Hols Nilgerssön
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 1992-1993 JyP HT, no smoking team
Odotan, että saisivat ton lakko homman sumplittua. Dösällä liikun päivittäin, en haluis ihan vielä hypätä fillarin selkään.
Sama juttu. Kuljen mieluummin bussilla kuin raiteilla.Odotan, että saisivat ton lakko homman sumplittua. Dösällä liikun päivittäin, en haluis ihan vielä hypätä fillarin selkään.
Viikonloppua ja meidän vuoden suurinta tapahtumaa. Näyttää että loppuunmyydään tällä viikolla ja kaik muutenkin valmiina. Sit kolme päivää töitä, musiikkia ja kavereita. Ei paha.
Tätä en odottanut, mutta korkkasin äsken Hard Seltzerin.Odotan että pääsisi korkkaamaan. Pari tuntia vielä töitä ja sen jälkeen pitää käydä tytärtä hetki kuskailemassa. Jospa tuossa kolmen maissa saisi ensimmäisen korkattua.
Onko se Selzeri hyvää? Joskus olen meinannut ostaa, mutta päätynyt kuitenkin ottamaan lonkeroa hyllystä.Tätä en odottanut, mutta korkkasin äsken Hard Seltzerin.
Odotan iltaa, että pääsisi yöunille. Pariin yöhön hädin tuskin nukkunut, päiväunet wi minulle sovi.
Ei. Ja jotta ei ole onliner.Onko se Selzeri hyvää? Joskus olen meinannut ostaa, mutta päätynyt kuitenkin ottamaan lonkeroa hyllystä.
Okkei, minun ei tarvi sitten ostaa sitä. kiitos kun toimit koekaniinina.Ei. Ja jotta ei ole onliner.
Mitä sinä odotat oikeasti, kenelle sun ovet aukeaa?Ei. Ja jotta ei ole onliner.
Kossuvissy makuvissyllä. Maistuu lähinnä siltä vissyltä. Raikas ja helppo tie humalaan. Amerikkalaiset lite oluet on vähän samanlaisia, hieman oluen makuisia vissyvesiä.Onko se Selzeri hyvää? Joskus olen meinannut ostaa, mutta päätynyt kuitenkin ottamaan lonkeroa hyllystä.