Kenties tiesitkin tämän jo, mutta noita PS+ pelejä ei tarvitse edes kokeilla silloin kun ne tulevat, kunhan pelit lisää tuon ilmaisen kuukauden aikana omaan kirjastoon niin niin kauan kun plus-jäsenyys on voimassa voi pelin sieltä kirjastosta käydä lataamassa konsolilleen pelattavaksi. Näin tulee ainakin itsellä joka kuukausi tehtyä kaikkien ilmaispelien osalta ja sitten jossain vaiheessa jos/kun tulee tylsää niin voi omasta kirjastosta selailla pelejä pelattavaksi.Jos löytyy sekä PS5 että PS+ niin kokeile ihmeessä vielä kun ehtii, mutta muutenkin, paljon parempi kuin uskoisi ja ei varmaan maksa hirveästi nykyään (vaikka toki yritetään myydä paljon DLC:tä kaupan päälle).
Juu siis toki näin, eikä tarvitse omistaa PS5:sta että saa myös PS5-pelit lisättyä kirjastoon odottamaan uutta konsolia.Kenties tiesitkin tämän jo, mutta noita PS+ pelejä ei tarvitse edes kokeilla silloin kun ne tulevat, kunhan pelit lisää tuon ilmaisen kuukauden aikana omaan kirjastoon niin niin kauan kun plus-jäsenyys on voimassa voi pelin sieltä kirjastosta käydä lataamassa konsolilleen pelattavaksi. Näin tulee ainakin itsellä joka kuukausi tehtyä kaikkien ilmaispelien osalta ja sitten jossain vaiheessa jos/kun tulee tylsää niin voi omasta kirjastosta selailla pelejä pelattavaksi.
Mä en oo saanu viä ekaakaan kertaa loppuun. GTA V sama.RDR 2:n stoori lähti kolmatta tai neljättä kertaa peluuseen. Alustana tällä kertaa PS5 (toki peli on se sama PS4:lle julkaistu).
Saat toki olla tuota mieltä, mutta ainakin sarjakuvissa vaihtoehtoja riittää:On yksi Spider-Man ja sillä selvä.
Vice City kyllä anto parhaat kicksit GTA-sarjasta ennen kun viitonen julkastiin. Näin kasarin lapsena ja Miami Vicea kattelleena olin kyllä aivan myyty. Huikee teos. Ne vitun lennokkitehtävät sai mut vaan kuseen verta, perkele.Gta Vice City ollut Fifan ohella peluussa. Onhan tämä edelleen hieno peli, mutta sen verran kultasilmä sitä itsekin on, että kyllä tuo vanhentunut ulkonäkö ja tuntuma syö nutintoa. Saa nähdä jaksaako loppuu asti.
Kiitos vinkistä, menee ostoon!Kyllä se vaan niin on että tuo Mount And Blade 2: Bannerlord on vuoden peli mulle. Pelannut nyt julkaisusta saakka PS5:lla ja tajuton peli. Enemmän iso hiekkalaatikko ja keskiaika-armeijataisteluvaltakuntasimulaattori. Uskomattomia tarinoita syntyy pelin sisällä ja vetää todella hyvin mukaansa. Kannattaa tutustua vaikka välillä on aika kankea kokemus.
Kannattaa myös muistaa ettei kyseessä ole AAA-kokemus, vaan suht pienen firman tekemä teos jossa venytetään rajoja suuntaan jos toiseen. Kankeutta ja ”jankia” löytyy, mutta pelin sydän on puhdasta kultaa.Kiitos vinkistä, menee ostoon!
Paljon kiitoksia tästä tipsistä! Olen ollut Primen käyttäjä jo varmaan parisen vuotta ja nyt havahduin, että siellä on tosiaan oma pelisovelluksensa ja pelejä yms. käyttöön. Onkohan nuo pelit käytössä tuon aikaa mitä siellä päivissä ilmoitetaan vai sinä aikana otettava?Amazon prime tilaajana saa "ilmaisia" pelejä ladattua niin tuli sieltä wrc9 napattua ja kokeiltua vähän rallindeerusta
Pelit ja muut lisäjutut vaihtuu kuukausittain ja sinä aikana ne täytyy lunastaa sieltä. Pakko ei ole ladata koneelle mutta se CLAIM juttu pitää tehdä. Sen jälkeen peli jää sulle ns ikuisesti vaikka tilaus loppuis.Paljon kiitoksia tästä tipsistä! Olen ollut Primen käyttäjä jo varmaan parisen vuotta ja nyt havahduin, että siellä on tosiaan oma pelisovelluksensa ja pelejä yms. käyttöön. Onkohan nuo pelit käytössä tuon aikaa mitä siellä päivissä ilmoitetaan vai sinä aikana otettava?
Kyllä se vaan niin on että tuo Mount And Blade 2: Bannerlord on vuoden peli mulle. Pelannut nyt julkaisusta saakka PS5:lla ja tajuton peli. Enemmän iso hiekkalaatikko ja keskiaika-armeijataisteluvaltakuntasimulaattori. Uskomattomia tarinoita syntyy pelin sisällä ja vetää todella hyvin mukaansa. Kannattaa tutustua vaikka välillä on aika kankea kokemus.