bozik kirjoitti:Mitähän mies tuolla tarkoittaa ja toisaalta kuka on sellainen valmentaja, joka pystyy pakottamaan joukkueen voittamaan ?
Isaksson kirjoitti:Vähän ristiriitaiset kommentit. Urheilulehden juttu pitää paikkansa ja se on aivan varmasti napattu täältä, sen verran hatarasti asiaa käsitellään, kun ei oikein uskalleta luottaa keskustelupalstan tietoihin.
Vakio kirjoitti:Vahvistatko siis, että Curre ja Matti ovat uudet koutsimme?
Hai kirjoitti:Kulta-Curre saattaisi vielä jotenkin mennä, jos kakkoseksi saataisiin joku ns. "taktinen valmentaja" jolla on kykyä analysoida peliä.
Tomppa#74 kirjoitti:Mä ymmärrän tuon niin, että Curre ei ole tarpeeksi "bad ass". Eli komentolaatikosta ei löydy lappuja, joilla kitarisat ylikuumenevat ja naama alkaa punottaa (vrt. Jortikka, Summanen, varmasti Rautakorpikin).
Toki näinkin, mutta on hyvä muistaa sekin, että Jokereilla on näitä huutajia ollut viime aikoina Ramin ja Jortikan muodossa, eikä sekään aina ole lopulliseen tavoitteeseen johtanut. Ara tai Majorov taas eivät karjuneet, mutta menestystä tuli. Molemmilla tyyleillä voi siis saavuttaa mestaruuksia ja "huutotaito" ei todellakaan voi olla valmentajan mittari.Tomppa#74 kirjoitti:Eikös se niin ole, että jos muut keinot eivät wörki niin suomalaisille pitää huutaa =).
bozik kirjoitti:Joku ihme siinä on, mutta asiaa tarkemmin pohdittuani minä uskon Curren mahdollisuuksiin. Masa kakkosena on sitten Masa kakkosena.
ennustaja kirjoitti:Masa hoitaa huutamispuolen ja jos ei muu auta voi Masa kiikuttaa verokirjat pelaajan eteen. ;-)
psychodad kirjoitti:Eiköhän sieltä tule Sakari Pietilä takaisin fläppitaulun ääreen. Maalivahtia en lähtisi veikkailemaan, mutta on kai selvää että Jokerit sellaisen tarvitsee.
bozik kirjoitti:Joku ihme siinä on, mutta asiaa tarkemmin pohdittuani minä uskon Curren mahdollisuuksiin. Masa kakkosena on sitten Masa kakkosena.
flintstone kirjoitti:Minulle on kerrottu että se kääntyy kun Wade saadaan pois.
Panzerfaust kirjoitti:Kyllä Hjalliksen logiikalla sieltä voi tulla Kiva-Curre Lindström. Onhan se sentään maailmanmestari. Voi vittujen syksy, talvi ja kevät jos näin!
Ei kun mustanaamiokalsarit jalkaan ja mikroautoleirille!
spertti kirjoitti:Tuollaisilla asioilla ei saisi edes laskea leikkiä =) Prkl kun pelästyin.
Kärpät#18 kirjoitti:Niinhän siinä kävi, että Curre ja Masa liidaavat loppukauden jokerilaivaa.
Tomppa#74 kirjoitti:Muistaakohan Masa varmasti, että vaihtoaitio on vähän eri juttu kuin VIP-aitio?
Vakio kirjoitti:Mikähän idea tässä Masan nimityksessä kakkoseksi oikein on? Mikä on Vepun rooli? Saako hänkin monoa valmentajan tehtävästä?
Isaksson kirjoitti:99,9%, 0,1% viime hetken muutoksille.