Mitä pelejä pelaat juuri nyt?

  • 242 386
  • 1 545

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämän kuun PS Plus peleistä odotin Farming Simulatoria sarjan puolittaisen "fanina" enemmän, mutta tuo Skylines on kyllä pirun koukuttava.

Harjoittelen vielä peliä hiekkalaatikkomoodissa ja ainakin näin tämä on hauskaa. Sain kaupungin kasvamaan hullulla tahdilla. Parhaimmillaan asukkaita oli 24 000. Sitten lensi kuitenkin pelikaani turbiiniin. Tai siis paskavedet meni suoraan vesipumppaamoon ja 10 000 asukasta kuoli sen aiheuttamiin tauteihin.

Ostin lisää maata ja aloitin puhtaalta pöydältä toisaalla. Pistin vielä vanhan kaupungin täyteen hautausmaita ja krematorioita, jotta saan sen tyhjennettyä asukkaista ja pääsen sitten sinne palamaan metropolia kasvattamaan. Nyt sitten taas vähän odotellaan seuraavia liikkeitä.

Farmingiakin olen pelannut jonkin verran, mutta Skylines vie aika paljon peliaikaa tällä hetkellä.
 

McPulju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi
CS:GO:ta on tullut hakattua lähes pelkästään pari vuotta nyt. Pariin ensimmäiseen tuhanteen tuntiin on päästy matchmakingissä LEM:iin ja faceitin puolella level 6. Täytyy sanoa kyllä, että aivan loistava peli kyseessä, katsotaan mitä uusi pelimoottori tuo tullessaan.
 

Undrafted

Jäsen
Uncharted kolmonen takana ja kohti nelosta. En tiedä opinko itse paremmaksi vai onko pelisarjaa tyhmennetty. Ekassa kahdessa olin paljon useammin hukassa, että minne menisi niin kolmosessa hyppelypaikkoja tuntui korostetun. Tosin pari kertaa hypin pitkin seinä, kunnes huomasin oviaukon
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Red Dead Redemption 2 ei näköjään toimi meikän koneella, huvittavinta on se, että itse peli päättää meikän puolesta. Ei riitä näytönohjaimessa kuullemma tehot. Näytönohjain hoitaa esim. Assassin Creedin uusimman ihan kevyesti high-tasolla. RDR2 vaan päätti, että näytönohjaimessa on liian vähän tehoa vaikka muualta löytyy potkua. Näytönohjaimessa 3 gig muistia, joten rip, ei kelpaa. Rockstar, hyi helvetti taas.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Red Dead Redemption 2 ei näköjään toimi meikän koneella, huvittavinta on se, että itse peli päättää meikän puolesta. Ei riitä näytönohjaimessa kuullemma tehot. Näytönohjain hoitaa esim. Assassin Creedin uusimman ihan kevyesti high-tasolla. RDR2 vaan päätti, että näytönohjaimessa on liian vähän tehoa vaikka muualta löytyy potkua. Näytönohjaimessa 3 gig muistia, joten rip, ei kelpaa. Rockstar, hyi helvetti taas.
Tehoa lienee tarpeeksi, mutta jos näyttiksen muisti ei riitä, niin se ei sitten riitä. Nykypäivänä 3GB VRAM on aika nihkeä määrä, kun puhutaan kunnolla uudempia pelimottoreita hyödyntävistä peleistä. Ihan tavanomaisia lainalaisuuksia PC-pelaamisen maailmassa, eikä tästä kannata pelintekijöitä syyttää. Pelien graafinen taso menee eteenpäin ja tämä tarkoittaa myös vaatimusten kasvamista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Dark Soulsia pelaillut vähäsen. Sitten retrompia pelejä ovat Morrowind ja Oblivion. Sitten vähän Witcher 2 ja 3 joissa teen nyt vähän eri valintoja kuin aiemmin.
 
Viimeksi muokattu:

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Ei mennyt kesäkuuhun :) nelonen taputeltu ja sarjasta suosikkini. Voisin ostaa vielä Lost legacyn. Onko kellään kokemusta Dayz nimisestä pelistä?
Juoksit aika nopeasti mun edelle. Kolmonen on täällä edennyt hitaammasti, kun töitäkin pitää tehdä. Nyt oon vähän puolivälin yli päässyt. Tuntuu jotenkin, että nää pelit helpottuu sarjan edetessä. Tai ehkä sitä vaan oppii niksit ja kikat.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Witcher 3 edelleen menossa, pikkuhiljaa ja jokainen kolkka kolutaan.
Sama projekti menossa. Ei ole onneksi montaa kysymysmerkkiä enää Skelligessä jäljellä. Pari ärräpäätä on lennellyt niiden Sirenien ja muiden lentävien elukoiden tappamisessa.
 

Undrafted

Jäsen
Juoksit aika nopeasti mun edelle. Kolmonen on täällä edennyt hitaammasti, kun töitäkin pitää tehdä. Nyt oon vähän puolivälin yli päässyt. Tuntuu jotenkin, että nää pelit helpottuu sarjan edetessä. Tai ehkä sitä vaan oppii niksit ja kikat.
Puolet ajasta kun on sinkkuna ilman lapsia lähinnä kotona, niin voi 5-6 tuntiakin pelata putkeen :)
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Puolet ajasta kun on sinkkuna ilman lapsia lähinnä kotona, niin voi 5-6 tuntiakin pelata putkeen :)
Kun valitsee opiskelupaikan mahdollisimman läheltä kotoa, jää passaavan äidin helmoihin, eikä pitkällä tikullakaan koske kesätöihin, voi näin lukukauden päätyttyä pelata vaikka koko päivän putkeen. Pakollisen raittiin ilman saa, kun kävelee lähikauppaan 1,5km päähän ostamaan "menovettä". Taitaa olla vähän "HC" meininkiä, vaikka itse sanonkin. =D

Mutta asiaan, tuli tuossa pari päivää sitten ostettua hetken mielijohteesta Black Ops 3, kun mukana tuli Zombies Chronicle, klassikkomappeja männä vuosilta. Peli juuri latautumassa. En kuitenkaan hirveästi innostu BO3:n sijoittumisesta niinkin kauas tulevaisuuteen, mielestäni ajautunut liian kauas siitä mistä lähti (World at War/Black Ops 1). Aseetkin ovat kaiketi toinen toistaan futuristisempia nimihirviöitä. Mutta jos Zombit ovat samaa laatua kuin olivat WaWissa, Black Ops 1, miksei BO2:kin, niin olen tyytyväinen. Vaikka kyseessä onkin jo vanhempi peli, saattaa koronapandemian ja reippaan alennuksen seurauksena löytyä peliseuraakin toistaiseksi.
 

Kipinä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset
Silent Storm menossa, kun se jäi pahasti kesken 2003. Seuraavaksi lähtee Space Quest sarja läpipeluuseen, tai Wing Commanderit, kun vihdoin tilasin joikkarin CDON:sta.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Nintendo emulaattorilla Legend of Zelda 2 menossa. On vaan vaikeustaso kohdallaan. Vielä ei olla sorruttu save/load huijaamiseen vaikka mieli kyllä tekisi. Hyvin pitää tämäkin otteessaan.
 
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
NHL08 on peli, jota pelaan tällä hetkellä. Vedän jatkoajassa täällä peliluolassa NHL Manageria, joka hakee tällä hetkellä seitsemää uutta manageria. Jos managerointi kiinnostaa, niin tervetuloa mukaan. Pääset tekemään pelaajakauppaa muiden mukana olevien managereiden kanssa ihan täällä jatkoajassa, ja pääset muokkaamaan omasta joukkueestasi itsellesi mieluisan ja siivittämään joukkuettasi menestykseen. NHL Managerissa pelaan juurikin tällä NHL08-pelillä. Tätä peliä olen pelannut elämässäni todennäköisesti eniten kaikista konsolipeleistä.
 

Darthjosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Nashville Predators
Persona 3 new game+ alotettu nyt pitäisi vaan taas löytää 100 tuntia aikaa laittaa Persona sarjan peliin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, AVS, Mustapha Lemieux
Warzonea, Warzonea, Warzonea... Aivan liian koukuttava peli. "Yks vielä" ja kello onkin jo...

Enimmäkseen PC:llä, mutta joskus kaverin kanssa PS4:lla. Pleikkaohjaimella vaan kankeaa se tähtäily itelle, oon FPS:issä (lukuunottamatta Falloutit) ihan täysin hiiri&näppis-ukkoja.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Kaverin innoittamana kaivoin BlooBowl kakkosen pelailuun.
Joutui tämän viestin takia miettimään tovin salasanaa tänne.

Sattuisiko suomalaista liigaa löytymään tai olisiko kiinnostusta perustaa moinen mikäli tuttuja pelaajia on tarpeeksi?
 

Undrafted

Jäsen
Joutui tämän viestin takia miettimään tovin salasanaa tänne.

Sattuisiko suomalaista liigaa löytymään tai olisiko kiinnostusta perustaa moinen mikäli tuttuja pelaajia on tarpeeksi?
Luovutin vanhan pc-kannettavan kanssa ja nyt tutustunut ps4:lla peliin. Toimivan liigan löytyminen vielä tekemättä.
 

Konzuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New England Patriots, Pelicans
Lähinnä CS:GO tulee hakattua. Lisäksi innostunut 15 vuoden tauon jälkeen pelaamaan Runescapea ja siis ihan tuota uudempaa versiota enkä tuota old schoolia. Old schoolia pelatessa tulee kyllä kivat nostalgiat mutta uudempi versio tuntuu vaan jotenkin paremmalta kun siinä on joitakin omasta mielestäni tympeitä mekaniinkoja muutettu. Lisäksi pidän paljon tuosta uudesta combat systeemistä.
 

Glove

Jäsen
World of tanksia pelaillut tässä loppuviikolla. Olikin noin vuoden tauko pelaamisessa, joten kyllä sitä oli ihan hukassa ensimmäiset pelit. Napitkaan tahtoneet löytyä. Meneehän tuo jo vähän paremmin kun on nyt semmoiset viisikymmentä taistelua takana. Voittoprosentti ei kyllä huimaa kun se on jossain 30 paikkeilla näissä tämän viikon peleissä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Avalanche
Valoranttia hieman tuli pelattua kun sai dropin, mutta kaverit ei jaksanu droppia grindailla nii eivät peliä sitten saaneet. Nyt kun tuo on julkaistu niin ehkä Valoranttia voisi pelailla taas uudestaan jos kavereita jaksaa kiinnostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös