puskee lautojen välistä kun betonilaatan sauma kelpaa. Laitoin tohon joskus 15v sitten kaupasta haetun ja katkotun mintunjämän ja se kasvaa siihen joka kevät takaisin.Kasvaisikohan minttu hyvin parvekkeella kukkaruukussa? Parvekkeeni on kaakonsuuntaan ja hyvin aikaisin iltapäivällä jo varjon puolellla, miten lie vaikuttaa mintun kasvuun tämmöinen valaistusolosuhde. Mutta samaa mieltä siitä, että minttu sopii rommin kanssa yhteen.
Et kai ala terveysnynnyilemään? Kohta Health& Heal-messuilla oma ständi.Koivumahlaahan tässä, ja tyrnimehua. Mitä muutakaan. Se on meitsi.