Mitä puoluetta jatkoaikalaiset kannattaa?

  • 6 764
  • 106

Mitä puoluetta tai kenen edustamaa aatesuuntaa jatkoaikalaiset kannattaa?

  • Kansallinen Kokoomus

    Ääniä: 126 38,9%
  • Perussuomalaiset

    Ääniä: 7 2,2%
  • Vihreät

    Ääniä: 43 13,3%
  • Suomen Kristillisdemokraattinen Puolue

    Ääniä: 1 0,3%
  • Suomen Sosialidemokraattinen Puolue

    Ääniä: 32 9,9%
  • Kansallinen Rintama

    Ääniä: 2 0,6%
  • Suomen Kommunistinen Puolue

    Ääniä: 6 1,9%
  • Vasemmistoliitto

    Ääniä: 21 6,5%
  • Ruotsalainen kansanpuolue

    Ääniä: 9 2,8%
  • Suomen Keskusta

    Ääniä: 22 6,8%
  • Sitoutumaton

    Ääniä: 37 11,4%
  • Kansallissosialistit

    Ääniä: 5 1,5%
  • Joku muu?

    Ääniä: 13 4,0%

  • Äänestäjiä
    324
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Tällainen tuli tuossa selaillessa vastaan, joten täytyyhän näin tärkeään kysymykseen ehdottomasti vastata. Vasemmistoliitto (huom. keskeinen periaate) on minulle ainut ja oikea puolue, joten sitä myös "kannatetaan".
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joku muu kuin Kokoomus, SDP tai Vihreät. Mutta Kokoomus on sinäänsä ihan ok.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos joku puolue ottaa käyttöön yhtä tehokkaan ikonografian kuin natsit, niin sitä. Ja plussaa SS-mallin nahkatakeista, koppalakeista ja saappaista.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Vihreissä on puutteensa. Toiminta ja mielipiteet ovat joskus naiiveja ja poliittinen toiminta hieman tehotonta ja hajanaista. Asia on kuitenkin oikea ja koska haluan pitää ympäristöasiat pinnalla, oli loppujen lopuksi helppo antaa äänensä sille ainoalle "ympäristöpuolueelle". Toivottavasti vain pysyvät kannanotoissaan tieteellisen tarkkana, jottei uskottavuus täysin kärsi.

Oikeistoon en koe kuuluvani, vaan olen enemmän pehmeiden arvojen kannalla. Toki puoluerajat ovat sen verta hämärät nykyään, ettei Keskustaa, SDP:tä ja Kokoomusta meinaa edes toisistaan eroittaa :)
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskin nyt ketään kiinnostaa puoluekantani, mutta kerrottakoon, että olen sitoutumaton. Olen äänestänyt eri vaaleissa Keskustan, Kokoomuksen, RKP:n ja kerran jopa Kristillisten ehdokkaita. Vasemmistoa en äänestä ikinä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Riippuu pitkälti siitä, minkälaisia ehdokkaita puolueilla on asettaa ehdolle, millainen on ollut edellinen hallitus (kunnallisvaaleissa äänestäminen ei jaksa kiinnostaa) jne. Vasemmiston äänestämistä pyrin kuitenkin välttämään viimeiseen asti. Ketjun äänestysvaihtoehdoista valitsin kokkoomuksen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös