Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 417
  • 2 528

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Että kello on riittävästi, jotta saa hyvää. Piirakkaa, pähkinää, sulaa suklaata ja munaa, hitaasti, pitkään ja hartaasti. Eilen aamulla ainakin oli ihanaa.

Hotelliaamupala siis.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Että kello on riittävästi, jotta saa hyvää. Piirakkaa, pähkinää, sulaa suklaata ja munaa, hitaasti, pitkään ja hartaasti. Eilen aamulla ainakin oli ihanaa.

Hotelliaamupala siis.
Tämä viesti vaatii giggityn.

*Giggity!*
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Että mies tulisi nukkumaan. Että voisin hetken aikaa jutella hänen kanssaan ennen nukkumaan käyntiä. Siellä muut vielä maistelee talkoojuomia. Minä tylsänä makoilen sängyllä (vuodesohva) ja kuuntelen musiikkia ja juttelen teidän kanssanne. Kun kerran on lähdetty nukkumaan niin sitä ei peruta ja palata muiden luokse. Jotain periaatteita pitää olla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Samat odotuksen aiheet tässä on ollut jo toista viikkoa. En olisi uskonut että töihin pääsyäkin voi joku joskus odottaa mielellään. Odotan työvuoron alkua, kun näen taas samalla tuon mielettömän pakkauksen eli tämän kiinnostukseni kohteena olevan naisen. Ainakin varmaan taas vilaukselta.

En ajatellut katsella häntä suoranaisesti tänään että hänellä on sitä omaa tilaakin. Mutta eiköhän tuo jostain taas näkökenttääni kuitenkin pölähdä tänäänkin ja siitähän minä tykkään. Enkä kai ja toivottavasti enää niin salaisestikaan.

Odotan myös mielenkiinnolla tapahtuuko tänään taas mahdollisesti jotain uutta välillämme. Ja toivomaani väliemme lähentymistä lisää.

Jollekin tarinalle tässä on alku varmaan. On se sitten hyvä työkaveruus, kaveruus tai unelmieni täyttymys eli ihan vaikka seurustelusuhde niin mielelläni ja avoimella mielellä minä tätä tarinaa nyt kuljen eteenpäin ja odotan seuraavia käänteitä. Aivan kuin jostain Kauniista ja rohkeista, toivottavasti eteneminen on vaan hiukan nopeatempoisempaa. Kun tiedättehän te Kaunarit...

Tai oikeastaan alkuun minä jopa vähän meinasin vältellä töihin menoa ja jännitin sinne menoa. Mutta en enää kun ollaan juttusillakin oltu jo tämän naisen kanssa. En usko että tässä enää tarvitsee niin paljoa hermoilla. Ja olen rohkeastikin valmis kääntämään tämän kortin, paljastui sieltä sitten mitä tahansa.

Eikä tunteitakaan tarvitse enää niin salata. Vaan tiedän että tämä mahdollinen työpaikkaromanssi on ihan tervetullutta. En tätä tilannut mutta terve ja sinkku mies ei voi sittenkään sanoa ei tällaisien mahdollisuuksien edessä.

Mutta ei minusta mitään työpaikan sonnia tule. Sen toivottavasti tiedostaa tämä nainenkin että se on vain hän jota työpaikalla silläkin silmällä katselen. Ja tuntuu nyt että kiinnostun hänestä vain koko ajan enemmän itse, kun nyt ollaan oikein tosiaan juttusillakin oltu lisää.

Ja jotenkin niin kivan salaperäistä kun elämässä ja töissä pyörii tällaista kuviota töiden ohessa. Minäkin olin alkuun ainakin niin hemmetin ujo kaveri tuolla työpaikalla. Ja kenelläkään muulla ei ole kai mitään käsitystä tästä. Ainakaan vielä.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Odotan sitä, että kaikki tämän päivän ihmiskasvot hälvenisivät, kaikki niiden ilmeet ja nyanssit. Sitä, että tulkittavat eleet, huokaukset, hymyt ja sanat sulaisivat massaksi, jolla huomenna ei enää ole merkitystä. Sitä, ettei iho olisi enää kulunut ja kipeä katseiden kosketuksista, ja että omat kasvot saisivat levätä vailla yhtäkään reagointia. Että mieli rauhoittuisi ja lakkaisi ajattelemasta kuormittavaa päivää, sanoinko väärin, ehkä liikaa, muistinko kuunnella, miksi olin hiljaa. Että syke laskisi ja nuo lukemattomat perhoset suonien sisällä tyyntyisivät ja lakkaisivat värisyttämästä kehoa.

En minä ole se tuuli, joka puhaltaa elämää, en se valo, joka kasvattaa uutta enkä maa, joka ei koskaan järky. En tänään. Mutta jos saan olla se tyven lintujen tulla, se varjo, joka kätkee surun ja käsi, joka silittää uneen, sen jaksan. Jaksan, kunhan ensin saan hetken olla sylissä.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tammikuun 20. päivää odotan. USA:ssa kun silloin toivottavasti vaihtuu pressa.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lähes päivälleen 1,5 vuotta talonrakennusprojektia takana. Pitkästä tavarasta ja aika lailla kaikki mahdollinen itse tehtynä, ulkopuolet ovat valmiit ja sisäpuolella levytys ja väliseinien teko käynnissä. En malta odottaa että tuo projekti on vihdoin ohi ja pääsen taas palaamaan normaaliin elämään. Vaikka on niitä vapaapäiviä tullut pidettyä ja muutenkin koitettua myös elää jonkin verran normaalia elämää, niin on tuo niin hallitseva projekti ja pyörii mielessä lähes koko ajan silloinkin kun ei työmaalla ole.

Ennen projektia mm. kävin salilla kolme kertaa viikossa, nyt viimeiseen 1,5 vuoteen olen käynyt 4 kertaa yhteensä ja tietysti perheen kanssakin voisi viettää vielä enemmän aikaa. Kaveita ei juuri ehdi nähdä ja ne vapaapäivät menevät lähinnä sohvalla maatessa. No onneksi loppu häämöttää jo ja ehkä homma valmistuu ennen kahden vuoden rajapyykkiä.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Tajusin juuri, että huomennahan alkaa hiihtolajit. Ja tämän myötä tulee Yleltä urheilustudio ja aina yhtä ihana Petra. Aijai. Huomista siis odotan. Toivottavasti Petra sitten kanssa on huomenna ruudussa. Muuten pettymys on valtaisa.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Odotan postista saapuvaksi ilmoitusta, että minulle on saapunut paketti lähimpään postikonttoriin. Voitin nimittäin arvonnassa perunakattilan.
Nyt kyllä täytyy korjata. Kyseessähän oli kattilallinen perunoita, ei perunakattila. Haluatteko pottunne raakoina vai valmiiksi keitettynä?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Black fridayn alkamista. Tuli kattilalle tarvetta.

Edit. kävin tuossa katselemassa ja löytyi helmi. Kattila 20cm keraamisella pinnoitteella. On kuumuutta kestävä induktiopohja ja bakeliittikahvoista saa hyvän otteen (esim. kun kaataa keitinvedet pois). Lasisessa kannessa on höyryaukko. Ja mustan värisenä todella tyylikäs. Pottuja odotellessa......
 
Viimeksi muokattu:

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jännityksellä odotan mihin ketjuun tuo Adolf Hitler Uunona-uutinen vielä keksitään laittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös