Oliko joku Fifa 15 PS4lla, kun meinasin olla ovela ja päivittää Fifa 16 mukaan pelaajien arvot sekä luoda puuttuvat ukot, ettei tartte vuosipäivitystä hankkia.
Valioliigaa kun olin ehkä 2/3 tehnyt (valtaosalla pelaajista 1 piste lisää jonnekin ja 1 pois), niin peli ei enää tallentanut arvojen muutoksia, eikä kai uusia luotuja pelaajiakaan. Tai ainakaan luotujen ukkojen arvoja ei pystynyt muokkaamaan.
Fifa 14 uramoodia tuli hyvällä mielikuvituksella vedettyä kolmatta sesonkia parhaimmillaan yhteen versioon ja saveen. PESssä on kuitenkin ollut ne palkitsevimmat hetket, kun ei ihan aina halutessaan saa (=osaa) maalia tehdä, eikä puolessa kaudessa ole maailmanluokkaa.
Tekoäly Fifassa pelaajacareerissa on mielestäni parantunut ensin juuri 14 ja sitten viimeksi kun 20 pelasin. PS3lla en tykännyt koko Fifasta.
Itse aloitin tällä 11 Pessillä uran Almeriassa ja 17v pelaajani sai Espanjassa tilille 2 virallista ottelua ja yhden maalin tein. Syynä oli tuo että simuloin monia harjoitusmatseja. Eli sinällään turha valittaa.
Kauden 2010-11 jälkeen alkoi em-karsinnat ja olin osaltani auttamassa Suomen arvokisoihin. Peliaikaa tuli jokaisessa pelissä.
Seuraavaksi sitten alkaisi toinen ja samalla viimeinen sopparivuosi mikä näköjään kuuluu yhtälöön. Yksi sopimustarjous muualta jo tullut.
Kieltämättä ihan palkitsevaa kun homma ei kierrä ihan samaa kaavaa ja tavoitteita piisaa. Ja pelattavuuden osalta loistava kun tässäkään kaikki ei ihan kaavamaisesti mene.
On yleisilmeeltään varsin mainiosti kestänyt aikaa. Saa nähdä mitä vielä tuleman pitää. Tällä hetkellä pitäisi vakiinnuttaa paikka avauksessa eikä vain silloin tällöin tulla 60min kohdalla vaihdosta sisään.
FIFA11 saa jäädä pölyttymään.
Viimeksi muokattu: