Mitä pelejä pelaat juuri nyt?

  • 243 433
  • 1 549

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ehdoton suositus vetää eka Spider-Man pohjille ja sitten vasta jatko-osan pariin, niin selkeää jatkumoa tuo kaikinpuolin on ja eka peli edelleen etenkin remasteroituna täyttä rautaa. Harvoja pelejä jotka on tullut vedettyä läpi 4-5 kertaa ihan vain pelaamisen ilosta, ja vaikka kyseessä on ns. avoimen maailman peli, ei tuon 100% läpäisyyn mene kuin pauttiarallaa 20+ tuntia.
Joo pakkohan se sitten kai on. Nyt vaan kysymys kuuluu, pistänkö samantien ns. ostohousut jalkaan ja maksan tuon tämän hetken normihinnan digitaalisesta PS5-remasterista, vai odottelenko josko ehkä black fridayna jotain alennuksia tulisi. Tuosta remasterista kun ei taida olla muuta kuin tuo digiversio, eli fyysisen kopion edullista hintaa ei varmaan ole mistään saatavilla. Jossain vaiheessa tuo eka osa taisi olla parinkympin alessa Storerssa.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Joo pakkohan se sitten kai on. Nyt vaan kysymys kuuluu, pistänkö samantien ns. ostohousut jalkaan ja maksan tuon tämän hetken normihinnan digitaalisesta PS5-remasterista, vai odottelenko josko ehkä black fridayna jotain alennuksia tulisi. Tuosta remasterista kun ei taida olla muuta kuin tuo digiversio, eli fyysisen kopion edullista hintaa ei varmaan ole mistään saatavilla. Jossain vaiheessa tuo eka osa taisi olla parinkympin alessa Storerssa.
Tätä remasteria sai fyysisenä Miles Morales Ultimate Editionin kylkiäisenä, joka oli sinänsä vähän hassu julkaisu sillä tuo alkuperäinen peli hakkaa Moralesin oman pelin aika selkeästi, mutta ilmeisesti tuon painos on jo loppu. Itse ostin samoihin aikoihin kun PS5 tuli pirttiin tuossa jokunen vuosi takaperin.

Tuo remaster on mielestäni ollut PS Storessa aika tasaisin väliajoin alessa, eli ehkä on fiksuinta odotella jonkin aikaa ja napata se sitten jollain 20-30 eurolla talteen. Puhutaan kuitenkin jo useamman vuoden takaisesta pelistä, jonka hintaa on varmasti nostettu nyt tämän jatko-osan julkaisun kunniaksi, kun tiedetään että jengillä kova hinku pelata Spider-Mania. Toki jos tuo Morales Ultimate Edition tulee jossain vastaan niin siinä saa sitten nuo molemmat pelit PS5-remasterina, ja onhan tuossa Milesinkin omassa pelissä aika paljon juttuja joita jatketaan tuossa jatko-osassa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tätä remasteria sai fyysisenä Miles Morales Ultimate Editionin kylkiäisenä, joka oli sinänsä vähän hassu julkaisu sillä tuo alkuperäinen peli hakkaa Moralesin oman pelin aika selkeästi, mutta ilmeisesti tuon painos on jo loppu. Itse ostin samoihin aikoihin kun PS5 tuli pirttiin tuossa jokunen vuosi takaperin.

Tuo remaster on mielestäni ollut PS Storessa aika tasaisin väliajoin alessa, eli ehkä on fiksuinta odotella jonkin aikaa ja napata se sitten jollain 20-30 eurolla talteen. Puhutaan kuitenkin jo useamman vuoden takaisesta pelistä, jonka hintaa on varmasti nostettu nyt tämän jatko-osan julkaisun kunniaksi, kun tiedetään että jengillä kova hinku pelata Spider-Mania. Toki jos tuo Morales Ultimate Edition tulee jossain vastaan niin siinä saa sitten nuo molemmat pelit PS5-remasterina, ja onhan tuossa Milesinkin omassa pelissä aika paljon juttuja joita jatketaan tuossa jatko-osassa.
Näköjään PS Storessa on tuo Miles Moralesin Ultimate Edition myynnissä, hinta se perinteinen hieman alle 80e. Mutta tosiaan sisältää siis molemmat pelit eli Spider-Manin ja Miles Moralesin.


Perkele. Pitäisikö sitä...
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näköjään PS Storessa on tuo Miles Moralesin Ultimate Edition myynnissä, hinta se perinteinen hieman alle 80e. Mutta tosiaan sisältää siis molemmat pelit eli Spider-Manin ja Miles Moralesin.


Perkele. Pitäisikö sitä...
Jos osaan tulkita oikein kaaviota, niin näyttäisi tuo Ultimate edition aika tasaisesti parin kuukauden välein tulevan tarjoukseen 49€ hujakoille.


Pitää itsekin lisätä toivelistalle odottelemaan, vaikka Marveli ja supersankarit eivät napostele yhtään. Peli voinee siitä huolimatta upota kovaakin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jos osaan tulkita oikein kaaviota, niin näyttäisi tuo Ultimate edition aika tasaisesti parin kuukauden välein tulevan tarjoukseen 49€ hujakoille.


Pitää itsekin lisätä toivelistalle odottelemaan, vaikka Marveli ja supersankarit eivät napostele yhtään. Peli voinee siitä huolimatta upota kovaakin.
Okei, eli tässä kannattaa nyt vielä tosiaan odotella tuonne black fridayn hujakoille, niin voisi saada tuon Miles Moralesin Ultimate Editionin melkein puolta edullisemmin. Vuosi sitten näyttäisi olleen marraskuun 18. alkaen tuohon 49e hintaan. Eli jospa tässä muutaman viikon odottelee vielä.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Okei, eli tässä kannattaa nyt vielä tosiaan odotella tuonne black fridayn hujakoille, niin voisi saada tuon Miles Moralesin Ultimate Editionin melkein puolta edullisemmin. Vuosi sitten näyttäisi olleen marraskuun 18. alkaen tuohon 49e hintaan. Eli jospa tässä muutaman viikon odottelee vielä.
Tuo lienee se järkevin ratkaisu. Riippuen miten kattavasti aikoo tuon tuoreen jatko-osan pelata näkisin myös ykkösen DLC:iden tapahtumien sekä Miles Moralesin tarinoiden tuovan merkittävästi selkeyttä hahmoihin ja tapahtumiin. Onneksi nuo eivät kohtuuttoman pitkää peliaikaa verota mikäli hinkuu 2 pariin nopeammin. MM on enemmänkin tuntien, kuin kymmenien tuntien kysymys.
 

redpecka

Jäsen
Hö, hakutoiminnolla ei löytynyt Doomia.

Tänään viimeksi pelasin Doomia. Siis näitä ilmeisesti fänien tekemiä kenttiä, mitkä on kumminkin siinä paketissa mukana kun aikoinaan osti Steamista koko hoidon. (doom3 ei pysty pelaa kun ei toteuta doomin henkeä).

Tämmönen kenttä kun "manor" oli tosi kiva ja haastava päästä läpi. Silti mulla jäi siikrettejä löytämättä (näytti 71% lopussa) ja pystyin näkemään sen madafaka-aseen tolpan päällä mutten ikinä toistaiseksi löytänyt tietä siihen.

Ihan saatanan huippukenttä oli tämä ja jos en olisi tietänyt aiemmista doomeista *) mahdollisuuksia niin tämä olisi kaiketi jäänyt selvittämättä.

*) Joskus pitää ampua singolla seinää päin, jotta se heittää sut pitemmälle kuin pelkällä shifti-pohjassa-juoksemisella.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vihdoin pääsee kirjoittamaan tähän ketjuun sen että tällä hetkellä omassa konsolissa pyörii (tai no ei kai digitaalinen versio sanan virallisessa merkityksessä ”pyöri”) Alan Wake II.

Armottoman pitkältä tuntunut 13 vuoden odotus on siis vihdoin ohi ja ainakin ensimmäisen reilun kahden chapterin otannalla Remedy on lunastanut omissa silmissäni kaikki sille ladatut odotukset.

Mitään syväluotaavia analyyseja en osaa tai edes vielä halua tehdä, mutta tuo sohvalle välittyvä tunnelma on kyllä ollut jotain aivan uniikkia. Remedyn luomassa maailmassa kättelee jokainen rivi tekstiä, esine, asia ja kappale vain niin upeasti kokonaiskuvassa, että harvoin voin sanoa tällaista kokeneeni. Kaikki tuntuu olevan mietityttänä aivan viimeistä siveltimenvetoa myöden tarkkaan.

Kovin jännässä tilanteessa mennään nyt oman pelaamisen kanssa kun tavallaan haluaisi pelata peliä jatkuvasti, mutta toisaalta ei haluaisi pelata lainkaan kun ei halua tarinan koskaan loppuvan.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Tässähän pukkaa pelejä ihan liikaa listalle, Spider-Man 2 pitäisi saada platinoitua, Alan Wake vasta alkumetreillä ja Baldur's Gate 3:ssa pitäisi saada toka hahmo loppuun että pääsee aloittamaan "The Dark Urge"-pelauskertaa. Joten toki lisää pelattavaa johonkin väliin.

"The Talos Principle" ilmestyi melkein vuosikymmen sitten ja tuli aika puun takaa. Tekijä on Croteam, joka on tunnettu lähinnä Serious Sam -räiskintäpeleistä, mutta kyseessä onkin puzzlepeli tyyliin Portal. Mutta myös paljon enemmän kuin Portal, kyseessä on tarinavoittoinen peli, pulmien ratkonnan ohessa tarkoitus on yrittää parsia teksteistä ja audiologeista että mitäs tässä nyt oikein tapahtuukaan. Ja pelin lopussa on "the suuri paljastus", joka itselle ainakin tuli pikkuisen yllätyksenä vaikka jotain osasin päätelläkin.

Nyt tuolle ilmestyi jatko-osa, vähemmän yllättäen "The Talos Principle 2". Ensivaikutelma oli että "ihan mukavaa saada tätä lisää, mutta olisivat voineet pikkuisen uudistaa peliä". Ensivaikutelma oli täysin väärä, peli ihan tietoisesti kusettaa pelaajaa hetken, ennen kuin näytetään mistä oikeasti on kyse. Tämä on itselle suurin kritiikki tähän mennessä - ihan mielenkiintoista lorea jne., mutta nyt kun se ekan pelin "twist" on tiedossa, niin vähemmällä mielenkiinnolla seuraa pääjuonta, tai ei ainakaan toistaiseksi ole niin paljoa iskenyt. Myös NPC:den dialogi on välillä liiallista eikä mitenkään erityisen hyvin kirjoitettua.

Silti ihan pelinä edelleenkin mainio, ja uusia mekaniikkoja (joita ei ollut ensimmäisessä pelissä) tulee joka alueen mukana. Toki ensi alkuun jokaisen alueen puzzlet ovat helppoja, mutta loppua kohden (ja etenkin valinnaiset puzzlet) voivat olla todella pirullisia. Joutuu kääntelemään aivoja hetken tai toisenkin. Eli jos 3D (joko first- tai third-person, ihan miten tykkää) pulmanratkonta kuulostaa hyvältä, suosittelen ehdottomasti, 35€ ei ole lainkaan paha hinta. (Myös ykkönen toki suosituslistalle, saanee nykyään puoli-ilmaiseksi.)
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Spider-Man 2 meni platinalle tuossa männä vkl, mutta näennäisen innokkaasta pelailusta ja laadukkaasta tuotoksesta huolimatta fiilis on jälkeenpäin vähän... meh. Pelissä itsessään ei ollut muutamia huvittavia ja turhauttaviakin julkaisupäivän bugeja lukuunottamatta mitään suoranaista vikaa, mutta ehkä tuo fiilis kumpuaa siitä että eka peli iski aikoinaan niin täysiä suoraan puskista ja se tuli vedettyä läpi niin useaan otteeseen, että jatko-osan kohdalla tuota yllätysmomenttia ei enää ollut. Etenkin alkupuolella kaikki tuntui hälyyttävänkin tutulta ja lähes Assassin's Creed-osaston toistolta, mutta onneksi pelin edetessä uusia elementtejä tuotiin mukaan juuri sen verran, että voidaan puhua selkeistä muutoksista. Kaikki nämäkään eivät olleet kuitenkaan hyvästä, ja esimerkiksi taisteluissa en oppinut missään vaiheessa niin näppäräksi kuin edellisellä kerralla. Vanhat gadgettien vaihtelut lennosta tulevat jostain edelleen sieltä selkärangasta, ja harmittavasti noidenkin määrää oli vähennetty roimasti, jonka takia monet hauskan välineet oli skipattu kokonaan. Symbiootin kanssa riehuminen oli kyllä ihan metkaa, ja seittien varassa liitely ehkä se kaikista paras uudistus. Fast travelia ei tullut juurikaan käytettyä juuri tuon takia, paitsi ihan lopussa noita viimeisiä trophyja metsästäessä. MJ-osioiden alkaessa pääsi joka kerta syvä huokaus. Ei siksi että NAINEN, vaan siksi että nuo hidastavat menoa ihan liikaa ja tuntuvat olevan täysin eri peleistä napattuja kohtauksia.

Tarina jaksaa onneksi kantaa ja se on taas melkoista herkkua hahmon faneille ja historiaa tunteville, joskin Venomin kohdalla ei onnistuttu täysillä vieläkään ja tämä tuntui taas kerran hieman kiirehdityltä ja hutiloidulta. Vastavuoroisesti Kravenista oli tehty juuri niin uhkaava kuin pitikin, ja Lizardia varten oli säästetty ne kaikki kauhuhenkiset jutut mitä odottelin näkeväni juuri Venomin kohdalla. Tulevastakin annetaan aika selkeitä signaaleja, kuten Marvel-tuotoksilta voi nykyään odotella.

Pintapuolisesti siis täysin käypä jatko-osa, mutta ehkä omat odotukset olivat turhan suuret, eikä tämä nyt onnistunut ottamaan ihan samanlaista harppausta kuin vaikkapa Arkham-sarja Asylumin ja Cityn välillä aikoinaan. Jännä kyllä nähdä mitä sitten joskus ilmestyvää kolmatta peliä varten keksitään, sillä ainakaan itse en jaksaisi kyllä enää neljättä (Miles Morales mukaanlukien) samantyylistä seikkailua samassa kaupungissa vaikka kokoa tästäkin vähän kasvatettaisiin.
 

Glove

Jäsen
HEarts of Iron IV:n pistin pitkästä aikaa käyntiin. Taidanpa ihan vaan periaatteen vuoksi valloittaa Venäjä ja vapauttaa Ukrainan.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Alan Wake II tuli viimein läpi vedettyä, ja muuta ei voi sanoa, että tuo peli on kyllä omanlaisensa kokemus...
Remedylle hatun nosto siitä, että tekevät omaa juttuaan, ja se kyllä toimii meikälle ainakin halvatun hyvin...
Platina jäi saamatta yhden bugaavan charmin takia, mutta mielellään tämän pelaa uudestaan...
Peli sopii tarinavetoisista peleistä pitäville, ja tässä joutuu myös käyttämään välillä oikeasti aivojaan, peli ei ohjaa joka paikassa käsi kädestä mitä pitää tehdä seuraavaksi...
Ehdoton GOTY meikälle, muut firmat eivät vaan tee tälläisia pelejä...

Nyt odotellaan vain karkauspäivää, että pääsee FFVII Rebirthin pariin, odottavan aika on pitkä...
 

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
League of Legends nyt taas mukana menossa kun sain 5 vuoden tauon jälkeen koneen kasaan. On kyllä perkele opettelemista tuossakin kun tullut varmaan se vähintään 20 uutta hahmoa sen jälkeen kun viimeksi pelasin. Mutta ei siinä, helvetin mukavaahan tuossa on taas tappaa omia aivosoluja ja harjoitella vihanhallintaa.
 

redpecka

Jäsen
Tuli tuolta historiavisasta mieleeni kun faslapsi vetää suunnilleen aina täydet pojot kun on pelannut muka Civilizationia.

Mulla on tää nelonen (on vitonenkin, mutten tykkää enkä isompinumeroisia aio enäá ikinä ostaa kun ovat shaissee).

Haluisko joku pelata kanssani nelosta sillei muuvi kerrallaan sähköpostilla -tyyliin seuraavat kolme vuotta?

Tää olis Arabia ja voittamisrastitukset olisi se Conquer. Heads-up ja barbaarit vetäis omaa juttuunsa pelin puolelta.

Haaste koskee vain faslapsia tai muuten rajallista väkeä kuten adhd, mbd, ylimääräinen modekromosomi, zombi, jokerifani tai muumio. Itse olen näistä kaksi ensimmäistä. Tai oikeestaan vaan ekaa kun se on johdannainen tuosta tokasta, mutta meidän Vantaalla ei vielä voitu pyytää seitkytluvun alussa tieteen kärkihoksauksia koska, no, Vantaa.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Mikä tekee @redpecka sun mielestä nelosesta paremman kuin vitosesta? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Itse olen pelannut Civ 1 lähtien ja tuo Vitonen on minusta paras moderneista. Kakkonen varmaan vanhemmista. Kutoseen en jotenkin pääse kiinni. Loistava pelisarja.

Muuvi kerrallaan sähköpostilla, miten tuo siis toimli? En ole koskaan pelannut näitä multiplayerina, vain soolona.
 

redpecka

Jäsen
Mikä tekee @redpecka sun mielestä nelosesta paremman kuin vitosesta? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Itse olen pelannut Civ 1 lähtien ja tuo Vitonen on minusta paras moderneista. Kakkonen varmaan vanhemmista. Kutoseen en jotenkin pääse kiinni. Loistava pelisarja.

Muuvi kerrallaan sähköpostilla, miten tuo siis toimli? En ole koskaan pelannut näitä multiplayerina, vain soolona.
No ensinnäkin, en ole itsekään koskaan pelannut kuin kompuutterin kanssa, mutta luin jostain palstalta joskus 15-20v sitten, että jotkuu pelas lähettelemällä siirtonsa toisilleen meileinä tai pelin sisäisinä viesteinä. Olen ollut käsityksessä että kai se sitten noinkin on mahdollista.

Itse joskus imuroin pelisarjan Kolmosen jotenkin jostain ja kun oli jännä niin ostin DVD:nä uusimman eli nelosen. Vitosen sitten Steamista silloin kun ilmestyi. Ehkä se on, että jos tykkää pelistä niin kai vitonenkin toimii. Ehkä minun pitäisi/ olisi pitänyt etsiä joku muunlainen peli joka minua kiinnostaisi eikä itkeä että Civilization ei ole sellainen kuin haluaisin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse joskus imuroin pelisarjan Kolmosen jotenkin jostain ja kun oli jännä niin ostin DVD:nä uusimman eli nelosen. Vitosen sitten Steamista silloin kun ilmestyi. Ehkä se on, että jos tykkää pelistä niin kai vitonenkin toimii. Ehkä minun pitäisi/ olisi pitänyt etsiä joku muunlainen peli joka minua kiinnostaisi eikä itkeä että Civilization ei ole sellainen kuin haluaisin.
Tämä on huikea vastaus kysymykseen miksei vitonen maistu. Se ei siis maistu koska... et tykkää koko pelisarjan peleistä ja tämä on jatkoa samaan pelisarjaan? Nyt on pakko sanoa, että en saanut kiinni mikä siinä vitosessa tökkii. Vai jäikö vitoseen tutustuminen lopulta tekemättä?

Itse tykkäsin vitosesta. Kutosta en ole kunnolla vielä kokeillut, mutta siinä on ehkä lähdetty vähän väärään suuntaan.
 

redpecka

Jäsen
Tämä on huikea vastaus kysymykseen miksei vitonen maistu. Se ei siis maistu koska... et tykkää koko pelisarjan peleistä ja tämä on jatkoa samaan pelisarjaan? Nyt on pakko sanoa, että en saanut kiinni mikä siinä vitosessa tökkii. Vai jäikö vitoseen tutustuminen lopulta tekemättä?

Itse tykkäsin vitosesta. Kutosta en ole kunnolla vielä kokeillut, mutta siinä on ehkä lähdetty vähän väärään suuntaan.
No onpa aggressiivinen kommentti suht leppoisaan asiaan. Kyllä minä pelasin sitä vitosta ihan riittämiin, mutta kuten sanoin (ja sinä) niin ehkä minun ei kannattaisi haukkua pelisarjaa jos en pidä siitä ja haluaisin sen olevan erilainen, mutta kun en tiedä mitään muutakaan mikä kiinnostaisi kun nykypelit ei innosta. Nelosta tykkään tahkota vieläkin vaikken siitäkään pidä ja aina aloitan uuden pelin kun loppuvaiheissa menee omaan makuuni liian raskaaksi ja kaikki jännä on jo tehty eli maailma kartoitettu, ihmeet rakenneltu ja sellaista. Vitonen on siis yhtä kökkö, mutta vaan raskaampi ja siksi häviää mielestäni neloselle.
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Nauroin kyllä lähes ääneen ajatukselle että @redpecka istuu säännöllisesti koneelle pelaamaan peliä josta ei yhtään tykkää. Noh, jokainen tyylillään.

Itsekin pidän eniten Civilizationissa pelien aluista. Jotenkin mua ei ole koskaan kiinnostanut yrittää niitä kulttuuri- ja mietälie voittoja ja sotiminen käy lopulta puuduttavaksi. Alussa on jännää kun saa tutkia ja kasvatella kaupunkeja jne.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No onpa aggressiivinen kommentti suht leppoisaan asiaan. Kyllä minä pelasin sitä vitosta ihan riittämiin, mutta kuten sanoin (ja sinä) niin ehkä minun ei kannattaisi haukkua pelisarjaa jos en pidä siitä ja haluaisin sen olevan erilainen, mutta kun en tiedä mitään muutakaan mikä kiinnostaisi kun nykypelit ei innosta. Nelosta tykkään tahkota vieläkin vaikken siitäkään pidä ja aina aloitan uuden pelin kun loppuvaiheissa menee omaan makuuni liian raskaaksi ja kaikki jännä on jo tehty eli maailma kartoitettu, ihmeet rakenneltu ja sellaista. Vitonen on siis yhtä kökkö, mutta vaan raskaampi ja siksi häviää mielestäni neloselle.
Sulla on hauska tapa suhtautua mun kommentteihin siten, että ne olisivat aggressiivisia. Ihan aidosti vain ihmettelin asiaa, en mielestäni kommentoinut millään tavalla aggressiivisesti.

En ole itsekään mikään suuri Civ-pelien fani. Jotenkin niissä tuntuu aina siltä, että pelataan kohti jotain huikeaa, mutta se huikea kokemus ei lopulta koskaan tulekaan, kun pelit ovat loppuvaiheessa lopulta aika tympeitä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mä tykkäsin kans eniten nelosesta, jotenkin siinä oli homma vielä suht simppeliä. Vitonen ja kutonen ollut sitten jotenkin liian isoja komplekseja. Neloselle Falk from Heaven -modi oli se, mikä lisäsi pelitunteja aivan pirusti, edelleen eniten pelattu modi millään pelille.

Jonnet ei muista sähköpostisiirtoja strategiapeleissä, oli niissä oma viehätyksensä odottaa että miten nyt sit kävikään sen oman mestarillisen liikkeen jälkeen. En kyllä kaipaa niitä, mutta ei silloin muuta tapaa ollut.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Jonnet ei muista sähköpostisiirtoja strategiapeleissä, oli niissä oma viehätyksensä odottaa että miten nyt sit kävikään sen oman mestarillisen liikkeen jälkeen. En kyllä kaipaa niitä, mutta ei silloin muuta tapaa ollut.

Tuohan on nopeatempoista kun vertaa legendaariseen kirjeshakkiin. Siinä on ollut Bysantin keisari Nikeforoksella odottamista, kun Bagdadin kalifi Harun al-Rašidi miettii siirtoaan ja sitten odotellaan postia.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
HEarts of Iron IV:n pistin pitkästä aikaa käyntiin. Taidanpa ihan vaan periaatteen vuoksi valloittaa Venäjä ja vapauttaa Ukrainan.
Mua ei nämä uudet HOI:t ole vaan jaksaneet napata, mutta HOI2:sta yhä ja edelleen joskus innostun pelaamaan. 20 vuotta ja vieläkin jaksaa.
 

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
Tuli kaivettua laatikosta vanha kunnon Heroes of Might and Magic V. Ai perkele ku on tuotaki nostalgiapärinöissä mukava naputella taas vuosien jälkeen! Ja ainut oikea kenttähän tuossa on Warlords ja värinä joko liila tai ruskea.

Pitäisköhän seuraavaks ladata CS: Source ja sitä pelata?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös