Nässe kirjoitti:No nyt puuttuu ainakin Tommi Kovanen. :D
Olin itse sanomassa, että kapteeni, mutta toisaalta se puuttui ennenkin.
Nässe kirjoitti:No nyt puuttuu ainakin Tommi Kovanen. :D
Välivaaran uusi seura varmistunut (Malmö), lähde: eurohockey.net.Derby kirjoitti:Välivaaran lähtö varmistunut, lähde: eurohockey.net
Köpi kirjoitti:Kun sitä maalintekijää on tässä kaipailtu, niin Lukon osiossa huhuillaan vaihtokauppaa Tommi Hannus <=> Tero Koponen.
Kelpaisi kyllä minulle, vaikka ennemmin Koposen tilalle vaihtaisin Arsi Piispasen.
Koliath kirjoitti:Ei missään nimessä, vaikka tulisi nuo molemmat Lukkoon.
Wallinheimo on ainoa Jyp-pelaaja joka olisi Hannuksen tasoa, ja vaihdettavissa.
Oijoi! Olipas hyvä!Koliath kirjoitti:Wallinheimo on ainoa Jyp-pelaaja joka olisi Hannuksen tasoa, ja vaihdettavissa.
SergeiK kirjoitti:Lukkolaiset ovat koko Jatkoajan historian ollut se kannattajaryhmä, joka on selviten yliarvioinut omien pelaajiensa tasoa. Sama trendi jatkuu.
"Ville Piekkola on vähintään yhtä hyvä kuin Cory Murphy"
Nokkis kirjoitti:Kuka vitun Hannus ja miksi sen pitäisi JYPiin tulla. Meillähän on näitä "hannuksia" jo viisi ketjua. Minun puolestani voitte pitää Hannuksenne.
Koliath kirjoitti:Tietenkin Wallinheimo on parempi, mutta ainoa pelaaja kehen minä vaihtaisin Hannuksen Jyp- rosterista.
Kimmon viesti oli ihan söpö, keskinkertainen mukamaalintekijä.. 3 täyttä liigakautta, ja 17,17,15 maalimäärät kausittain. Ei liigassa liian montaa samoihin statseihin pystyvää ole.
Piispaset ja Koposet voidaan unohtaa kun mietitään vaihtokauppoja.
Koliath kirjoitti:Nimeä 10 Jyppiläistä, joiden keskiarvoinen maalimäärä/kausi on yli viidentoista.
Odottelen sitä tässä nyt sitten.
En minäkään halua Hannusta Jyppiin päästää, eipä lähtenyt ehdotuskaan minun toimestani, vaan Jyppi-fanin.
psychodad kirjoitti:Ehdotukset johtuvat vahvoista huhuista jota tässä on kuulunut. Ei siis ollut mitään Jyp fanin fantasiaa.
Nokkis kirjoitti:Kuka vitun Hannus ja miksi sen pitäisi JYPiin tulla. Meillähän on näitä "hannuksia" jo viisi ketjua. Minun puolestani voitte pitää Hannuksenne.
Koliath kirjoitti:Juu, mutta tuo alkuperäinen ideointi oli Ässä-fanin omaa ajatustyötä, jolle ei minkäänlaisia lähteitä tai muita ole olemassa.
Kovanen olisi kova luu, mutta miehen edesottamukset ovat olleet sen luontoisia, että ei kauheasti houkuttele miehelle diilin tarjoaminen.
psychodad kirjoitti:On sitä kuulunut muualtakin, pelkkiin ässäfanien höpinöihin en usko koskaan, yleensähän ne ovat turhia provoja.
Näkkäri kirjoitti:Todella yllättynyt olen siitä, että joillekin JYP kannattajille ei Hannus kelpaisi.
JypFabu kirjoitti:Enpä minäkään treidiä vastustaisi, mutta sarkasmi kumpuaa jotenkin siitä, että jyp nyt on rakenteeltaan semmoinen tunnollisten ja kurinalaisten puurtajien seura, eli käviskö tuo Alatalon pelikirjaan lopultakaan? Nykyjypissähän 30-40 maalia ruiskiva tsekkitaiteilija on lähinnä kirosana.
Hannusta en siltä osin ole katsastanut, että onko kurinalainen puolustuspelissä? Jos tämä ehto täyttyy, voidaan toimistolla asiaa harkita, maalinteko meillä tulee vasta tämän jälkeen, semmoisena toissijaisena harrasteluna.
Koliath kirjoitti:Johtuisko tästä nuo teidän maalinteko-ongelmat?