Tismalleen samoja pelejä pelaan minäkin, tosin välillä tulee pelattua myös Rocket Leagueta ja joskus joitain yksinpelejä, mutta eniten CS:GO:ta ja MSC:tä. Aika paljonkin niitä on tullut pelattua. Sen auton olen kasannut niin monta kertaa että en siihen mitään ohjeita enää tarvitse, suurimman osan pulttien ko'oistakin (
https://fi.wiktionary.org/wiki/koko) muistan ulkoa :D
My Summer Caria pelaan parhaillaan juurikin nyt, sitä rallia koitan ajaa, mutta joka kerta ajan ulos. Tuntuu että tuossa Satsumassa on jotain vikaa, ei se yleensä näin hankalaa ole ollut.
Vinkkinä sitten (jos et ole itse tätä huomannut) kannattaa asetuksista (car controls) säätää linearity ja high speed rate -asetuksia, jos ja kun näppäimistöllä pelaat. Ne ovat oletuksena muistaakseni 10 ja 10 molemmat. Linearity määrittää kuinka nopeasti ratti kääntyy ääriasentoon kun painaa A:ta tai D:tä, ja high speed rate määrittää kuinka paljon ohjaus hidastuu kovassa vauhdissa. Niitä kannattaa pienentää, se helpottaa ajamista huomattavasti. Minä tajusin sen aivan liian myöhään :D Minulla itselläni on linearity 1 ja high speed rate 2.