No äläs nyt, ei tämä niin vakavaa ole. Muistelen kyllä että sinulta tuli aiemmin joku ilmoitus viestitauosta tähän ketjuun, mutta se ei tainnut toteutua? Hyvä niin.
Jos olen käyttänyt ärsyttävä tuuba tms sanoja niin sitä pahoittelen.
Sen verran vielä että onhan tässä 1,5v aikana monasti uhottu, että pidetään taukoa, mutta yleensä se on katkennut johonkin tähän ketjuun tuotuun lööppiuutiseen, jotka 90% ovat kertoneet jostain yksittäisestä hintapiikistä. Useasti tuonut sitten omia pidemmän ajan lukuja rinnalle. Nyt tänä keväänä ollutkin jo pidempiäkin taukoja kun ei esim. sen OL3-huollon takia tarvinnutkaan yöunia menettää. Vaikka tänne sellainenkin lööppijuttu linkitettiin talvella.
Itseasiassa jo ennen kuin itse olin edes pörssisähkössä (ilmoittanut vasta siihen menosta) tällä palstalla kehoitettiin päivittämään talven mittaan kuulumisia (linkki). Käsitin tuon myös toteutuneiksi hinnoiksi. Toki kyseessä oli toissa talvi ja samaa jatkettu siitä eteenpäin, mutta ainakin yksi nimimerkki on joskus tätä ihan oikeasti pyytänyt. Ettei täällä vain ihan omatoimisesti julisteta, vaikka niin joku saattaa teksteissään väittää.
Onkohan Loviisan vuosihuolto saatu päättymään kun 20.00 jälkeen tullut pikkuhiljaa enemmän ydinvoimaa seurantaan.. Näköjään toinen reaktori on nousemassa muutaman päivän viivästyneenä. Toisen revisio alkaa sitten viikonloppuna. Huomenna onkin mielenkiintoista nähdä kun kaikki ydinvoimalat...
keskustelu.jatkoaika.com
Edit: näin myös kirjoitin 13.9.2022 ilman päivääkään pörssisähkössä olleena. Ja samaa mieltä 10.4.2024.
"Ideana tossa pörsäsähkötestissä kuitenkin on se, mistä olen kirjoittanut ennenkin, että en usko hetkeäkään että sähköyhtiöiden kiinteät hinnat laskevat oikeaa tahtia kun on sen aika. Koko kesän kestäneen pelottelun jälkeen hinnat on vedetty ylös ja siellä ne pysyy vaikka ne suurimmat kauhukuvat eivät toteutuisikaan. Voivat jopa vielä nousta entisestään talvea kohti."