spertti kirjoitti:Missä, ja monelta se tiedoitustilaisuus pidetään? Taidan mennä paikan päälle järkyttymään.
Wanhan kellarissa klo 16.30. Tiedotteiden jälkeen ilta jatkuu naistentansseilla, Curre tanssittaa vanhempaa rouvasväkeä.
spertti kirjoitti:Missä, ja monelta se tiedoitustilaisuus pidetään? Taidan mennä paikan päälle järkyttymään.
jester kirjoitti:mitäs jos saataisiin vielä Sarasvuo Hockey Oppurnity Manageriksi pukukoppiin?
16.30 ja koutsii pukkaa! Paikka ilmeisesti "koirankoppi" pukukoppikäytävällä.spertti kirjoitti:Missä, ja monelta se tiedoitustilaisuus pidetään? Taidan mennä paikan päälle järkyttymään.
Haettiin jatkuvuutta, Masa vastaa jatkossakin vierasjoukkueen kannattajien katsomosijoittelusta. Toimipiste vain vaihtui VIP-aitiosta pelaaja-aitioon.Begbie kirjoitti:PS. Vastaakohan Virmanen pakkien vai hyökkääjien peluutuksesta?
Ilmala kirjoitti:16.30 ja koutsii pukkaa! Paikka ilmeisesti "koirankoppi" pukukoppikäytävällä.
spertti kirjoitti:No tossahan olisi jo menestyksen avaimet.... Nyt hjalmari äkkiä Diili Jarin kanssa =)
spertti kirjoitti:No tossahan olisi jo menestyksen avaimet.... Nyt hjalmari äkkiä Diili Jarin kanssa =)
Flancke kirjoitti:Tästä tulevasta diilistä tietää vain kolme henkilöä, tuleva ykkönen sekä Hjallis ja Virmanen. On siis aivan selvä että muut elävät "mä luulen ja kuulin" maailmassa ja mm. tämän palstan varassa.
ennustaja kirjoitti:Jokeridiili. 12 kilpailijaa ja vain yhdestä voi tulla Jokereiden tämän kauden päävalmentaja.
Russian Rocket kirjoitti:Huhuja lisää.
Koko valmennustiimi menee uusiksi, joukkueenjohtaja ja huoltajat ainoat ketkä jatkavat vanhasta remmistä.
Joukkueeseen kaksi uutta maalivahtia.
Nimiä en tiedä.
ennustaja kirjoitti:Masa hoitaa huutamispuolen ja jos ei muu auta voi Masa kiikuttaa verokirjat pelaajan eteen. ;-)
lihaani kirjoitti:Mita wittua Virmanen tekee penkin takana? Näin äkkipäätä ajatellen jos Curre tulee teille puikkoihin, niin kakkoseksi pitäisi olla hyvä hyökkääjien peluuttaja ja treenari. Curre kun ei ole kumpaakaan.
Pitt kirjoitti:Jos Masa = kakkonen niin on helppo todeta jossain vaiheessa että sen on liikaa poissa toimarin tehtäistä -> voidaan palauttaa penkin taakse joku sieltä poistettu mutta organisaatioon jäänyt...
PJ kirjoitti:Erityisen iloinen olen jo etukäteen ensi kaudesta. Perinteitä kunnioittaen Masa nostetaan silloin kakkosvalmentajasta ykköseksi :)
wezq kirjoitti:Itse kuulin tälläisen nimen seuraavasta valmentajasta. Butch Goring. Tiedä sitten onko keksittyä juttua, mutta mies on ainakin Pohjois-Amerikkalainen ja ollut pari vuotta valmentamatta. Entinen huippupelaaja.
gordion kirjoitti:Se prosentin kymmenys muuten pitää. Curre tulee, ei tosin Lindström.