Mitä tänään juotaisiin?

  • 17 198
  • 185

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Vastine tuolle mitä tänään syötäisiin ketjulle, että mitäpä sitä sitten tänään joisi. Kaljaa? Viinaa? Limpparia?
Eiköhän tänään mennä ihan vesilinjalla.

Idean ketjuun sain @Kiekkokatsoja :lta
 
K

Kiekkokatsoja

Ohos. Taidan olla (huonojen) "ideoiden isä"?

Heräsin tänääkin kovin myöhään, no lomalla se on ok. Aamukahvilla, eli sitä juon. Tunnustan, että tänään otin ennen kahvia, yhden pienen rapakaljan. Rapakalja = kaupan halvin versio.
Eilen meni viiniä, hieman kirkasta, kaljaa, siideriä ja muistaakseni yksi lonkero. Tosin eilen olin fiksu ja aloitin vasta klo 16 maissa.
Tänään luulen että muutamalla kaljalla, viinillä, ehkä lonkerolla sillee kevyttä tasoittelua vain.
Joo tipaton alkaa joskus.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilisen hauskan ja kostean illan jälkeen muutama jääkylmä lonkero olis erittäin kova sana, mutta yöks pitää mennä duuniin, joten vissyllä mennään..
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vettä. Mehua. Joo, kyllä mä repäsin ja join kahviakin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään juon Liptonin teetä, Lidlin Siti-kivennäisvettä, hanavettä ja ehkä vielä kahvia.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kävin kaupassa ja ostin Pepsi Max Cherryä ja pistin puoleksitoista tunniksi pakastimeen niin, että limun seassa on jo hiukan jäähileitä. Sitä tässä nyt lipitän.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kahvi, vesi, olut ja urheilujuoma tänään ohjelmassa. Treenaamaan, saunaan ja siitä sitten muutama olut naamariin ja nukkumaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Rekkamiesten kahavit, Jopelta lainattua.
No kahvia otan siis lisää. Yksin, ei ole sananmuunnoksen mukainen tilanne.
Rapakaljaa myös juon.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Brewcatsin darkest sour oli hyvää marjamehua, nyt menossa seuraavaa mustaa, Old Engine Oil black ale. Kuuntelussa ei silti black metalia vaan Stevie Wonderia.
 

MegaForce

Jäsen
Tänään (viim. 12h aikana) olen juonut mm. 3 kuppia kahvia, hieman maitoa kahvin kanssa, muutama lasi vettä, about 2dl tuoremehua, 0,33l Helsinki grape long drink ja 0,33l Karjala-tölkki.
 

Baldrick

Jäsen
Tänään (viim. 12h aikana) olen juonut mm. 3 kuppia kahvia, hieman maitoa kahvin kanssa, muutama lasi vettä, about 2dl tuoremehua, 0,33l Helsinki grape long drink ja 0,33l Karjala-tölkki.

Et yhtään Megaforcea kuitenkaan? Eikös se ole joku kahvinmakuinen halppis energiajuoma?

Itse tässä tänä aamuna ryystänyt 7elevenistä ostetun takeaway-kahvin (americano), persikanmakuisen vitamiiniveden 0,5L (brändistä en osaa sanoa), sekä työn alla on vielä Watson'sin kivennäisvesitölkki 0,33l ja litran vesipullo.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ollaan juotu ja juodaan lisääkin vettä, vichyä (sitruuna), itsepuristettua appelsiinimehua ja proteiinijuomaa (luonnollisesti hera 80 ja makuna mustikka-vaniljia). Miestä väkevampää ei ole vähään aikaan mennyt eikä mene.
 

MegaForce

Jäsen
Et yhtään Megaforcea kuitenkaan? Eikös se ole joku kahvinmakuinen halppis energiajuoma?

Itse tässä tänä aamuna ryystänyt 7elevenistä ostetun takeaway-kahvin (americano), persikanmakuisen vitamiiniveden 0,5L (brändistä en osaa sanoa), sekä työn alla on vielä Watson'sin kivennäisvesitölkki 0,33l ja litran vesipullo.
Megaforce on tosiaan halpis energiajuoma joka maistuu lähes samalta mitä muutkin energiajuomat. Sitä en ole toisaalta ole juonut varmaan tämän nickin luomisen jälkeen.

Nyt juon vihreää teetä.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Minä juon vain vettä ja kahvia, niin kuin yleensäkin. Viimeksi olen juonut jotain muuta juhannuksena, jolloin otin vähän viinaa ja kaljaa. Muihin juomiin en taida olla tänä vuonna koskenutkaan, mutta viime syksynä taisin pari kertaa juoda lonkeroa ja Gambinaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minä juon nyt kahvia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään maistellaan louhisaaren juomaa. Jos tällä kertaa olisi maut kohdillaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös