flintstone kirjoitti:
Kyllä mä keksin pelillisesti paljonkin huonommin menemisen mahdollisuuden, kysykää vaikka Lahdesta.
Ai suhteuttuna materiaaliin? Et voi olla tosissasi. Pelaamme suurin piirtein yhtä huonosti kuin Pelicans melko reippaasti isommilla resursseilla.
Kyllähän valmentajan takana kuuluu seisoa ja varsinkin Waden. Mutta kun pelissä ei ole vieläkään mitään järkeä. Nyt on loppunut jo muutamilta mullittelijoilta asennekin. Ei vaan näytä siltä, että Waden avulla tätä käännetään enää. Onko sillä sitten väliä? Voidaanhan me tietysti rypeä koko kausi tähän samaan tahtiin ja osoittaa ennen kuulumatonta luottoa valmentajalle, mutta se vaan ei mene niin. Tulos tai ulos. Kyse on uskottavuudesta sponsorien ja katsojien silmissä. Kyse on niin isoista asioista, että edes Wade ei ole tämän asian yläpuolella.
Flint vittuilee jatkuvasti siitä, että tietysti niitä pelejä nyt sitten aletaan voittaa kun saadaan valmentaja. Minulle riittäisi ensi alkuun, että joukkueessa olisi tekemisen meininki ja yritettäisiin alkaa pelata jollain systeemillä, ja etenkin puolustuksen kautta. Sen jälkeen on mahdollista, että voittojakin alkaa herua yhä useammin. Nyt kun ei ole pelitapaa ja muutamat pelaajat vielä oikovat selkäänsä, ei huonona päivänä pärjätä kenellekään ja hyvänäkin vain kotona heikompia vastaan. Materiaali edellyttää jotain ihan muuta.
Yllättävää, että Wade entisenä puolustajana ei saa nimenomaan puolustuspeliä ollenkaan toimimaan. Osasyy on tietysti siinä mikkihiiressä, jota myös maalivahdiksi kutsutaan. Mutta ei sillä tavalla voi päästää vapaasti maalipaikoille kuin vaikkapa Kalpaa vastaan tapahtui.
Mikä muuten on Sinun ehdotuksesi Flint? Miten nyt pitäisi toimia? Olet sen varmaan kertonut täällä moneen kertaan, mutta olin toista viikkoa poissa palstalta enkä jaksa alkaa selata viestejä taaksepäin.