Ja varmaan myös odotat innolla joulukuista matsia nordiksella? Ei varmaan tarvitse kovin selvin päin olla silloin.SaiPan seuraavaa voittoa. Voi olla, että hetken saa odotella, sen verran surkiaa on peli.
Go Breeze go! Onnea haastikseen.Perjantaista työhaastattelua. Tää olis mulle sellanen unelmatyöpaikka jos minut palkkaavat. Pidetään peukut pystyssä!
Nyt odotellaan sitten tietoa, palkkaavatko minut. Loppuviikosta sanoivat ilmoittelevansa. Jännittää...Perjantaista työhaastattelua. Tää olis mulle sellanen unelmatyöpaikka jos minut palkkaavat. Pidetään peukut pystyssä!
Lauantaina isolle kirkolle katsomaan miten SaiPa ottaa pisteet nordikselta.
Itse otteluakin enemmän odotan hauskaa viihdeiltaa kavereiden kesken.
Yksi kysymys Miulla olisi teille arvon @Czescku @nummenkallio @banaaninviljelijä @Gennadi
Paha paha...Minä en vedä. Seuraavana päivänä töitä.
Yksi kysymys Miulla olisi teille arvon @Czescku @nummenkallio @banaaninviljelijä @Gennadi
Olet aina ajatuksissani, kuten myös yllä kirjoittamaa tekstiäni näppäillessäni. Tiesin, että sie et vedä perseitä olalle, kuten laulussa kerrotaan. Siinä syy tägäämättömyydelle.Nyt olen kovin pettynyt. Veli on unhoittanut minut. Milloin saa itkeä kuten Suomisen Tapsa?
niin mut kun mä en lähde viihteelle, niin tietysti unohdetaan. Kostoksi en tykkää viestistäsi.
Emme todellakaan...Eiväthän raittiit ja uskovaiset miehet juo alkoholia.
Mutta me emme olekaan sellaisia...
Syy se on tekosyykin.Olet aina ajatuksissani, kuten myös yllä kirjoittamaa tekstiäni näppäillessäni. Tiesin, että sie et vedä perseitä olalle, kuten laulussa kerrotaan. Siinä syy tägäämättömyydelle.
Laadukasta kiekko iltaa odotan kyllä... Jos alle 5 maalilla tappio tällä kertaa. Mamammaaa soinee jokusen kerran.Syy se on tekosyykin.
On muuten hienoa olla paikalla kun kaksi titaania kohtaa. Kauden ylisuorittamista molemmilta.
Tuolla tulivoimalla odotan lähinnä SaiPan 0-1 voittoa alivoimalla. Eikös se Koho pelaa vielä? Paineita Villen suuntaan.Laadukasta kiekko iltaa odotan kyllä... Jos alle 5 maalilla tappio tällä kertaa. Mamammaaa soinee jokusen kerran.
No höh. Pelaisikin. Löytyyhän SaiPassa tulivoimaa, ainakin yhden miehen voimin. Meskanen paukuttelee maaleja ihan kivasti. Sitten onkin pitkä ja synkkä polku kun etsitään muita maalintekijöitä...Tuolla tulivoimalla odotan lähinnä SaiPan 0-1 voittoa alivoimalla. Eikös se Koho pelaa vielä? Paineita Villen suuntaan.
Jokerijunnuja mä katson aina. Vaikka muiden joukoissa.No höh. Pelaisikin. Löytyyhän SaiPassa tulivoimaa, ainakin yhden miehen voimin. Meskanen paukuttelee maaleja ihan kivasti. Sitten onkin pitkä ja synkkä polku kun etsitään muita maalintekijöitä...
Siulla kun tuota Jokeri taustaa, niin paljon Jokeri junioreja joukkueessa riittää. Ojantakanen, Rikkilä, Loimaranta, Karvinen ainakin. Voit heitä sitten zoomailla.