Mitä on tehtävä?

  • 210 228
  • 1 297
Tila
Viestiketju on suljettu.

Arzamas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
spertti kirjoitti:
Missä, ja monelta se tiedoitustilaisuus pidetään? Taidan mennä paikan päälle järkyttymään.

Wanhan kellarissa klo 16.30. Tiedotteiden jälkeen ilta jatkuu naistentansseilla, Curre tanssittaa vanhempaa rouvasväkeä.
 

mutt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,ylilyönnit,Harkinsin juomalahjat
Mä oon ihan saletti, että Masasta tulee uusi jääkiekkokaukaloiden"Mourinho". Harmaa puuvilla takki päälle, vähä oliiviöljyä takapiiskaan ja kaljulle. Keväällä Jokerit korjaa mestaruuden ja Masa lähtee NHL:ään koutsiks.

Kyllä mä kestän, että Curre tulee. Saadaan helvetti edes vähän järkeä tohon peliavaamiseen, ettei joka toinen syöttö mene pitkäksi.

Tulispa sieltä nyt edes joku pelaaja.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
spertti kirjoitti:
Missä, ja monelta se tiedoitustilaisuus pidetään? Taidan mennä paikan päälle järkyttymään.
16.30 ja koutsii pukkaa! Paikka ilmeisesti "koirankoppi" pukukoppikäytävällä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Begbie kirjoitti:
PS. Vastaakohan Virmanen pakkien vai hyökkääjien peluutuksesta?
Haettiin jatkuvuutta, Masa vastaa jatkossakin vierasjoukkueen kannattajien katsomosijoittelusta. Toimipiste vain vaihtui VIP-aitiosta pelaaja-aitioon.

Masa kouluttaa ja ruoskii meitä.
 

lihaani

Jäsen
Mita wittua Virmanen tekee penkin takana? Näin äkkipäätä ajatellen jos Curre tulee teille puikkoihin, niin kakkoseksi pitäisi olla hyvä hyökkääjien peluuttaja ja treenari. Curre kun ei ole kumpaakaan.

Curre on pirun hyvä pelin lukija ja nopeasti peliin reagoiva peluuttaja ja uskon valaja. Mutta vaatii osaavan kaverin avukseen. Onko Virmanen semmoinen? Penailua Ilmalassa, part 2.
 

Kiekkojuristi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
spertti kirjoitti:
No tossahan olisi jo menestyksen avaimet.... Nyt hjalmari äkkiä Diili Jarin kanssa =)

Saravuota on muistaakseni käytetty jo Jokereissa. Jonakin vuonna Jari oli antamassa tällaista henkistä koulutusta joka koostui erilaisissa silmälaseissa annetuista tv-haastatteluista.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
spertti kirjoitti:
No tossahan olisi jo menestyksen avaimet.... Nyt hjalmari äkkiä Diili Jarin kanssa =)

Jokeridiili. 12 kilpailijaa ja vain yhdestä voi tulla Jokereiden tämän kauden päävalmentaja.

Ei ole ollut ainakaan kannattajilla tylsää tällä kaudella.
 

PJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevat Mestarit
Loistavat valinnat. Onnea naapuriin. Tämä vielä olettaen että Curre ja Masa ottavat paikat vastaan.

Erityisen iloinen olen jo etukäteen ensi kaudesta. Perinteitä kunnioittaen Masa nostetaan silloin kakkosvalmentajasta ykköseksi :)
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Flancke kirjoitti:
Tästä tulevasta diilistä tietää vain kolme henkilöä, tuleva ykkönen sekä Hjallis ja Virmanen. On siis aivan selvä että muut elävät "mä luulen ja kuulin" maailmassa ja mm. tämän palstan varassa.

Joo, paitsi kyllä jääkiekon todelliset asiantuntijat, Sihvonen, Linnavalli ja Rantanen tietävät tästä noiden kolmen mainitsemasi lisäksi. Jokereissakaan ei kukaan tiedä tilannetta, ei sitten yhtään.

Mielenkiintoista on nähdä myös se, onko Curre kiinnostavampi valmentajana eli tulevatko ihmiset myös häntä katsomaan. Voi olla yksi hyvä syy nostaa Karjala-lippispäisten ihmisten kiinnostusta Jokereihin tämä Curren palkkaaminen.
 

Chuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eipä ainakaan äksöniä puutu tänä syksynä narrileirissä. Joka päivä joku saa kenkää ja joku tulee sisään. Medianäkyvyyskannu jo himassa helposti.
Se on pääasia.

Pääasia on myös se, että Masa on taas penkin takana. "Viddy mä hoidan ite". Ykkönen on se ja sama.

Mahtavaa viihdettä.
 

diego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruotsi
Russian Rocket kirjoitti:
Huhuja lisää.
Koko valmennustiimi menee uusiksi, joukkueenjohtaja ja huoltajat ainoat ketkä jatkavat vanhasta remmistä.
Joukkueeseen kaksi uutta maalivahtia.
Nimiä en tiedä.

Veskareita tullee siis kaksikin kappaletta, eli toinen kotimainen. Tähän veikkaukseksi Mikko Rämö. Hieno peli tämä jokeri-arvonta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
ennustaja kirjoitti:
Masa hoitaa huutamispuolen ja jos ei muu auta voi Masa kiikuttaa verokirjat pelaajan eteen. ;-)

Tässä on kato se hyvä puoli että kun meidän monille pelaajille on tuo tuhti palkkapussi pelaamista tärkeämpää niin tj Masan tullessa vaihtoaitioon on tuo palkanmaksaja aika lähellä pelaajia joten ehkä se saa näiden kermaperseiden puntteihin vipinää. Ja se pelaaminen alkaa taas kiinnostaa. Ainakin Masa näkee ensi kautta ajatellen kenen kanssa kannattaa jatkaa ja ketä kannattaa pistää pihalle kun Jokeriperheessä pelaaminen oli vain muhkean tilin hakemista, ilman omaa vastiketta pelata palkan mukaisesti.

Oikeasti Masan tulo vaihtoaitioon ei kyllä liikaa hymyilytä, eikä kulta-Currekaan saa hihkumaan ilosta. Toivottavasti edes pelaajapuolella tulolla jotain joka saa hymyilemään.
 

hooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos nää tosiaan toteutuu, niin siitä saa kyllä päivän naurut! Curre on valmentajana ihan hyvä, mut todella vanhanaikainen nykyiseen SM-Liigaan. Runkosarjassa saa ehkä Jokereiden kurssin nostettua nousuun, mut Play-Offeissa tulee sit viimestään seinä vastaan. Teatteri reissuja tiedossa pelaajille, kuten Ilveksessä viime vuonna:).. Ja toi takatukka-autokauppias. Huh huh. Kyl nyt on painettu ihan väärää paniikkinappulaa, jos nämä toteutuvat. Onnee vaan teille:)!
Ihan Jokereinen näköinen kaksikko kyllä:)!
Toivon todellakin Jokerifanien kannalta, ettei tää toteudu!
 

Pitt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings.
lihaani kirjoitti:
Mita wittua Virmanen tekee penkin takana? Näin äkkipäätä ajatellen jos Curre tulee teille puikkoihin, niin kakkoseksi pitäisi olla hyvä hyökkääjien peluuttaja ja treenari. Curre kun ei ole kumpaakaan.

Mulle tuli tosta Masa kuviosta mieleen:

Jos Masa = kakkonen niin on helppo todeta jossain vaiheessa että sen on liikaa poissa toimarin tehtäistä -> voidaan palauttaa penkin taakse joku sieltä poistettu mutta organisaatioon jäänyt...
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Pitt kirjoitti:
Jos Masa = kakkonen niin on helppo todeta jossain vaiheessa että sen on liikaa poissa toimarin tehtäistä -> voidaan palauttaa penkin taakse joku sieltä poistettu mutta organisaatioon jäänyt...

Hyvä pointti. Kakkosen voi hankkia myöhemminkin, mutta valitettavasti tämä rillipäinen ykköskoutsi ei osaa tehdä muuta kuin maailman parhaita piirakoita.
 

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse kuulin tälläisen nimen seuraavasta valmentajasta. Butch Goring. Tiedä sitten onko keksittyä juttua, mutta mies on ainakin Pohjois-Amerikkalainen ja ollut pari vuotta valmentamatta. Entinen huippupelaaja.
 
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Blues ja Charleston Chiefs!
Tää on yksi hauskimmista, koskaan odotetuista uutisoinneista.

Kyllä mä saatana nostan kaksinkäsin Virmaselle hattua, jos sillä on pokkaa astua valmentajan roolissa vaihtoaitioon!

Kyllä syyspimeänkin saa näköjään muutettua auringoksi.

Vamos!
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
PJ kirjoitti:
Erityisen iloinen olen jo etukäteen ensi kaudesta. Perinteitä kunnioittaen Masa nostetaan silloin kakkosvalmentajasta ykköseksi :)

Tottakai. Ja Hjalmari kertoo, että tätä on suunniteltu jo vuosia - nyt vain jouduttiin toteuttamaan vähän aikaisemmin.

Tikittäis tuo viisari vähän nopeammin, ei jaksais odottaa. Toivottavasti maalivahtirintamalla on aidosti hyviä uutisia.
 

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Tuo Guld-Curren hankkiminen penkin taakse ole välttämättä ollenkaan huono asia. Jostain syystä kuullostaa omaan korvaan ihan hyvältä vaihtoehdolta. Ainakin pitäisi olla suurinpiirtein tiedossa mitä saadaan. Viime kauden Ipa-projekti ei ollut ollenkaan paska verrattuna annettuihin palikoihin. Ja muistaakseni esimerkiksi Hannes Hyvönen antoi varsin positiivisia lausuntoja Lindströmistä.

Enemmän herättää sekavia tunteita tuo mahdollinen Virmasen siirtyminen kakkoseksi. Jotenkin tuntuu täysin absurdilta koko ajatus. Nooh, odotellaan pressin hedelmiä ja murehditaan vasta sitten.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
wezq kirjoitti:
Itse kuulin tälläisen nimen seuraavasta valmentajasta. Butch Goring. Tiedä sitten onko keksittyä juttua, mutta mies on ainakin Pohjois-Amerikkalainen ja ollut pari vuotta valmentamatta. Entinen huippupelaaja.

Lisää Hermann Göringin kadonneita sukulaisia kehiin. Asiaa!

Valitettavasti tässä on jo niin ennakkovittuuntunut turhan vahvana velloavasta kivacurren & takatukkamasan dream teamista, ettei jaksa enää uskoa muuhun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös