Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 343
  • 2 528
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mitäs mä? No Dallasin ja Coloradon game sixiähän minä odottelen. Alkais nyt vaan jo.

Toisaalta syksyn ensimmäinen täyskuukin on jo keskiviikkona joten kyllähän tässä perinteeksi muodostunutta "kuukävelyäkin" taas odottaa jälleen innolla. Tänä iltana tuo Kuu möllöttikin taivaalla jo lähes täyden näköisenä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitäs mä? No Dallasin ja Coloradon game sixiähän minä odottelen. Alkais nyt vaan jo.

Toisaalta syksyn ensimmäinen täyskuukin on jo keskiviikkona joten kyllähän tässä perinteeksi muodostunutta "kuukävelyäkin" taas odottaa jälleen innolla. Tänä iltana tuo Kuu möllöttikin taivaalla jo lähes täyden näköisenä.
Tässä näkee kuinka lainaamani nimimerkki on aikaansa edellä. Odotteli jo viime yönä Col-Dal game #6sta vaikka viime yönä pelattiin game #5 eikä suinkaan ollut varmaa, että tuleeko game #6sta ollenkaan. Mutta tulee se ja kaverin odotus palkitaan vihdoin ke-to yönä 3.9
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Saunan lämpiämistä tietenkin... onhan keskiviikko.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
BEHM:in debyyttialbumia. Kolme ekaa sinkkua oli kaikki todella lupauksia herättäviä, joten odotukset on luonnollisesti korkealla albumin suhteen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Odotan, että kuka uskaltaa kajota numeroon 99 tuossa numeroiden kasvattamisketjussa. Se numero on kumminkin aika pyhä jääkiekkopiireissä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En muista että oisin ikinä odottanut näin hypessä pop-albumia, mutta odotan vain kovasti että kello lyö keskiyö koska Draaman Kaari Viehättää...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ystävääni... Istun ravintolassa siemailemassa colaa ja olen jo ruokalistankin ehtinyt lukea lävitse ja päättää mitä syön.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Odotan että kello löisi noin 3:10 yöllä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lasta.



Pojan piti tulla kotiin puoli yhdeltätoista, ei näy vieläkään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pojan piti tulla kotiin puoli yhdeltätoista, ei näy vieläkään.
Hups! Ja jos yrität soittaa hänelle niin on varmaan jossain kaverin kellarissa jossa ei ole kenttää (veljeni oli usein aikoinaan). No toivottavasti ja varmasti vielä kotiin löytää. Onnea odotukseen. Pidä mieli pirteänä. ;-)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hups! Ja jos yrität soittaa hänelle niin on varmaan jossain kaverin kellarissa jossa ei ole kenttää (veljeni oli usein aikoinaan). No toivottavasti ja varmasti vielä kotiin löytää. Onnea odotukseen. Pidä mieli pirteänä. ;-)
Tulee se kohta. Ei ole ryssimään taipuvainen eli tulee enemmän äitiinsä tässä asiassa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minun nuoruuteni oli ihan saatanan helppoa kun ei ollut noita ihmiskunnan syöpiä, kännyköitä. Oltiin missä haluttiin ja kotiuduttiin jos sattui huvittamaan. Ketään ei kiinnostanut eikä kukaan kytännyt. Kerran vuorokaudessa lyötiin soppakattila pöytään ja katottiin ketä on paikalla. Ai Marko ei tullut syömään. No se on ehkä Jukan luona. Katellaan jos se tulis huomenna.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Talkooporukkaa... Laitoin jo kahvinkeittimen valmiiksi että voin napsauttaa sen sitten päälle kun vieraita alkaa tulla. Voimmekin sitten aloittaa päivän kahvilla ja suunnittelupalaverilla. Kyllä se tästä taas lähtee... Yhteistä ulkoilua ja kevyttä työskentelyä... Hyvää ruokaa, vähän juomaa ja lopuksi saunaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Odottelen lähtökomentoa, sillä koht'siltään lähden heittämään vaimon työpaikkansa/-porukkansa karkeloihin. Takaisin kylille pääsee kuulemma työkaverinsa kyydillä, mutta sieltä käyn vielä hakemassa hänet tänne kotiin.... sitten joskus...
Oon ihan tyytyväinen, että hänellä on tällaista sosiaalista toimintaa työajan ulkopuolellakin, kun asumme pikkuisen periferiassa eikä nk. normaaleja naapuri-, ym. kontakteja oikein ole.

Huomenna sitten kehun, kuinka hyviä kuppiloita meilläpäin on: koko ilta ilmaista juotavaa ja illan lopuksi pääsee vielä panemaankin jonkun datsunin takapenkille. No, en nyt oo ite käyny, mutta vaimo kehu kovasti.

Eikäkö....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös