Mitä pelejä pelaat juuri nyt?

  • 242 422
  • 1 545

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
AI:sta olen myös huomannut että niillä tuntuu olevan kuminauhaa enemmän kuin alkuperäisessä. Ei ole kerta eikä kaksi kun ilman boosteja pura tai polar tulee suoralla ohi vaikka itse ajan Papulla tai Dingodilella joiden huippunopeuden pitäisi olla parempi. Tällaista en muista alkuperäisessä. Heti perään pakko mainita että silti Medium on hiukan liian helppo ja Hard on taas tuskasen vaikea. Easy tottakai oma lukunsa ja saa oikeasti tehdä toitä että easylle häviäisi.
Tämä on mielestäni jopa ihan hyvä, että näitä vaikeustasojen eroja korostetaan entistä enemmän tässä Nitro Fueledissa versus vanhaan CTR:ään, jossa Hardikin oli melko helppo vaikeustaso vähänkään slaidaamista osaavalle. Siinä on tosiaan vaan tuo ilmiö, että nuo hitaimmat autot eli Polarit sun muut paahtavat ohi suoralla, vaikka itsellä olisi alla se nopein auto. Selkeästi kuitenkin tuo Hard on nyt sellainen vaikeustaso, jossa pitää osata vähän enemmänkin kuin vaan slaidata. Ja melko vittumaisesti tietokoneella sattuu aina olemaan raketteja tai muita pommeja jemmassa, jos sattuu putoamaan vähän kauemmas kärjestä.

Kaveriporukan kesken kuitenkin koettu tähän mennessä ylivoimaisesti hauskimmat pelit PS4:n puolella. Yhden ominaisuuden vaan kaipaisi tähän Nitro Fuelediin eli omavalintaisen Cupin tekeminen offlinessa ja miksei onlinen puolellakin. Jokaisessa Cupissa kun on 1 tai 2 niitä inhokkiratoja. Noin muuten ehdoton 5/5 myös tälle pelille!
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Teamfight Tactics. Rento, mutta haastava. Muutama voittokin jo tilillä.
 

Buster

Jäsen
Itse aioin tästä CTR Nitro Fueledista hommailla platinan ikään kuin vanhojen muistojen kuorrutukseksi, mutta en mie perhana pääse Time Trialeissa lähellekään N. Oxiden aikoja. Hyvä, että saan edes unlockattua ne sen ajat. N. Tropyssa ei juurikaan ole vaikeuksia, vaan ekalla runilla sen aika esiin ja toisella runilla sen ajan alle ja eteenpäin.

Koko lapsuuden ajan olen ollut muistaakseni tiedoton tuosta kolmoisbuustista. Jotain siitä en vissiin ymmärrä, kun en vaan pääse noihin kovimpiin aikoihin. Täytyy katsoa, josko viitsisi netistä katsoa muiden time trialeja ja imeä sitä kautta oppia.

Hardilla tuntuu vihulaiset menevän kyllä lähes yliluonnollisen kovaa. En voittaisi kisaakaan ilman aseiden käyttöä ja häviö on tietyillä radoilla melkeinpä varma, jos itse joutuu kerrankin ammutuksi. Classic Modella peli meni läpi todella helposti. Oikeastaan vain Oxiden toinen kisa oli vähän vaikeampi. Ensimmäisessä pääsin kutakuinkin jo toisessa mutkassa siitä ohi ja onnistuin aina säännöllisesti sen ajolinjalle erityisesti hyppyreiden edessä jättämään cocktaileja ja pommeja.

Myös Assassins Creed Odyssey työn alla. Sama tarina kuin ekassakin, että koukuttavaa pelata ja suorittaa. Mutta vähän menee itsellä sellaiseksi paikasta toiseen kohkaamiseksi. Ei ole oikein (ainakaan vielä) sellaisia pitkiä tarinoita, joihin uppoutua. Päätarinakin on koko ajan paussilla, kun on pakko tehdä kaikkea sivuhommaa, että hahmon level pysyy riittävän korkeana ja on ylipäänsä mahdollista edetä pelissä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juuri nyt en pelaa mitään. Vaimon kanssa pelattiin eilen illalla paskahousua. Neljä kierrosta, voitin niistä kolme. Pillua en saanut. Vinkki: jos haluat romanttisen yön, anna puolison voittaa korttipeli.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään tuli ostettua tuo uusi CTR ja kyllähän siinä nostalginen fiilis tuli. Aloitin tuon uuden muodon ja vaikeusasteeksi meediumin. Yllätyin kuinka paljon haastetta sekin tuotti, joissain kentissä. Olen @Buster :in kanssa samoilla linjoilla, enkä muistanut mitään tuollaista kolmoisturboa. Myös sen huomion, että nuo kasvit siinä pyramidi kentässä syövät paljon agressiivisemmin. Tai siltä se ainakin tuntuu.

Kaiken kaikkiaan varsin hyvä ostos. Ehkäpä jonain kauniina päivänä vielä Sly 2 ja 3 remastered.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Myös sen huomion, että nuo kasvit siinä pyramidi kentässä syövät paljon agressiivisemmin. Tai siltä se ainakin tuntuu.

Eikä vaan tunnu vaan näin asia on. Itse huomasin kyseisen seikan heti ekassa Papus Pyramid kisassa. Ja ei, aika ei kultaa muistoja, viimeisen alkuperäisen CTR:n tarinan läpipeluusta on 2kk aikaa. Toki ongelma ei ole suuren suuri kun vain tajuaa asian ottaa huomioon, optimaaliset ajolinjat siihen että molemmat oikoreitit voi hyödyntää ei kulje minkään kasvin syöntialueen läheltä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
N. Tropyssa ei juurikaan ole vaikeuksia, vaan ekalla runilla sen aika esiin ja toisella runilla sen ajan alle ja eteenpäin.
Ei mullekaan N. Tropy normaalisti tuota vaikeuksia, mutta jotenkin tuo oli Coco Parkiin vääntänyt sellaisen ajan, että piti ihan tosissaan vääntää turboslaidia tuolla, että pääsi kovempaa. :D Loppujen lopuksi tuokin oli vain tekniikasta kiinni ja muutama yritys tuon jälkeen olinkin jo paljon nopeampi. Vanhassa CTR:ssä aika vaivattomasti sai kaikki N. Tropyn ajat hakattua, mutta tässä ei ole vielä tullut yritettyä kaikkia kenttiä.

N. Gin Labs -kentässä oleva "turbotuubi" tuntuu myös olevan vanhaa CTR:ää tehokkaampi. Tuolla putkessa kun rupeaa turbosladittamaan, niin turbon vaikutus kestää hemmetin pitkään. Sama pätee myös Hot Air Skyways tjsp. kenttään, jossa se ensimmäinen iso boostialusta antaa ihan kunnon potkut. Mukavia parannuksia ellen sanoisi.
 

Buster

Jäsen
N. Gin Labs -kentässä oleva "turbotuubi" tuntuu myös olevan vanhaa CTR:ää tehokkaampi. Tuolla putkessa kun rupeaa turbosladittamaan, niin turbon vaikutus kestää hemmetin pitkään. Sama pätee myös Hot Air Skyways tjsp. kenttään, jossa se ensimmäinen iso boostialusta antaa ihan kunnon potkut. Mukavia parannuksia ellen sanoisi.
Nämä ovat varmaankin syitä, miksi mun oli todella hankalaa jopa tuolla classic-vaikeustasolla voittaa AI-kuskeja näissä kisoissa. Enhän minä ole myöskään ymmärtänyt noissa turboissa alkaa sladittamaan ja buustamaan, koska luulin ettei siitä saa olennaisesti enempää vauhtia. Ei varmasti riittänyt edes puoli tusinaa yritystä per. kenttä noissa kahdessa kisassa ja kaiken aikaa ihmettelin, että ei se nyt näin vaikeaa alkuperäisessä tainnut olla. En kyllä siltikään olisi osannut sanoa, että jokin on muuttunut, sillä pelasin peliä viimeksi n. 15 vuotta sitten. Mutta kaikki aiemmissa viesteissä mainitut asiat käyvät järkeen, sillä esimerkiksi itsekin panin merkille, miten ihmeen armottomasti ne lihansyöjäkukat nappaa kisailijat. Ei ole enää oikein mitään asiaa sinne lähelle.

Pikkuhiljaa myös tajusi, että miksi kaikki tulee sieltä N. Gin Labsin turbotuubista niin luonnottoman kovaa ulos. Siltikin meni vielä jonkin aikaa ajolinjaa hakiessa, eli koska aloittaa slaidi ilman seiniin osumista. Eikä tää ymmärrys hirveästi Hot Air Skywaysissa auttanut, joka on ehkä meikäläiselle ollut aina vaikein rata. Ei millään voittoa, kun aina sieltä joku irtautui kärkeen lähes ylivoimaisella tavalla. Siihen kun vielä yhdisti sen, miten paljon radalla on hyviä paikkoja ampua muita, niin aina sitä kautta viimeistään tuli erioa. Mutta kai tuo Hot Air Skywaysin ajaminen siinä myös itsestään kehittyi, sillä niissä loppupuolen timantticupeissa aika järjestäinsä tuli voittoja napsittua kisasta kuin kisasta muutamia yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta.

Tuo oma time trial -ajamisen helppous N. Tropyn osalta karisee kyllä viimeistään siinä kohtaa, kun siirrytään noihin Nitro Kart -rahoihin, sillä sitä peliä en koskaan pelannut. En tainnut jostain syystä tietää edes olemassaolosta. Suoritin jo voita kaikissa kisoissa kerran -trophyn ja oli aika hankalan oloisia kenttiä. Jos jotain toivoa elättelen Oxiden aikojen alittamisesta alkuperäisillä radoilla tulevaisuudessa, niin nämä meitille uudet radat vaikuttavat viimeistään mahdottomilta.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Tuo oma time trial -ajamisen helppous N. Tropyn osalta karisee kyllä viimeistään siinä kohtaa, kun siirrytään noihin Nitro Kart -rahoihin, sillä sitä peliä en koskaan pelannut. En tainnut jostain syystä tietää edes olemassaolosta.
Noita en ole viitsinyt itse vielä edes kokeilla time trial-muodossa. Nitro Kartia tuli aikanaan pelattua, mutta erittäin vähän ja jotenkin oli muutenkin todella vaikeasti samaistuttava peli CTR:n jälkeen. Mitä nyt on kuitenkin juttuja lukenut, niin osalle tuo Nitro Kart on ollut se juttu nuorena CTR:n sijaan, joten hyvä veto tuoda sen pelin radat tähän Nitro Fuelediin mukaan.

Kaikkinensa todella onnistunut ja nostalgiaystävällinen tämä Nitro Fueled. Saa jopa vanhan menu-tunnarin ja kulmikkaat ukotkin, jos siltä tuntuu.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Nyt on lomalla enemmän aikaa, niin Sims 4, Battlefield V, NHL 19, Mortal Kombat XL ja CTR on pyörineet vuorollaan.

Simsissä innostuin rakentamaan ihan hillitöntä kartanoa. Saa käyttää luovuutta oikein kunnolla ja ihan mukavaa hommaa.

Todennäköisesti duuniin palaamiseen jälkeen pelaaminen typistyy taas satunnaiseksi NHL:n pelaamiseksi Onlinessa kavereiden kanssa. CTR osoittautui minustakin tosi hyväksi uusintapainokseksi, joten se tulee varmasti olemaan myös pitkäikäisempi. Uskon että nuo loput putoaakin sitten enemmän tai vähemmän pois.

Se uusin Ghost Recon tulee syksyllä ja kaveri sitä suositteli, niin pitää se varmaan ostaa. Uusin änäri pitää varmaan kanssa hommata, koska tiedän että kaveritkin sen hommaa. Siinä varmaan on ne kaksi peliä joita syksyllä sitten tulee pelattua.

edit: Niin ja Heart Of Iron 2:sta tulee aina välillä pelailtua PC:llä. 15 vuotta vanha peli ja aina vaan jaksan vieläkin silloin tällöin innostua. Mulle itselleni se paras HOI mitä on tehty. Olen 3-4 versioitakin koittanut, mutta en niistä vaan innostunut yhtään sillä tavalla mitä tuosta.
 
Viimeksi muokattu:

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri nyt en pelaa mitään. Vaimon kanssa pelattiin eilen illalla paskahousua. Neljä kierrosta, voitin niistä kolme. Pillua en saanut. Vinkki: jos haluat romanttisen yön, anna puolison voittaa korttipeli.

Toinen vinkki. Jos haluat romanttisen yön - tai edes hetken, niin nosta automaatista käteistä.



Final Fantasy 7 ja 9 molemmat läpi tällä viikolla.
Ysin pelasin viimeksi joskus 2015, mutta seiskasta oli jo se n. 20v. Hienoja pelejä molemmat. Remakea odotellessa...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Juuri nyt en pelaa mitään. Vaimon kanssa pelattiin eilen illalla paskahousua. Neljä kierrosta, voitin niistä kolme. Pillua en saanut. Vinkki: jos haluat romanttisen yön, anna puolison voittaa korttipeli.
Toinen vinkki. Jos haluat romanttisen yön - tai edes hetken, niin nosta automaatista käteistä.

Mun vinkki on että tarjoilet pelin aikana hyvää viiniä runsaasti, ja aina kun silmä välttää niin tujautat missuksen lasiin jauhettua essoa. Tai sitten rohypnolia. Kukin kohteen ja oman mieltymyksen mukaan tok.
 

redpecka

Jäsen
Pientä kyllästymistä on nyt ilmassa. Ei jaksa keskittyä vanhoihin Doomeihinkaan, nekin on liian monimutkaisia. Spider-pasianssi menee just just.

Pelottaa vaan, että sitten kun en sitäkään enää jaksa tahkota, mitä jää jäljelle. Joku futismanageroinnin aloittaminen on jo niin kaukaista utopiaa, ei vaan enää kykene omistamaan elämää sille. Ja tuollaiset ei ole jäänyt pois sen takia, että elämään olisi tullut jotain muuta tilalle...
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
The Witcher 3. Hävettää myöntää, että kyseinen mestariteos jäi itselläni vuosia sitten kesken jostain ihan käsittämättömästä syystä. Nyt on aika korjata tämä aivopieru.

Pelattavaa on ns aivan vitusti ja koko kartta on täynnä mielekästä tekemistä ja sisältöä. Onhan tuo tarina aivan uskomattoman hyvin rakennettu ja varsinkin sivutehtävät tuntuvat merkityksellisiltä ja niissä tehtävät päätökset vaikuttavat radikaalisti tiettyjen isojen hahmojen kohtaloon. Tarinallisesti ovat myös aika lähelle samaa tasoa pääjuonen kanssa. Monessa muussa pelissä sivutehtävät ovat sitä että ”matkusta tuonne, tapa tämä henkilö, nouda paketti, putsaa tämä alue” yms ja ne eivät loppupeleissä vaikuta isoon kuvaan mitenkään.

Tuli myös pleikkarin storesta poistettua nuo laajennukset. Blood & Wine sekä Hearts Of Stone irtosivat alle kympillä. Rahallisesti tuo tuntuu aivan kuin olisin tehnyt ryöstön. Muutaman arvostelun noista katsoin ja mukana tulee kymmeniä tunteja lisää tarinasisältöä, uutta karttaa, uusia hirviöitä ja uusia taitoja. Saa nähdä, milloin noiden kimppuun pääsen, kun tuossa varsinaisessa pelissä tuntuu olevan enemmän kuin riittävästi tekemistä.

Rakastan muuten tuota CD Projekt Redin bisnesmallia. Millään vitun pelin sisäisillä mikromaksuilla ja loot boxeilla ei lähdetä EA:n ja Ubisoftin tapaan pilaamaan pelejä. Cyberpunk 2077 pitää varmaan laittaa ennakkotilaukseen, ihan senkin takia, että tulee tuettua tätä hienoa pelitaloa, joka tarjoaa näitä hienoja tarinavetoisia yksinpelikokemuksia. Kulkevat mielestäni tässä nykyisessä ilmapiirissä hyvin vastavirtaan, kun muut keskittyvät johonkin helvetin battle royaleen sekä mikromaksuilla ja loot boxeilla vain rahastamaan pelaajat kuoliaaksi.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Pelasin läpi Hitman 2:sen, oli ihan hyvä peli taas. Mutta miksi maksaa pelistä täysi hinta, jonka pelaa läpi alle kymmenen tuntia pro-tasolla? Kymmenen tuntia! Aivan vitun typerää. Toki voi jauhaa uudestaan eri "tappotavoilla", mutta ei vain kiinnosta. Pelin hinta/peliaika suhde on 1/10. Hävettävä. Toki pelistä voisi kirjoittaa enemmänkin, mutta ei vain jaksa, koska vituttaa tuo naurettava lyhyys.
 
Viimeksi muokattu:

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viiimeisen kuukauden ajan on pyörinyt X360:lla FIFA 13. Meinasin jo pleikkarille shoppailla jonkun uudemman kunnes muistui mieleen että vanhalle konsolille löytyy futista. Kun ei itse niin hirveästi ole lajista koskaan innostunut, niin tuo riittää oikein hyvin. Hauskaa managerointia / joukkueen rakentelua, vaikka manageroinni suhteen aika rajallinen peli onkin.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Päälle puoli vuotta ollut jo Witcher 3 asennettuna, jäi kesken useammaksi kuukaudeksi jostain syystä. Nyt palasin ja aika nopeasti päädyin pelin päätöskamppailuun. Ei missään nimessä lyhyt tarina, mutta silti tuntui loppuvan vähän turhan äkisti. Blood and Wine vielä kokonaan korkkaamatta ja iso läjä sivutehtäviä, että tekemistä kyllä riittää vielä. Hieman yllätyksellisesti päädyin päätarinan "huonoimpaan" ratkaisuun. No piti sitten ladata takaisin ja yrittää hoitaa asiat toisin, en halua päättää tarinaa kuten se nyt päättyi. Aikamoinen peli kyllä.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Pelaan parhaillaan Alien Isolationia, ja lueskelen välillä jatkoaikaa kun on liian jännittävää. Pelasin noin 3,5 vuotta sitten ensimmäisen kerran ja nyt oli sopiva aika kokeilla uudestaan, kun olen suurimman osan pelistä jo unohtanut.

Päälle puoli vuotta ollut jo Witcher 3 asennettuna, jäi kesken useammaksi kuukaudeksi jostain syystä. Nyt palasin ja aika nopeasti päädyin pelin päätöskamppailuun. Ei missään nimessä lyhyt tarina, mutta silti tuntui loppuvan vähän turhan äkisti. Blood and Wine vielä kokonaan korkkaamatta ja iso läjä sivutehtäviä, että tekemistä kyllä riittää vielä. Hieman yllätyksellisesti päädyin päätarinan "huonoimpaan" ratkaisuun. No piti sitten ladata takaisin ja yrittää hoitaa asiat toisin, en halua päättää tarinaa kuten se nyt päättyi. Aikamoinen peli kyllä.
Mullakin ollut Witcher 3 asennettuna puolisen vuotta ja ylikin... aloitin ja pelasin parikymmentä minuuttia, sitten en enää jaksanut :D pitäisi sekin jossain välissä pelata. Sama tilanne on AC Originsin ja Far Cry viitosen kanssa, tosin jälkimmäistä en ole vielä asentanutkaan.
 

Hockey Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Kimi Räikkönen
Assassin's Creed Black Flag uusiksi meneillään, aikanaan pelasin Xbox Onella, mutta nyt PS4 Prolla. Tykkäsin piraattimeiningistä hitosti jo vuosia sitten ja kyllä se kolisee edelleen. Tuon tyyppisiä pelejä/AC-pelejä voisi olla enemmänkin. Toki ikä näkyy jo 6v vanhassa teoksessa ja osa fysiikoista ja ohjauksesta kusee kyllä nätisti. PS4 versio tuntuu bugisemmalta mitä Xboxin. Silti ihan tuollainen 4/5 peli meikän silmissä
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Pelaan parhaillaan Alien Isolationia, ja lueskelen välillä jatkoaikaa kun on liian jännittävää
En yhtään ihmettele. Itse rakastan Alien leffoja, paras on se ensimmäinen kuitenkin, koko genren luoja. Seurasin kun H20 Delirious pelasi pelin läpi, minulle riitti se kun sai seurata vierestä, en halua pelata itse peliä läpi. Olen pelkuri, heh.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Pelasin läpi Hitman 2:sen, oli ihan hyvä peli taas. Mutta miksi maksaa pelistä täysi hinta, jonka pelaa läpi alle kymmenen tuntia pro-tasolla? Kymmenen tuntia! Aivan vitun typerää. Toki voi jauhaa uudestaan eri "tappotavoilla", mutta ei vain kiinnosta. Pelin hinta/peliaika suhde on 1/10. Hävettävä. Toki pelistä voisi kirjoittaa enemmänkin, mutta ei vain jaksa, koska vituttaa tuo naurettava lyhyys.
Joo, ymmärrän hyvin. Hitmanit ovat omiaan niille, jotka saavat kicksejä siitä eri tappotapojen koluamisesta ja toisaalta sen täydellisen suorituksen hinkkaamisesta. Mä oon vähän semmonen, poika tais pelata ykkösen läpi muutamassa päivässä kun mä hinkkasin Pariisia viikkoja.Toki käytän paljon vähemmän aikaa pelaamiseen. Ja kun sitä aikaa ei ole, niin mulla jää siksi vähemmälle Hitman. Tykkään uppoutua täysin, muuten ei kiinnosta.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
NieR: Automata
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Joo, ymmärrän hyvin. Hitmanit ovat omiaan niille, jotka saavat kicksejä siitä eri tappotapojen koluamisesta ja toisaalta sen täydellisen suorituksen hinkkaamisesta. Mä oon vähän semmonen, poika tais pelata ykkösen läpi muutamassa päivässä kun mä hinkkasin Pariisia viikkoja.Toki käytän paljon vähemmän aikaa pelaamiseen. Ja kun sitä aikaa ei ole, niin mulla jää siksi vähemmälle Hitman. Tykkään uppoutua täysin, muuten ei kiinnosta.
Mikä se onkaan, kun on orjallinen tunne, että peli pitää(!) pelata niin täysin puhki kuin mahdollista ennen poistamista. "Tapa sama hemmo snipulla, läheltä, onnettomuudella, jne niin sitten sitä samaa leveliä kynnetään moneen kertaan läpi pelissä kuin pelissä ja oli se tehtävä mikä hyvänsä, minkä voi suorittaa eri tavoilla tai erilaisilla lopputulemilla. Etenkin jos siitä saa jonkun hikisen saavutuksen. Me junkie.

Kaiketi osittain täydelliseen suoritukseen patistaa meikäläisen 15mb:n netti, lataat jotain isompaa, tiedät ladanneesi.
 

teppana

Jäsen
Hearthstonea on tullut pelailtua. Avernum 2 ja LoTR - Shadow of Mordor on myös ollut viime viikkoina auki.

The Long Dark ei jostain syystä toimi ja se harmittaa vietävästi. Peli on vasta alkuraapaisun saanut ja se oli lupaava.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
NHL16 Legacy PS3.

Edellinen oma änäri oli NHL14 ja tuon version käsittämättömät "superpomppu" rännikiekot on tämän vuoden versiossa ainakin korjattu ja selkeästi tässä versiossa on suurempi kontakti maalivahteihin. Änäriksi toistaiseksi ihan ok. Luultavasti ei mitään eroa edelliseen versioon, mutta toisaalta taas pieksee nuo uudemmat räpellykset, joita olen PS4:sella pelannut.

HPK:lla pelaan Be a gm:ää ja yritän kasata mahdollisimman aitoa tiimiä. Tuo ei nyt ole täysin mahdollista ilman pelaajien luomista, joten laiskana ihmisenä Kerhossa nyt kaartelee esimerkiksi nämä aina niin oranssin sydämen omaavat omat pojat, eli Zaborsky ja Haapala.

Edit: Juhani Tyrväisellä on näköjään Janne Juvosen naama. Mahtava suoritus EA.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös