Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Final Fantasy 9 ja noin 10h takana. Tämä on ainakin alussa aika paljon vaikeampi verrattuna 7 & 8.
Jos ei ole ikinä pelannut ainuttakaan ff niin mistä kannattaisi aloittaaFinal Fantasy 9 ja noin 10h takana. Tämä on ainakin alussa aika paljon vaikeampi verrattuna 7 & 8.
Jos ei ole ikinä pelannut ainuttakaan ff niin mistä kannattaisi aloittaa
Jos ei ole ikinä pelannut ainuttakaan ff niin mistä kannattaisi aloittaa
Eikös tuossa ollutkin se Junktion systeemi? Ei oikein ymmärtänyt tuosta tarpeeksi silloin. Korttien keräily ja se korttipeli oli hauskaa.Itse ostin aikanaan FF8:n ja se oli ensimmäinen pelaamani japsirope. Pelasin sitä kaverin kans iotain 30h putkeen :D
Joo oli. Sen Juntion systeemi oli tosiaan monimutkainen mutta itse pidin. Se korttipeli oli mahtava! Tuli pelattua aika paljon sitäkin.Eikös tuossa ollutkin se Junktion systeemi? Ei oikein ymmärtänyt tuosta tarpeeksi silloin. Korttien keräily ja se korttipeli oli hauskaa.
Poikani on FF pelien veteraani. Kertoi mulle, että juuri tuossa kasissa hän ei upannut leveleitä, koska vihut pahenivat samalla. Eli keskittyi vain parempiin aseisiin tms. Ei mulle tullut edes tuollainen mieleen.Joo oli. Sen Juntion systeemi oli tosiaan monimutkainen mutta itse pidin. Se korttipeli oli mahtava! Tuli pelattua aika paljon sitäkin.
Mä pelasin kymppiä noin 800 tuntia. Ainoa tehtävä, joka jäi tekemättä oli se vitun perhosjuttu. Darkmattereita tuli farmattua tunti, jos toinenkin. Kaikki vihut kuitenkin tuli hoidettua. Ehkäpä mulle se paras FF oli tämä kymppi.Itselle FF-sarjan pelit menee järjestyksessä: 9 > 7 > 10 > 8 > loput
Perhoset keräilin, mutta salamoiden väistelyt jäi tekemättä.Mä pelasin kymppiä noin 800 tuntia. Ainoa tehtävä, joka jäi tekemättä oli se vitun perhosjuttu. Darkmattereita tuli farmattua tunti, jos toinenkin. Kaikki vihut kuitenkin tuli hoidettua. Ehkäpä mulle se paras FF oli tämä kymppi.
Tuon sain hierottua, mut nuo vitun perhoset:D Dark Jojimbo oli myös suht haasteellinen sen luolaston kanssa.Perhoset keräilin, mutta salamoiden väistelyt jäi tekemättä.
Itselle FF-sarjan pelit menee järjestyksessä: 9 > 7 > 10 > 8 > loput
Tuli puserrettua platinat Ezio-trilogiasta ja pelattua tuo AC Valhallan uusin laajennus. Nyt sitten puntaroinnissa, että jatkaako samalla flowlla seuraavan ACn platinointiin vaiko siirtyykö johonkin muuhun.
Näistä vanhoista, kuten Ezio-trilogiasta tuskin uudempaa remasterointia on tulossa. Tuossa jokunen vuosi takaperin julkaistiin näistä PS4/Xbox One remasterit nimellä The Ezio Collection. Myös kolmosesta on olemassa remasteroitu versio samoille alustoille. Jostain olin kuulevinani huhun, että ensimmäisen remasteroinnista/remakesta olisi ollut puhetta uudemmille alustoille, mutta varmuutta tähän ei tällä hetkellä liene saavan.Itse aloitin AC:n pelaamisen Black flagista ja oikeastaan siitä lähtien oon miettinyt että tekisi mieli pelata nuo aiemmatkin Assassin's Creedit. Joten kysynpäs nyt sulta että kannattaako noiden vanhojen pelien pelaaminen vai odotteleeko jos sieltä joskus jotkut remasterit tulisivat? Ja onko jotain järjestystä miten nuo kannattaisi ottaa pelailuun?
Kenties tiesitkin tämän jo, mutta noita PS+ pelejä ei tarvitse edes kokeilla silloin kun ne tulevat, kunhan pelit lisää tuon ilmaisen kuukauden aikana omaan kirjastoon niin niin kauan kun plus-jäsenyys on voimassa voi pelin sieltä kirjastosta käydä lataamassa konsolilleen pelattavaksi. Näin tulee ainakin itsellä joka kuukausi tehtyä kaikkien ilmaispelien osalta ja sitten jossain vaiheessa jos/kun tulee tylsää niin voi omasta kirjastosta selailla pelejä pelattavaksi.Jos löytyy sekä PS5 että PS+ niin kokeile ihmeessä vielä kun ehtii, mutta muutenkin, paljon parempi kuin uskoisi ja ei varmaan maksa hirveästi nykyään (vaikka toki yritetään myydä paljon DLC:tä kaupan päälle).