Tuntuis kyllä ihan siltä.Olisiko tänään pikkuperjantai?
Olisiko tuo semmoinen mitä voisi kokeilla? Minun suuhun kun ei ole vielä hyvää punaviiniä eksynyt. En ole kyllä moneen vuoteen ostanutkaan kun kokemukset on ollut huonoja.Punaviiniä nautiskellaan. Espanjalaista Tempranillo rypäleistä tehtyä. Noilla aspekteilla harvemmin vikaan menee valinta.
Kyllä mie suosittelen. Ei ole yleensä mehumaisinta litkua Tempranillot, vaan löytyy vähän luonnettakin.Olisiko tuo semmoinen mitä voisi kokeilla? Minun suuhun kun ei ole vielä hyvää punaviiniä eksynyt. En ole kyllä moneen vuoteen ostanutkaan kun kokemukset on ollut huonoja.
Mulla meinaa pukata delirium tremensiä, joten lääkkeeksi, vain lääkkeeksi olen imuroinut pari ale kokkia. Lisäksi hunajakahvia, greippilimpsaa ja pimppinesteitä. Kyllä tää tästä.Eilen join Delirium Tremensiä, lonkeroa ja yhden Ale Coqin. Tänään luultavasti mehu-vesi-kahvilinja.
Täällä taas Durius Temparnillo 2016. Vuosikerta 2012 oli/on mielestäni parempaa, mutta tämäkin oikein hyvää varsinkin hintaan nähden.Punkkua menee täälläkin, espanjalainen Celeste Crianza 2015 joutui avautumaan.