Mitä tänään juotaisiin?

  • 17 208
  • 185

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Albert Le Coqia muutama. Aiemmin tänään on mennyt Spriteä, vettä ja kahvia.
 
Kahvia tuossa kupissa on. Kylmenee nopeasti kun sitä juo silleen hitaasti tai ei aina edes muista hörppiä. Kahvikupissani muuten lukee: "Sain lahjaksi vain tämän surkean mukin!"
 
Minäkin olen juonut sumppia tänään. Ei ole meikälle jokapäiväistä. Onko tuo mukisi tokaisu jokin huumorimielessä hankittu?

Sain valita sen vuosia sit palkinnoksi, kun olin katkolla ja voitettiin yksi tietovisakilpailu. Otin helpot pois kun kysyttiin jotain jääkiekostakin :) Join tietty viime synttäreillä kahvit tuosta kupista ja mikä ettei myös ensi vuoden kolmekymppisillä!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minälle tuli yllättävä vapaa huamiseksi. Mitä tekee Setämies? Juo juovuttavaa. Vaimo taas saikulla niin ostin, ullatus ullatus, kolmen kilon kasapanoksen "hänelle", juustojen ja joittenkin neekerialaisten mansikkien kera. Vähän mallasta myös toki itselleni, ja pienen pullon väritöntä pööpöä. Vaimo oli kovin kiitollinen kun olin niin huomaavainen ja kun ostin vielä marabuun soklettia kylkeen. Pistän viälä kohta paukkumaissia ja aateltiin alottaa se Dplayn Estonia kohudokkari. Näillä näkymin perjantaikin olis vapaa, mutta ei uskalla huamena jatkaa urheilua koska noin kello kolmeen huamena pitää ootella puhelua että mikä on meininki.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No, nam, nam, nam....
Mulla on 24-pack Sandelssia hyllyssä, osa kylmässä, sixpack lonkeroa kylmässä, kolmen litran tonkka punkkia pöydällä ja vieressä puoli pulloa tummaa liki murrosikäistä rommia, Flor se Cana.
Syy moiseen yltäkylläisyyteen on, että tytär tulee perheineen tänään viikonlopuksi kylään ja olen varustautunut periaatteella "Jokaiselle jotakin!"

Joo - en ole unohtanut lapsia eli heille on hankittu ihan omat juttunsa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Bulkkia hyi olkoon. Huomenna erikoisempia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Varmaan tuplasuolattua vichyä tänään. Alkoholia ei jaksa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jääkaapissa on puolen litran Fosters, onpa toinenkin siltä varalta että Pelicans tarjoaa syyn avata molemmat jo tänään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vissyä ja lehmän udarmaitoa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sekoitatko nämä vai juotko vuorotellen? Kaksin käsinkö siellä kiskotaan?

Juon suoraan utareesta maidon ja vissyn mineraalivesilähteestä.

Edit: erikseen. Sekoitelma on niin pahhaa että lentääpi herkästi yrjölöinen etenkin migreenissä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Varmaan glögiä. En ole ottanut pisaaraakaan mitään alkoholipitoista vuoden harmaimman päivän jälkeen, onko siitä nyt tasan viisi viikkoa aikaa? Ei ole tietoista tipattomuutta, ei vain ole tullut otettua. Aiemmin syksyn aikana tuli otettua joka viikonloppu. Eikä pahemmin tee nyt edes mieli alkoholia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Stolishnaja-votkaa juon just nyt. Jos alkaa tympiä, on muitakin viinoja tossa käden ulottuvilla.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Eiköhän tämä ilta mene ihan bulkkilagerin ja karpalolonkeron voimin.

Ihan vaan ettei lähde lapasesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös