Mitä tänään juotaisiin?

  • 17 232
  • 185

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään on mennyt hanavettä ja teetä. Ehkä voisin vielä juoda kahviakin tänään. Ja illempana saatan oikein repäistä ja juoda kuumaa mehua.
 
Viimeksi muokattu:

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Punaviiniä nautiskellaan. Espanjalaista Tempranillo rypäleistä tehtyä. Noilla aspekteilla harvemmin vikaan menee valinta.
 

Glove

Jäsen
Punaviiniä nautiskellaan. Espanjalaista Tempranillo rypäleistä tehtyä. Noilla aspekteilla harvemmin vikaan menee valinta.
Olisiko tuo semmoinen mitä voisi kokeilla? Minun suuhun kun ei ole vielä hyvää punaviiniä eksynyt. En ole kyllä moneen vuoteen ostanutkaan kun kokemukset on ollut huonoja.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olisiko tuo semmoinen mitä voisi kokeilla? Minun suuhun kun ei ole vielä hyvää punaviiniä eksynyt. En ole kyllä moneen vuoteen ostanutkaan kun kokemukset on ollut huonoja.
Kyllä mie suosittelen. Ei ole yleensä mehumaisinta litkua Tempranillot, vaan löytyy vähän luonnettakin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En sitten viettänyt eilen pikkuperjantaita. Oikeana perjantaina kerkee.

Kaffee on tippunut, joten sitä nyt.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eilen join Delirium Tremensiä, lonkeroa ja yhden Ale Coqin. Tänään luultavasti mehu-vesi-kahvilinja.
Mulla meinaa pukata delirium tremensiä, joten lääkkeeksi, vain lääkkeeksi olen imuroinut pari ale kokkia. Lisäksi hunajakahvia, greippilimpsaa ja pimppinesteitä. Kyllä tää tästä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Yrttihaudukkeita ja kuumaa mehua. Clipper on näköjään vaihtanu pusseja jossain kohtaa tai muistan jotain väärin.
 

ace

Jäsen
Paikallisessa panimossa pantua Heinekeniä 6 tölkkiä ja litran leka Unicumia n. 32€. Eiköhän näillä pärjätä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kaljaa tässä pitää tissuttaa, kun eilen loppui gin ja tonic.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Huamena pitäs mennä tyämaalle ja Karjala on viä viittä vaille juamatta. Ei hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös