Minardi sucks.
bob barnes kirjoitti:
Seppästä hehkutetaan milloin missäkin mediassa , talousguruna ,miten halpoja pisteitä joukkueella on, ? ,eli kovin jätkä talospuolella onkin se joka vuodesta toiseen potetiaalisella talousalueella saa kaavittua vähiten sponsorirahaa kasaan ?. Tässä me ollaan kieltämättä oltu mestareita jo useampana vuonna.
Samaa mieltä. Homman ydin näyttäisi olevan siinä, että ennenkaikkea mietitään
"miten saadaan tämä touhu pyöritettyä mahdollisimman halvalla" sen sijaan, että
"miten saisimme enemmän rahaa sisään". Keski-Suomen kokoisella talousalueella on aivan varmasti rahaa - kysymys on siinä miten markkinoida tätä tuotetta ja se vaatii sen että tästä tehdään "uskottava". Se ei luo uskottavuutta, että hoetaan mediassa "näillä mennään" samalla kun sijoitus tippuu. Sanoisi nyt edes tätä perkeleen "tottakai me pideämme silmät auki" jargonia.
Menee ehkä aiheen vierestä, mutta on pakko kysyä: JYPhän on tosiaan enemmän tai vähemmän keskisuomen-joukkue, onko JYPin toimesta järjestetty esim tällä kaudella mitään kuljetuksia esim Äänekosken, Muuramen, Korpilahden etc muilta lähikunnilta, että saisimme enemmän perseitä penkeille?
Entäs tämä fanitoiminta in general - minua ainakin viime lauantaina pisti silmään ettei ilmeisesti järjestetty fanimatkaa Tampereelle. Tampere on kuitenkin yksi näistä lähimmistä vieraspaikkakunnista ja lauantai-peli olisi aivan varmasti huokutellut porukkaa mukaan.
Ja mitä tulee itse joukkueeseen: potentiaalia tällä porukalla on - sen tunnustan, mutta tuo asennepuoli näyttäisi olevan aivan keturallaan. Kukaan ei uskaltanut taklata, luisteltiin selkä suorana, kukaan ei pelannut tilannetta loppuun asti, aina se vauhti pysähtyi puoli metriä ennen kiekkoa ja sitä alettiin tavoittelemaan niinkuin D-juniorit. Ei se turha nurkissa liikkuminen auta mitään - vastustajaa pitäisi aina haastaa ja ahdistaa. Tätä kautta niitä tilanteita luodaan. Pitää ennenkaikkea tuoda esille itselleen, vastustajille ja faneille että "olemme läsnä".
Joku vähän vanhempi kanukki nyt perkele rosteriin näyttämään tätä never-say-never-asennetta pojille. Tälle kanukille ei tarvitsisi opettaa suomea muuta kun termit "AJA!" ja "sama mulle".
Mutta jotenkin en näe tämän tapahtuvan...