Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 491
  • 2 528

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitäkö odotan juuri nyt? Että kello tulisi 19.30 jolloin aion olla Tampere-talossa katsomassa kun komedian kuningas/jumala John Cleese astuu lavalle.

Odotan riemukasta ja edellä mainituista syistä tunteikasta iltaa.
Minäkin olisin halunnut nähdä John Cleesen livenä. Helsingin liput olivat myyty loppuun. Huomiseksi saisi vielä Turkuun lipun, mutta ei nyt ole mahdollista lähteä Turkuun huomenna. Harmittaa, että minulta jää John Cleese näkemättä (viime viikkoinen korona viimeistään ratkaisi asian), mutta toivottavasti sinulla on hieno kokemus.

Sama homma minulla, että lähes kaiken mahdollisen Monty Pythoniin liittyvän olen katsonut. John Cleese on älyttömän älykäs ihminen ja hänellä leikkaa järki loistavasti. Olen katsellut Youtubesta vanhoja John Cleesen haastatteluja. Tässä haastattelussa David Letterman mm. kysyy, että "Were you in town for the 4th of July?", johon Cleese toteaa, että "When was that?" Nerokasta.

 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Joku voisi avata erikseen ketjun, johon linkataan asioita, jotka Venäjä on kiistänyt, mutta varmasti tehnyt.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaverin pitäs tulla käymään, laittoi jo viestin, että tulee kohta. No tule nyt sitten, minä odotan.
Onko naisviaraita odotettavissa kun veli noin levottomana intoilee...?

 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Lauantain reissua lasten kanssa Nokia Areenalle. Ei ole suuret odotukset oman joukkueen pärjäämisen suhteen, mutta itse reissun suhteen kyllä. Lapset ovat tuonne halunneet ja päästään vihdoin käymään ja vielä istumapaikat oman faniporukan vieressä, joten varmaan jää reissu mieleen lapsille kun SaiPan kannustus on sentään paljon parempaa kuin menestys kaukalossa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lauantain reissua lasten kanssa Nokia Areenalle. Ei ole suuret odotukset oman joukkueen pärjäämisen suhteen, mutta itse reissun suhteen kyllä. Lapset ovat tuonne halunneet ja päästään vihdoin käymään ja vielä istumapaikat oman faniporukan vieressä, joten varmaan jää reissu mieleen lapsille kun SaiPan kannustus on sentään paljon parempaa kuin menestys kaukalossa.
Kyllä tässä on nyt prioriteetit jotenkin viturallaan, kun derby jätetään väliin ja mennään jonnekin Tampereen muoviareenalle ottamaan nokkaan ja katsomaan sitä areenaa. Ei siinä mitään kummallista ole. On ne lapset halleja nähneet ennenkin.

Jos menette autolla, niin kysy parkkivinkkejä, älkää nyt siitä ainakaan maksako. Esimerkiksi ruuasta saatte maksaa jo ihan tarpeeksi, aikuinen ukko saa nauttia parinkympin purilaisista. Kun ei kympinkään purilaiset maistu.

Minä ja @Krepo menemme sentään old schoolisti Kisapuistoon perjantaina. Siinä on tosi ryhdikästä vanhan liiton meininkiä, kun toinen menee suoraan sota-alueelle ja toinen toimii kilpenä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kyllä tässä on nyt prioriteetit jotenkin viturallaan, kun derby jätetään väliin ja mennään jonnekin Tampereen muoviareenalle ottamaan nokkaan ja katsomaan sitä areenaa. Ei siinä mitään kummallista ole. On ne lapset halleja nähneet ennenkin.

Jos menette autolla, niin kysy parkkivinkkejä, älkää nyt siitä ainakaan maksako. Esimerkiksi ruuasta saatte maksaa jo ihan tarpeeksi, aikuinen ukko saa nauttia parinkympin purilaisista. Kun ei kympinkään purilaiset maistu.

Minä ja @Krepo menemme sentään old schoolisti Kisapuistoon perjantaina. Siinä on tosi ryhdikästä vanhan liiton meininkiä, kun toinen menee suoraan sota-alueelle ja toinen toimii kilpenä.
Pitää priorisoida sitä mihin on varaa. LPR liput 45e + bensat (75e about). Tampere liput 20e ja junamatkat 40e edes takas. Tampereella toki kaikki ostettava kalliimpaa, mutta elämys mukaan luettuna tulee kokonaisuudessaan kannattavammaksi. Kisapuistossa käyty ennenkin ja tullaan käymään jatkossakin. Nokiasta en niin varma (ellen saa lippuja MM-kisoihin, mutta ei siellä silloinkaan liigapelejä katsella).
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pitää priorisoida sitä mihin on varaa. LPR liput 45e + bensat (75e about). Tampere liput 20e ja junamatkat 40e edes takas. Tampereella toki kaikki ostettava kalliimpaa, mutta elämys mukaan luettuna tulee kokonaisuudessaan kannattavammaksi. Kisapuistossa käyty ennenkin ja tullaan käymään jatkossakin. Nokiasta en niin varma (ellen saa lippuja MM-kisoihin, mutta ei siellä silloinkaan liigapelejä katsella).
No jos ei jumalauta Kisapuisto ole SaiPan kannattajille elämyksenä suurempi kuin joku Tampereen muoviareena, niin nyt valoja päälle. Viimeistään sen elämysfaktorin pitäisi ratkaista.

Ja hymiö tähän. Tällä totisella foorumilla asiat otetaan usein kovin totisesti. Mukavaa matkaa teille, toivotaan että SaiPa kairaa pisteet. Perjantainahan se ei niitä saa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
No jos ei jumalauta Kisapuisto ole SaiPan kannattajille elämyksenä suurempi kuin joku Tampereen muoviareena, niin nyt valoja päälle. Viimeistään sen elämysfaktorin pitäisi ratkaista.

Ja hymiö tähän. Tällä totisella foorumilla asiat otetaan usein kovin totisesti. Mukavaa matkaa teille, toivotaan että SaiPa kairaa pisteet. Perjantainahan se ei niitä saa.
Tampereelle sovittu jo treffit faniryhmän jäsenen kanssa. Ja kyllä meidän faneilla on tunnelmaa muuallakin kuin Kisapuistossa. Nordiksella varsinkin. Tunnelma vierashallista on lapsille arvokkaampi kokemus kuin omassa hallissa (jossa ovat sentään useamman kerran käyneet). Näkevät että meikeläisiä kannustetaan hallista riippumatta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tampereelle sovittu jo treffit faniryhmän jäsenen kanssa. Ja kyllä meidän faneilla on tunnelmaa muuallakin kuin Kisapuistossa. Nordiksella varsinkin. Tunnelma vierashallista on lapsille arvokkaampi kokemus kuin omassa hallissa (jossa ovat sentään useamman kerran käyneet). Näkevät että meikeläisiä kannustetaan hallista riippumatta.
Tässä on sitten varmaan pakko laittaa tuo minun ja krepolaisen meininki K18-osastoon. Varmuuden vuoksi. Vaikka siinä on lähinnä juomat K18-osastoa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kyllähän tuota perjantaita alkaa pikkuhiljaa odottamaan. @nummenkallio tulee isolta kirkolta pistämään Lappeen sekaisin. Vaikka derdy kyseessä, niin ehkä nykyisessä SaiPan tilanteessa odotan jopa enemmin Nummiksen näkemistä, kuin itse ottelua.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Odotan innolla lauantaita jolloin oon menossa ekaa kertaa musakonserttiin sitten helmikuun 2020. Tätä keikkaa siirrettiin 3(!) kertaa koronan takia ja yksi lämppäreistäkin vaihtui lopulta kun aikataulut ei enää matchannu pääesiintyjän eli Dead by April kanssa. Edellisestä keikasta on niin pitkä aika et vähän on jännittynyt fiilis, positiivista jännitystä toki.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Viikonloppua. Pitäisi nähdä kaveria pitkästä aikaa mitä sitten keksitäänkään. Vääntää nappuloita ja painella ja mustia ja valkeita koskettimia ainakin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Viikonloppua. Pitäisi nähdä kaveria pitkästä aikaa mitä sitten keksitäänkään. Vääntää nappuloita ja painella ja mustia ja valkeita koskettimia ainakin.
Minä odotan että tapaisin joskus tämän lainaamani nimimerkin kun puhetta ollut jo pitkän aikaa. Eiköhän tuo vielä joku kerta onnistu.
 
K

Kiekkokatsoja

Sitä että saisin jonkinlaisen innostus kohtauksen, ja alkaisin touhuamaan jotain hyödyllistä.
Tässä sohvalla olenkin jo maannut tarpeeksi.
 
K

Kiekkokatsoja

Jalkapallon arpapeliä.
Lisäys. Suomelle tuli ok lohko.
Eka kertaa katselin arpapeliä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös